vrijdag 25 november 2016

wandel weekend

zo luitjes

het weekend staat voor de deur
en het is mooi weer met een frisse wind
ik krijg weer oud collega Gerard te logeren
die wil weer graag een mooie wandeling maken
de dagen zijn te kort om erg ver weg te gaan , zeg Limburg
maar dat loopt niet weg
zo ik zocht wat moois en niet zo ver weg
en goed te bereiken heen als weer
dat werd dus een deel van het
Planken Wambuis
van de bushalte bij Oud Reemst richting Nieuw Reemst

dat brengt ons bij station van Wolfheze
daar stappen we over op etappe 11 van

en door naar station Arnhem
voor de trein naar huis

zeer-mooi-en-ozo-waar

in de maand van de bloemen

bloemenweelde-6

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Dus wandelmaatje is al ter plekke ;)
    Praten over werk wat jij niet meer doet grijnzzzz
    En ja wat ik van de ppsjes vind...de 1e vind ik zo mooi dat ik die opgeslagen heb.
    Verheug me al op het blogje wat ik ervan maak haha
    Kan jij zeggen ja hallo die had ik al gnagna
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu als jij niet meer langs komt dan slaapje vroeg ;)
    En je mist het koukleumen op de open vlakte niet hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wandelweekend klinkt als 2 dagen wandelen...flink doorlopen dan is het niet koud hihi
    Veel plezier en slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel.. Jij ook al weer vroeg je bed uit. En je oud collega al weer een nachtje over de vloer. Vandaag op naar Gelderland lees ik. Ja je kan de ver weg wandelingen wel voor het voorjaar en zomer bewaren.. Er zijn heel veel wandelroutes in Nederland en voor je die allemaal hebt gehad ben je bejaard hihihi. Hier vandaag alleen even nog dat wat gister is blijven liggen en even een ritje naar het tuincentrum in Witmarsum. Verder zien we wel wat de dag brengt. Ik wens je veel wandel plezier en een fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Zeker een pracht ppsje en zeker de moeite waard om te kijken en lezen.
    Het is fris maar mooi wandelweer.
    Gelderland is ook een mooie provincie,zoals velen provincies.
    Geniet van de zon en de natuur.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    En heb je he al koud ;)
    De zon is er wel bij dus wie weet kan straks de bovenkleding uit hihi
    Wandel ze...jeetje 5 uur pfffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. pppfffttt moet HET zijn dus
      Wens je een fijne avond lekker in je warme hutje
      En smakelijk...mzl

      Verwijderen
  7. Goedemorgen Karel. En jullie gister lekker gewandeld? Volgens mij was het lang mistig in het oosten... mar dat zullen we nog wel horen. Vandaag beloofd het een mooie zonnige dag te worden, dus wie weet gaan wij ook nog wel even en slag om vanmiddag. Maar nu eerst even rustig aan wakker worden en straks rustig aan de dag beginnen. Nog een paar uurtjes en dan heb jij je rust ook weer terug. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Gajes van de 1e richel zal het wel zijn dat je niet eens tijd kon maken om een krabbel te zetten.
    Nieuwe dag en weer aan de wandel en dan aan het werk.
    Je krijgt het nog druk...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Karel mooie route had je uitgestippeld. De zon kwam ook even dus jullie hadden wat extra stralen erbij om jullie te verwarmen. Ik had gisteren een rustige dag met wat belangrijke HH klusjes en blog bijwerkingen. Moet nog even wennen aan het nieuwe dashbord. Ik had liever de oude gehouden, vind het nog helemaal niets.Ik wens je nog een fijne namiddag en tot horens maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Vandaag weer aardig wandel-weer en zeker niet te koud.
    De zon laat zich ook zien.
    Ik heb geen plannen, Neil is buiten bezig om warmte-linten te plaatsen rond de pomp die wij gebruiken voor de plantjes en de boot,vlonder schoon te maken.
    Nog een zonnige zondag en de folders zijn ook goed aangekomen..
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij rust dat dacht je maar hihi
    Buffelen straks :)
    Ja echt erg niet eens bij je beste maatjes en maja kwajongensstreken blijven...GAJES haha
    Ja was flink balen en die 1,50 die ik af moest rekenen eerst weer halen pffttt
    Fijne wandeling met hindernissen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En de eerste al weggebracht of begin je morgen pas?
    Nu hoop dat het iemand gevonden heeft die er minder heeft dan wij...een vervroegd sinterklaascadeautje dan. Kan me er niet druk meer om maken krijg het er toch niet mee terug.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zet het maar snel uit mijn hoofd...gooi het zo meteen wel naast de bank hj
    Want die hangt lekker...grijnzzzz
    Sisteract 1 en 2 echt geweldig :)
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen