dinsdag 8 november 2016

Pech

zo luitjes
daar had ik vandaag dus een pech dag

ik had pech met de fiets , de tassen waren niet eens echt vol , maar een drempel in de straat , welke ik altijd behoedzaam op en af ga ,deed het
denk dat er wat is los getrild en de drager schoot los , brak spatbord en ik stond stil met de tassen achterover op de straat , meneer hielp ff om fiets aan de kant te krijgen en ik kon dus lopend heen en weer de tassen leeg te maken en de folders te bezorgen , bijna leeg kwam een bewoonster uit een huis en vroeg hoe en of wat , ze hielp me ff en bracht een tirap zo ik kon verder met de tas op het zadel hihi , tas leeg ik fietsen naar huis , met touw de boel gezekerd en de wijk af gemaakt , bij thuis komst fiets aan de balken en de schade bekeken , valt mee , met nieuw spatbord en jasbeschermers ga ik het redden , dus morgen ff shoppen hihi
klik op 1 en dan pijltje rechts







toch een blommetje hoor

bloemen

wens ik U een fijne avond
een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Jee Karel, dus een ongemakje maar gelukkig alleen de achterkant van de fiets. Jij niets en verder geen ongemak. Ja dan moet je even improviseren he. Maar je hebt het er weer op zitten en je mag rusten en dan morgen maar even naar je fiets kijken. Ik zal straks eens dat nieuwe modem er weer opzetten en kijken of er al ontvangst is... anders hoop ik dan echt morgen avond. Jij maar een rustige avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pps van de bloemen...al moest ik de eerste tekst wel een paar keer lezen ;)
    Nee nog niet bankhangen, maar wel later terug dan de bedoeling was...dus gelijk eten en nu het opgeruimd is de pc pas weer aan.
    Het begin is er haha
    Wat me dan wel weer opvalt is dat de mensen je best willen helpen...fijn toch?
    Maar wel balen maja die fiets heeft ook heel wat te verduren zo met die zware tassen.
    Hopelijk vallen de kosten mee...en handig als je dat zelf op kan lossen.
    Fijne avond en ik ga zo ook bankhangen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja een betti 2 ;)
    Denk ik altijd bij wp als ik niks geen blogje plaats ben jij de enige die een krabbel zet.
    Zo zijn er daar ook alweer die ik oversla...ik reageren en zij nooit pffttt
    Maar goed het zij zo...en ik dus vanaf deze week ook geen krabbel meer gezet bij hen...eens kijken of het nu veranderd.
    Maar denk van niet haha
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    ik heb dan wel grappig aangekruist maar zo grappig was dit natuurlijk niet.
    Het was al heel fijn dat een vrouw je ene tyrip bracht zodat je toch je drager weer vast kon maken maar leuk is anders. In plaats van lekker even onderuit na zo'n wijk moest er dus flink gewerkt worden om de fiets weer "klaar" te maken.
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee niks in de spam...maar je zei toch ook dat het niet wilde plaatsen met betti 1 hj.
    Balen weer een blauw scherm...en ook een foutmelding of verder niks?
    Hoe dan ook echt een pechdag vandaag...maar snel naar morgen toe dan.
    Hopelijk weten ze wat er aan de hand is met je pctje
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Too bad all this happened to you, friend Karel ... but you still posted a wonderful video ... thank you so much ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Jij was al even langs geweest zag ik... Ja ik op woensdag even wat later. Maar mijn werk bij broertje zit er weer op en bij zus even een bakkie gedaan. Zal ik zo hier even met de was aan de zwier en straks zus even oppikken en naar de suup om eten. Geen idee wat... zie ik daar wel. Jij vandaag even andere boodschapjes halen en dan maar weer kijken of je de boel weer gemaakt krijgt, zal wel koud zijn in het hok.. Verder zie ik vandaag wel, zal wel niet veel meer doen. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge karel
    Dus de pc is weg gebracht en de spatborden zijn binnen.
    Dus koud is geen probleem licht wel hihi
    Nu dan de buitenlucht in om de fiets te maken of binnen halen.
    Wij zo meteen vera van school halen en dan samen lunchen...zonder visjes hj
    Kijk ik zeg dat ik er niet ben en valt weer mee...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Hihi..betti 2 is goed overgekomen.
    Wat een gepriegel om zo'n klein schermpje.
    Mijn pc had kuren, felle licht strepen,het leek wel een disco.
    Het blijkt, alleen als ik alleen de acu gebruik.Raar hoor.
    Nu braaf aan de elektra.
    Wat een pech maar gelukkig zijn er altijd vriendelijke mensen die willen helpen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfff hele reactie weg...
    Ja aanlopen zal wel brabants zijn dan hj
    We liepen naar de school van Vera onder moeders paraplu...
    De hele dag regen en flink ook.
    Smakelijk zal wel te laat zijn dus een fijn avond, dat kannog welhihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ik kom net pas van de bank af...was een vermoeiende dag
    Dus had het hangen nodig denk ik.
    Morgen hier aan de slag...en vrijdag en dan weekend joepie...wel met 2 kleinkids hihi
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu ik hoop op geen plassen in het weekend...we willen naar de intocht van sinterklaas gaan kijken.
    Maar voor de warme voetjes doen we wel laarzen aan hihi
    Oant moarn...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Zo de donderdag al weer en het loopt alweer tegen het weekend. Hier gaat de dag weer even anders verlopen dan gewend maar goed dat is even niet anders. Ben straks de deur weer even uit en zal in de ochtend in plaats van de middag in het Waag gebouw zitten. Even de boel weer aanpassen dus. Jij je fiets al gemaakt of gaat dat vandaag gebeuren. Wat je ok doet ik ga je nu eerste een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. goedemorgen karel
    zal even bij jullie langs, anders komt het er weer niet van
    koppie is niet helemaal helder nog, maar het gaat vooruit
    zit ook een verkoudheid aan te komen
    kan het ook aan liggen
    karel ga je een fijne donderdag wensen
    en beterschap voor je fiets hihi
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen