dinsdag 22 november 2016

niet alles is wat het lijkt

zo luitjes

voor ik op pad ga
om oud papier naar het dieren asiel te brengen
en op de weg terug ff bij de supermarkt binnen
en thuis op mijn manier keihard aan het HuisHaten ga
ff het volgende
ik had al een in mijn ogen mooie blommen pps
en ja wat past daar nu bij
kwam ik op het volgende , ik noem het maar op de juiste tijd op de juiste plek zijn
de fotografen onder U zullen dat beamen
toch

naamloos

in de maand van de bloemen

bloemen-met-een-heel-speciaal-uiterlijk

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Genoeg fantasie die fotograven...of het toeval of bewust is gedaan zullen wij niet weten maar het is leuk om te zien. Net zoals in de laatste pps.
    Bij sommige moest ik goed kijken of de beschrijving wel paste hihi
    Een leuk blogje met niet alles is wat het lijkt grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Een leuk ppsjes..zo leuk wat je met een camera kunt doen.Mij lukt het niet.
    Het is lente buiten,heerlijk na al die regen.
    Straks even naar de suup en dan zie ik wel.
    Geniet van de zon.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha je begint maar met weer online en vandaar verder ;)
    Het lijkt toch bijna lente nu...buiten lekker weer. :)
    Geloof zelfs dat het zacht blijft...
    Dus de schuur in en HH laten zitten?
    Nu ik ben aan de strijk...pfftttt ff rusten nu.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er weer druk mee...
    Dus jij netjes eerst het plastic er vanaf halen.
    Pokkewerkje...maar voor het goede doel.
    Och lukt je vast wel om een mooie wandeling bergje op en af te vinden.
    Zeker in Limburg...hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afvalscheiding...goed zo
    Je vind wel wat en anders maar dichter bij huis...toch
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus wat op het oog...oppassen hoor is niet goed.
    Geintje, snap dat je een wandeling bedoeld... ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kattenogen doen het ook nog best.
    Dus jij gaat eerst nog aan de wandel maar dan digitaal
    Slaap wel straks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Nee niet van de KPN, van de Ziggo, die had ik laatst immers binnen gekregen alleen konden ze ,m nog niet over zetten vanwege een storing... die heeft dus meer dan twee weken geduurd... Van de KPN komt een monteur 13 december, maar goed kan nu in ieder geval die maand weer overbruggen. Ben net thuis, de wasmachine even op centrifugeren gezet en straks even de was op hangen. Dan doe ik verder ook niet veel meer en ben goed half 12 weer de hort op. Jij plannen maken voor het komend weekend, nou je hebt nog even de tijd... Ik ga je een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Jij nog een te gaan met klikken...je doet er je tijd over hj
    Zoontje van de kapster is ziek dus alles omgegooid...en wij daar naartoe zo meteen.
    De eerste zitten er al en opa is de taxichauffeur hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja die wilde haren raken we wel kwijt hihi
    Nu de arend is aangepast...dat is het nadeel van zoveel van te voren inplannen hj
    Zo en nu ben ik weg...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo weer thuis en iedereen weer thuis...opa 3 x op en neer gemoeten want Daan was naar school.
    Maar goed met een beetje regelen kon het toch allemaal gewoon doorgaan...
    En die wilde haren van jou zijn wat anders dan die van mij hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja das idd vroeg mafsok ;)
    Was je voor...eet ze met smaak
    En dan.... tukkie?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geloof van fb Milo ?
    Dus geen tukkie en toch gedaan
    Ja die wil kan er wel zijn maar als de oogjes toevallen is het tukkie daar ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doe toch altijd mak an met jou ;)
    s6 met je nieuwe blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Karel,
    je was al aan het reageren bij me maar ik was hier nog niet uitgelezen hihi.....
    Ik kreeg onverwachts visite dus ja, dan ben je ff klaar met de pc.
    Deze eerst pps vind ik echt meesterlijk hahahaha.... er zullen dingen gefotoshopt zijn maar dat geeft niks want er zag er echt dolkomisch uit hahahahahahah..... Heerlijk dat lachen *lol*.
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen