zaterdag 12 november 2016

weekend

zo luitjes

en een fijne week gehad
ik wel , al begon het minder hihi
fietsie is weer zo het hoort
alleen het HH is wat blijven liggen
maar ik als ondertussen een ervaren huisman weet
dat het niet weg loopt
nu is het weekend weer daar en als ik het goed vernomen heb
viel hier en daar gister

de-laatste-druppel-lidia

dus waarschijnlijk een droog en wat zonnig weekend
ik zou zeggen geniet er van

zag U wel dat het in de pps om een andere druppel ging
ja zo veel rottigheid rond om ons in de wereld
kan ik me wel eens kwaad om maken
maar liever niet want dat is slecht voor mijn ademhaling

in de maand van de bloemen

bloemen-en-citaten

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Hoi karel toch maar meteen gedaan dat klikken en wat een mooie zag ik hier.
    Bloemen met mooie teksten...
    Zo en nu snel verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel,
    Je hebt weer twee mooie ppsjes uit gekozen.
    Ik blijf je bedanken voor de folders maar ik ben er iedere keer weer bij mee.
    Vanavond aan de gebakken scholletjes van de lidl.Heerlijk en niet duur.
    Dank zij jouw folders..hihi.
    Fijne dag en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lekker gebadderd en nu wachten op de 2 bengels...
    Wens je alvast smakelijk en fijne avond
    Want voor de avond zal ik er niet meer zijn hier op blogger
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee met kerst komen hier geen cadeautjes...dat is voor mensen die geen sinterklaas vieren.
    We kunnen niet aan de gang blijven hè...
    Morgen ga ik met Daan en de mams naar de intocht van Sinterklaas, nu zijn ze weer huiswaarts en komen morgenvroeg weer terug. Na de slaap van Guus hebben wij weer rust haha
    En nu dus ook...zag niet veel wat ik wilde kijken dus sla bankhangen over...
    Lekker na een dagje buiten zijn hachee om te eten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat is heel prettig...kan het nu uit mijn hoofd zetten ;)
    Wat zeg ik is er al uit grijnzzzz
    Moet komende week wel aan de poets want dat is even blijven liggen ;)
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga zo ook slapen want kleine kinderen zijn vroeg wakker dus wie weet hoe laat ze weer op de stoep staan hj
    Na 3 uur hebben ze nog een verjaardag, dus dan begint onze rust ;)
    Net chantal blijft slapen gezien en wel in het mooie Makkum bij Hennie Huisman, wist niet dat die daar zijn woning had. Wel leuk om te zien...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Dus jij een rustig weekend en zonder druppels.. Nou hier zijn de straten nat hoor dus het heeft geregend.. Denk dat het waterkoud is want het ziet er maar grijs uit allemaal. Gister avond een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Vanmorgen wat later uit bed maar ja zondag slaap ik een beetje uit als het kan. Straks eerst even naar de konijntjes en dan verder de dag rustig aan door. Milli gaat vanmiddag ook weer naar Dordrecht dus dan zit het weekend er al weer bijna op. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel Heb ook wat minder aan HH gedaan hoor. Kwam er helemaal niet aan toe want had het druk met van alles en nog wat (Mijn looptrainingen en ziekenhuis bezoekjes, Mantelzorgen en dan ook nog vele gedichten maken voor Sinterklaas feest waar men mij om had gevraagd. Elk jaar heerlijk druk deze maanden. Wens je nog fijne Zondag hoor.Het is koud buiten maar wel droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Alleen om te proeven, maak dat de kat maar wijs hj
    Dacht dat het voor na de wijkjes was om weer lekker warm te worden.
    Dus jij de 2 wijkjes alvast lopen...wij lopen zo ook maar dan richting sinterklaas...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Vanmorgen kwamen er allemaal pieten-boten voorbij.
    Sinterklaas is nu in.
    De pietjes hebben roet strepen maar de kinderen maakt het niks uit.
    Nog steeds blije koppies.
    Ik zet mijn schoen..haha..je weet maar nooit.
    Groetjes,
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou rustdag is veranderd in een wijkjesdag...
    Dus toch na de wijkjes de warme hap ?
    Weer was hier de hele dag goed. In ieder geval droog.
    Intocht ook en was erg leuk om te zien.
    Wij kliekjesdag haha alweer ;)
    Tja dat krijg je met meeëters en dan ook een rustig avondje
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Morgen nog makkelijker...patatten ;)
    Je komt de foto's wel tegen...als je nog van de bank af komt hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grapjas, nee daar moet je voor naar fb als je nieuwsgierig bent ;)
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aha geen aagje dus...nu ik heb de bank ook weer vrijaf gegeven.
    Eens kijken wat we hier nog doen en dan slapen.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Karel. Jij zal ook al wel uit bed zijn en aan de koffie om wakker te worden en straks de dag weer te beginnen en de wijken in. Ook ik zal zo de dag gaan beginnen en aan de maandag ochtend klusjes beginnen. Na een lekker lang weekend samen met mijn mannetje is het nu weer even op gang komen vandaag maar goed dat hoort er bij. Deze week weer genoeg te doen dus zal me niet vervelen. ik wens je ene hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen