maandag 14 november 2016

rot ziekte

zo luitjes

en had U een fijn weekend
ik wel en ook best rustig , deed ook weinig hihi
het weer lokte mij niet echt naar buiten , maar toch
was ik zaterdag middag ff in m'n tuintje een eindje om
en gister werden de folders voor 2 wijken vroeg aan geleverd
en die bracht ik droog weg :)

er wonen hier in de straat niet zoveel mensen meer die langer
of er net zo lang wonen als ik
en sinds j.l donderdag hoorde ik gister , weer iemand minder
zag een jongen , welke ik  lang niet gezien had
dat ik geef een brul , hij kijkt om en komt me tegemoet
woont al een jaar of tig niet meer hier
zijn ouders wel en die kon ik niet zo goed
maar nu is ook zijn vader dus overleden , na een lang ziekbed
ze overleggen nu met de andere broer en zus
om moeder in huis te nemen , ze gaat ook naar de 90 jaar oud
en dan alleen

sluipmoordenaar-greetje

in de maand van de bloemen

selected-flowers

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Ja er zijn helaas ziektes waar men nog geen medicijn voor hebben gevonden. En dat is inderdaad een rot ziekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Ja daar zaten we het afgelopen jaar midden in en nog, maar gelukkig is het deze keer goed afgelopen...een ander is minder gelukkig. Maar wat een strijd moet er geleverd worden om zover te komen. Maar weer snel van me afzetten want wordt er niet vrolijk van...
    Dan de bloemen een prachtige pps met wel heel mooie bloemen.
    Groetjes en hou het droog vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Jazeker , een sluipmoordenaar.
    Veel mensen zien gaan met die rot ziekte,jong of oud.Kanker maakt geen onderscheid.
    Van de week komen ze thuis om bloed te prikken.
    Makkelijk,hoor.
    Vies en koud buiten.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij aan de haché
    Smikkelen voor jou maar dat doen wij zo ook.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love coming to this place, friend Karel ... as I am back from paradise and back to reality ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I added some more pics and videos to my latest travel experience, in case you are interested to see ... smiles ... Love, cat.

      Verwijderen
  6. Ha nee niet uit de schoen...gelukkig haha
    Ja was ff nog te vers.
    Bij zus al 3 x goed afgelopen en er is geen verband met de 3…
    Zeggen ze het is gewoon domme pech.
    Maar de achtergebleven schade is toch wel een harde werkelijkheid.
    Had ik geloof ik al gemald...maja de gedachten zitten er weer.
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och zal er een nachtje over slapen dan weer vers beginnen...en verder met het HH
    Komen we de dag weer door ook.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. ja en zo heeft ieder huisje zo zijn kruisje.. Maar zie de leeftijden dan heb je eigenlijk niets te zeggen he. Maar ja ziek zijn dat wil niemand. Jij de wijken weer aan de kant. Ik gister mijn klusjes even geklaard en met mijn huiswerk bezig geweest. Vandaag even heel wat anders en alleen de was en afwas.. verder even naar de kapper en mijn brillen even op gaan halen. Ben dus vandaag weer onderweg. Ritza gaat naar Amsterdam vandaag... Ik ga jou nu een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Ja ik heb er een nachtje over geslapen maar was een woelig nachtje ;)
    Lijkt wel of ik 20 keer wakker ben geweest...
    Maar goed kom vast de dag wel weer door en misschien vannacht beter slapen.
    Wist jij dat ko een echte grote had gevangen? Ochèrm niemand geloofde het.
    Vera en Mathijs gaan ook met zo een hengeltje maar dan is de papa er wel bij...
    Overgebleven van de kikkervisjes vangen en in een kom zetten...erna toen ze pootjes hadden weer terug zetten natuurlijk. Zo leuk hihi
    Groetjes en geniet het HH
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Ik heb net gevist bij Nellie maar het hondje is wel een groots visser..hihi.
    Zelf vis ik niet,ik eet ze op.Een stuk makkelijker.
    Het is rotweer in Amsterdam maar niet koud.Een graadje of 13.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo midden op de dag denk jij al aan een tukkie...ben je ziek?
    Ben zelf met de bovenboel bezig...en bijna klaar.
    Mag manlief zo met slangentrees aan de zwier hj
    En nee heb niet gevist vannacht...maar wel gedroomd pffttt
    Was niet leuk en zo een gebroken nacht breekt je op.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij slaap jij ;)
    Wakker worden etenstijd...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij was het geen tukkie maar een middagslaap en lang.
    Wij de warme hap op, tomatensoep, Pangasius met mosterd/dille saus, piepertjes gebakken en boontjes) en opgeruimd...HH boven klaar...morgen hier beneden nog.
    En nu bankhangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och is ook beter om eerst je voorraad op te maken...toch?
    Moet hier na een feestje ook de datums goed in de gaten houden, want weggooien wil ik het niet.
    Dus ook eerst opmaken van wat er is...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    we worden steeds meer met ons neus op de feiten gedrukt als het om overlijden gaat.
    We worden zelf ook ouwer maar niet gouwer. Op mijn werk heeft nu net een collega te horen gekregen dat hij alvleesklierkanker had en kreeg vorige week te horen dat ie nog 3 tot 6 maanden heeft!!!!! Sluipmoordenaar.
    De pps van Greetje greep me ook best wel een beetje aan.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen