zaterdag 5 november 2016

weekend

zo luitjes

na een rustige vrijdag ga ik tot de folders komen
een rustig weekend beginnen
heb m'n hutje deels weer schoon en netjes
in het weekend maak ik dat ff verder af
weer is dacht ik nu niet echt om over naar huis te schrijven
trouwens mijn handschrift kan toch niemand lezen hihi
boodschapje en vissies halen zaterdag , red ik mij wel weer tot maandag
en U ziet hier onder al iets staan
en dat is precies wat ik doe
:)
U ook
?

blijven-geloven

in de maand van de bloemen
een bosje voor U

fleurs-pour-vous

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

26 opmerkingen:

  1. Fijn om bloemen te krijgen en genieten ja hoor doen we volop
    Van grote en kleine dingen
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede morgen karel
    ja genieten van de kleine dingen vindt ik het fijnste
    zijn vaak de niet verwachte dingen, een moment van verrassing of bewondering
    [ knudde 2 zinnen en 4 fouten, gaan we weer hoor, verbeteren]
    dit is wel de reden dat ik soms geen blog maak
    wil het schrijven niet, zijn de regels rood door fouten
    heb ik toch liever een onleesbaar handschrift haha
    met mij gaat het de goede kant op
    alleen zware schoenen kan mijn linker pootje nog niet aan
    zal even kijken naar warme gympen
    karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Goh wat zal jij zin in vandaag hebben.. staat vis op het menu hihihihi. Hier zal vanavond gekookt worden door Ritza en deels door Milli dus daar hoef ik me niet druk om te maken. Gister kwam mijn mannetje onverwacht thuis.. heerlijk. Verder verlopen de dingen niet echt vlotjes maar dat lees je wel op mijn blog. Gister heb ik hier alles al wel even goed gedaan van boven naar beneden maar vandaag even wat opruimen aan materiaal en zo... En hopelijk kan broer Jan ons nog even helpen vandaag maar dat zien we wel. Nu eerst jou een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Dat je zo kan genieten van de 1e koffie, dat dat het eerste is waar je aan denkt...en vissies natuurlijk hihi
    Dus jij vandaag om watvan dat laatste dus op naar de kraam...of ben je al geweest ?
    En zwemt de 1e al in de koffie...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Bedankt voor je bloemetje en natuurlijk weer de folders.
    Jij straks aan de vis, wij simpel met zuurkoolstampot.De eerste dit jaar.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heet achter de vodden aanzitten haha en nee die krijgen geen nieuwe jas het is een kinderfeest ;)
    Hopelijk blijft het hier nog ffkes droog. De bomen zijn gesnoeid en ja dan mag opa mee rijden naar de milieustraat met aanhanger. Maar daan is een goeie hulp :)
    En ik ben gewoon vrij vandaag hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och soms komen oude bekenden terug... ;)
    Onze kinderen zijn die ouders hj
    Ja Daan vind het geweldig om papa en opa te helpen en zeker als het buitenwerk is ;)
    Je komt vast de foto's nog wel tegen...
    Oja kom jij nog weleens bij Elisabeth? Blog is weg...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik zag het...de foto's kom je op fb wel tegen.
    Kind van 2 die gewone puzzels maakt...bijdehandje is het.
    En nu is de avondkoffie er bijna en ga ik ff bankhangen.
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha is het dat...dacht dat we een natuurtalent hadden hj
    Ga ook weer bankhangen...film op de belg...is het niks ben ik zo weer hier grijnzzz
    mzl en hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu het is dus een super trage film...dus niks voor mij.
    Maar om nu al aan slapen te denken is me te vroeg
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Zondag ochtend en wat later uit bed en straks lekker op mijn gemakje de dag beginnen. Ik ben hier wat langer bezig want de boel draait op het kastje niet optimaal. Ik wacht woensdag even af en dan maar kijken hoe het gaat. Nee het beeld resolutie is ook niet optimaal. Wat ik ook aan klik het beeld wordt of super groot of mini.. maar goed misschien als alles weer normaal gaat wordt ook dat misschien weer beter. Ik kan alleen maar afwachten. Ja en de bull is nog steeds foetsie. Ik snap er ook echt helemaal niets van maar wie weet staat die er na woensdag ook weer op , geen idee. Ik hou me rustig vandaag... en wens jou ook een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. morgen karel
    ja hier weer erg vroeg de lichten aan
    het is dat ik die rottrap weer op moet als ik pi heb gedaan
    dus ik wakker dan niet meer naar boven
    soms mis ik de luxe van de kastanjehof wel hoor
    maar zou voor geen goud meer terug willen
    en ja nu kan ik me zo nu en dan laten verwennen in twijzel hii
    en ik hoop dat ik voor mijn kleinkinderen een leuke oma mag zijn om bij te logeren
    guido zegt vaak dat hij er vroeger bij pake en beppe een fijne tijd heeft gehad
    hoop ik dat mijn kleinkids dat ook zeggen
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Karel. ja als ik daar zoek krijg ik inderdaad bullgard maar dan wel van alles.. heb bij inloggen gekeken maar dat gaat op de een of andere manier niet... weet niet precies waar ik nu moet zijn of moet doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    De dag draait alweer...en jij wil dat het droog blijft zodat je alvast wat wijkjes kan lopen.
    Hier komen de folders ook op zondag.
    Ja er komt ander weer das duidelijk maar ook hier nog droog...en de blaadjes vallen nog steeds hihi
    Ga je een fijne dag wensen en hopelijk komen de folders op tijd.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    Mijn folders zijn mooi droog aangekomen..hih..in de mailbox.
    Hier felle zon en dan weer donker en regen.
    Neil wil buiten werken maar komt steeds naar binnen om te mopperen op het weer..haha..Tja, het is echt herfst.
    Fijne zondag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu vorig jaar waren de blaadjes in een week tijd er vanaf in de straat.
    Nu doen ze er langer over ;)
    Dus er is nog niks dan kan jij ze ook niet omhoog gooien grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij ook en wachten tot ze wegwaaien of een ander met de bladblazer aat spelen grijnzzzz
    Al is het voor de kleintjes een mooie speeltuin.
    De auto moet nog naar de garage worden gebracht...dus morgen alles op de fiets :)
    Nog geen folders?
    Hier ook niet haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dus de folders waren te laat...nu hier zijn ze binnen hj
    Ja hallo een week zonder auto is me wel wat lang... :)
    Nog aanloop gehad ook (Daan en Guus met de mams) en nu de keuken nog in voor de warme hap.
    Smakelijk zal wel te laat zijn dan maar een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och zonder auto zou best kunnen maar hoeft niet... ;)
    Beetje moeilijk als het spoor 10 km ver weg is.
    En nu kunnen we gaan en komen wanneer wij willen.
    Ja was onverwachts...papa was voetballen en ze wilde ff de deur uit.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja hoe moeten de kids anders alles naar de stort krijgen gnagna
    Mogen niemand met een aanhanger rijden grijnzzzz
    Plagen dat deed jij toch nooit :)
    blijven hangen dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja met een klein aanhangertje
    Tegenwoordig krijgen ze niet automatisch BE
    Dar moeten ze iets extra's voor doen.
    Dus de schoonzonen, daar mogen er 2 van de 3 niet met aanhanger rijden.
    Daan op zijn fiets wel haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja dat is een paar jaar terug veranderd.
    En dat neuhhhh nooit begrijp je verkeerd grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, geniet van de herkenbare dingen en dat doen we maar al te graag Karel ;-)
    Je hebt er ook weer een heel mooi en vrolijk blog van gemaakt.
    Ik ga zo vlak want die schreeuwlelijk naast mijn bed komt nogal vroeg...
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen