dinsdag 1 november 2016

gewicht :(

zo luitjes

ik zou er op terug komen , de oorzaak van de piepende longen
is dus een mede oorzaak
ongemerkt is mijn gewicht richting de 90 KG gegaan
nu is gewicht alleen niet zo erg , maar bij mij zit dat precies
onder de longen , en bij al wat ik doe
zit dat buikje dus in de weg
en dat is terug te voeren , op het voeren wat ik mij zelf doe
en dan vooral nog het geen wat ik gebruik om het eten weg te spoelen
dus ik ga echt werk maken om er een  flink aantal kilo's af te krijgen
bewegen doe ik genoeg dus het komt er op neer dat ik
minder cq wat anders moet eten
en ik wil om te beginnen een maand geen bier drinken
zal zeker de eerste dagen niet mee vallen
maar gaat lukken
dat gezegd hebbende , tijd voor mooie zaken

bijzonderestranden2

de mand van de gein is voorbij
maar 1tje kan nog

tempel_gemaakt_van_anderhalf_miljoen_bierflessen1

vandaag wat HH en wie weet ff m'n tuintje in

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Hoi Karel,
    O jeetje..wat kilo's te veel.
    Je beweegt genoeg.
    Mijn longen zijn de laatste tijd ook aan het piepen,ik denk dat het door het mistige weer komt.
    Vrijdag voor een functie controle en de griepprik.
    Prachtig..die stranden met zoveel kleur zand.
    Als je minder drinkt kunnen de monniken niet bouwen..hihi..
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Nu is er toch echt wat aan de hand bij je nichtje..
    Iemand die er altijd in de morgen is en nu al 2 dagen niet.
    Weet jij wat misschien?
    Dan mooie stranden en minder mooie maar zeer zeker een boel die ik nog niet gezien heb ;)
    De flessentempel wel
    Kan je niet gewoon een corset aan doen is de buik ook weg hihi
    Och je word ouder en ook zwaarder maar als je er last van hebt ja dan moet je eraan werken.
    Dus weer een poging om die pinten te laten staan...denk dat dat bij jou al heel veel uit zal maken.
    In ieder geval voor de buikomvang :)
    Groetjes en geniet toch je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh denk jij appt wel ffkes om te vragen wat er is ;)
    Ja de pogingen waren er al eerder en dat het niet makkelijk voor je is weten we ook.
    Maar iedere poging is er 1 en zal voor je gezondheid ook beter zijn.
    Maar of dat van invloed is op je piep ???
    R had een kaart gestuurd maar ik heb niks gezien...was nu met de mails bezig maar waren er veel...dus afwachten maar weer.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ook al een koosnaampje bedacht voor die helm onder je blouse hj
    Jij zegt het...
    De keuken in voor een gezonde hap konijnenvoer?
    Smakelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Karel. Vier dagen zonder internet, maar morgen ben ik er weer gewoon hoor doe ik dan wel even het verhaal. Fijne avond.. tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze was er zomaar ineens...
    Dikke pens noem ik geen koosnaampje dus nee hj
    Sommigen zijn dol op groenvoer...dus zeg jij het maar of het eetbaar is ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je vind vast wel een handleiding om toch gezond te eten...en je hebt een aktifry toch?
    Hier ook bijtijds slapen...heb nog wat in te halen hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe ik het ook nog ffkes hier hihi
    Ja dat kan...in voren slapen niet. :)
    Morgen de griepprik brrr
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen