donderdag 10 november 2016

ff een vrolijke noot

zo luitjes

ff een vrolijke noot hoor
buiten is het smerig weer , in de schuur nog wat donker
maar daar ben ik aanstonds wel
en zet m'n fietsje weer ff in elkaar
is dat ook maar weer

zat op een externe schijf ooit opgeslagen links te kijken en opruimen
kwam ik de volgende tegen
en met al die regen dacht ik gelijk
dit is goed voor een vrolijke noot
klik op z'n mooie snuit 

border-collie-8

in de maand van de bloemen
blijf ik ff bij de mooie dansen
walst U wat mee

bloemenwals2

wens ik U
een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Jij je fietsje weer op orde en het belangrijkste de remmen doen het hihi
    Stel je voor je had niet kunnen stoppen en moest het zonder visjes doen grijnzzz
    En ik met poesjes jij hebt de hondjes...
    Een prachtfilmpje maar welal een die ik veel gezien heb maar dan komt de pps...een nieuwe en zag prachtige beelden voorbij komen met tussen door zo een heerlijk diertje.
    De :) zijn binnen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Fijn dat je fiets weer op orde is,
    Ik heb genoten van het filmpje.Prachtig hoe mens en hond zo op elkaar ingespeeld zijn.
    Met zulke filmpjes beleef ik altijd heel veel plezier aan.
    De pps is ook erg mooi en hier en daar verscheen er een poesje.
    De punten zijn weer binnen..hihi.
    Fijne dag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome, awesome post, friend Karel ... tears running down ma face for many reasons, but mostly tears of joy ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu wij zijn weer op strooptocht geweest en alweer een voorraadje erbij...
    Nog even uitzoeken hoe en wat voor wie hj
    Ja blijft een hele operatie voor we klaar zijn, maar zolang ik het nog leuk vind om te doen en zij tevreden met wat ik voor ze haal is al heel wat.
    Balen er zijn nu al dingen die niet te krijgen/koop zijn.
    En ja als die bovenaan de verlanglijst staat moeten we gewoon nog ff verder zoeken.
    Maar nu eerst voor het eten zorgen...
    Strijk is weg...dus wordt een rustig avondje verder.
    Tuk ze of anders een fijn avondje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo kaarsjes weer uit...een uur geen stroom en alles was donker in de hele straat/dorp.
    Wel gezellig hihi
    Maar ben blij dat het weer werkt...zal nog wel vinden wat er nu aan de hand was.
    Je merkt wel gelijk dat niks het dan doet...dus kaarsen in de kamer aan en zaklamp zoeken.
    Een uur is te doen zonder teveel schade...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee zou ik nooit doen en zeker niet zo dicht in de buurt ;)
    Duurt daar wel lang...voor het echt geblust is.
    Nu zo ook slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Dus je fiets is weer gefikst en de tassen kunnen weer veilig achterop. Jullie daar regen lees ik en hoorde het ook van Aimillio,s dat ze daar gister de hele dag zo,n beetje nattigheid hadden maar hier tot goed 6 uur droog en toen wat nattigheid maar stelde niets voor. Zag nu net dat de daken van de auto,s wit zijn dus hier heeft het een beetje gevroren denk ik. Ik heb de afgelopen twee dagen weinig aan het hh gedaan dus vandaag maar weer even alles goed zo voor het weekend. Vandaag ook even de nodige belletjes doen, zowel een afspraak in het ziekenhuis maken en KPN even bellen want stap nu toch echt over.... Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Dus zon bij jou...nu hier is het eindelijk weer droog..genoeg regen gehad in een paar dagen.
    En hoe raad je het...verder met cadeautjes.
    Kan maar binnen zijn allemaal hihi
    Voor die pieten alle winkels leeg halen. Tot nu toe loopt het goed...
    Groetjes en geniet je dag en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Een heerlijke stralende dag.Zeker genoeg regen gehad.
    Ik wilde de ramen lappen maar met die laag hangeden zon wordt het wat moeilijk.
    Geen zin in strepen, kan je weer beginnen.
    Straks even een natte lap over de vloeren halen..haha..met de zon zie je alles meteen.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha denk dat er een visje op je brood lag...en die is gevlucht voor de kip/haan
    Dus moest je gaan vissen vangen.
    Geintje hoor jij lekker gegeten wij mogen nog...hutspot staat in de oven.
    Maar beter nog we waren weer op pad en nu denk ik zo alles binnen.
    Zal vanavond weer inpakken en gelijk stapels maken...want ja je wil dat het er een beetje gelijk uitziet ook. Maar er valt een hele last van me af nu we geslaagd zijn. Wat is de action een leuke winkel hahaha veel voor weinig geld. Leuke opvulcadeautjes...
    Deze oma is tevree en die opa doet vanzelf mee grijnzzzz
    Hij vind het maar niks allemaal...ja wel de cadeautjes maar dat hij mee moet winkel in winkel uit is niet zijn ding.
    En bij alles wat ik inlaad voor wie is dat dan...ja weet ik veel ;)
    Dat moet ik nog ffkes uitzoeken. Dus vanavond werk zat...morgen moet alles weg zijn als Daan en Guus met de mams komen eten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu van dat bankhangen is hier weinig terecht gekomen...terwijl ik witze keek 2 x telefoon en dochters ja dan kan het niet kort hihi
    Blommen in de vaas gezet, rest ingepakt en naar zolder gebracht...3 keer lopen pffttt
    Doorgeven hoe en wat en het is ons gelukt om 2 x hetzelfde te doen als de ouders...nu die hadden mij dat lijstje gegeven dus zij gaan maar ruilen haha...was goed zei ze.
    Dus kan er een streep onder zetten en op wat snoepgoed na voor als ze komen is het klaar.
    Toch nog een dikke week mee bezig geweest...HH volgende week maar weer.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Zaterdag alweer en dus vandaag maar even rustig aan. Even boodschapjes halen straks en verder alleen de zuiger nog even over de vloer want dat is er gister niet meer van gekomen. Jij gister de wijk even in geweest om de pakken folders wat in te dammen, ja heeft dan ook geen nut als je die krijgt, moet jij ze weer weg brengen.. naar het asiel. Ik heb vanavond een etentje met de oud buurmeisjes... maar zover is het nog niet, eerst de dag zo beginnen en naar de konijntjes. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Tot de kerst ben jij gek tot 4 dec.
    En nee die 2 waren voor marijn
    Transformer en lavalamp, beide gisteren gehaald en dochter dus ook.
    Maar omdat ze mij het lijstje had gegeven zal ze die van haar terugbrengen hj
    En nee de andere hebben daar de leeftijd nog niet voor...
    Ja zag wel je nieuwe blogje maar doe ik straks op wp wel hihi
    Groetjes en geniet je dag...ik ga zo badderen tot de kleintjes komen.

    BeantwoordenVerwijderen