maandag 21 november 2016

winderig

zo luitjes

weekend is weg gewaaid
weer tijd voor school en werk
toch

grote verschillen ook weer in het weer
ik was al vroeg in de weer
met de reclame folders en er een goede 3 uren mee onderweg
op die storm na prima weer en hield het ook weer droog dit keer

vandaag de 3 andere wijkjes
en U raad het al
ik wil weer droog weer
en op wat gespetter na lijkt het daar weer op
ja echt een herfst storm die we hadden
dus ik dacht zal wat rustiger herfst beelden laten zien

autumsunsetboats

in de maand van de bloemen

orchideen-met-spreuken

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. So you survived your yearly autumn storm, friend Karel ... good for you ... I guess autumn storm is always better than earth quake, hmmm? ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Een prachtige pps met de bootje, de kleuren,echt zo mooi.
    De tweede is mooi maar mijn voorkeur blijft de bovenste.
    De storm is gelukkig voorbij.
    Wij hebben geen schade maar er vloog wel een stuk plastic golfplaat de vlonder op.
    Best gevaarlijk.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel nogmaals hihi
    De bovenste straalt een en al rust uit en is nieuw voor mij...prachtig :)
    De 2e is een al wat oudere en heb die al meer voorbij zien komen alleen weet ik niet meer waar.
    Wel mooie spreuken staan erin...zi is Come hier voor haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja gisteren was het winderig...vandaag toch niet...en er staat toch echt de 21e en das vandaag hj
    Hier nu ook regen maar blijf binnen dus mag haha
    En dat nogmaals was je vorige en deze blog...pffttt
    Jij zit nog niet in het blogritme ;)
    Laat de koffie je smaken
    Geniet je rust...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent samen met een ander familielid altijd vroeg hihi
    Moet zometeen de keuken in om het vlees alvast te braden ;)
    Ja ook opmaandag moet er eten zijn :)
    Jij doet maar een tukkie zal wel nodig zijn met al de gezonde buitenlucht.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha je geplande tukkie wilde niet lukken.
    Hoe bestaat het?
    Ja ook hier het eten intussen op maar nog genoeg voor morgen ook ;)
    Ga zo ook bankhangen maar of dat lang is moet ik nog zien.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu was dus best nog lang...gelijk verstelwerk gedaan bij het tv kijken en bankhangen.
    Weer een klusje gedaan.
    Jij mag dus weer een wandeling plannen op een zonnige dag...
    Wordt wel steeds moeilijker denk ik zo.
    Ja boeken verkopen niet echt...
    Als ik zie wat ze geven voor retromeuk sta je versteld van.
    Dochter heeft 2 stoelen van ons verkocht...die ze op kamers had.
    Een bureaustoel en een zitmeubel. Oude stoel van albert die hij op kamers had...intussen een scheur in het leer. (winkelhaak)
    Stond nu in de weg op haar zolder...ze heeft er 200 euries voor gevangen en 100 voor de bureaustoel. 45 jaar oud... grijnzzz
    Wij hadden zoiets zie maar wat je ervoor kan krijgen...gelukt dus.
    Slaap wel en sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja sneller donker en dan zolang reizen...maar is nog te doen toch?
    Dus nu moet het niet alleen zondag en maandag droog zijn maar zaterdag ook ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Ja het is nu echt wel herfst, er liggen nu ook overal bladeren dus de bomen zijn er ook al druk mee al is het op wat nattigheid en een stormpje na goed weer. Jij hebt het weer getroffen want vandaag weer iets meer nattigheid geloof ik. We zien het wel. ik hou het vandaag wat rustiger, gister de halve dag al weer onderweg geweest. Vandaag alleen het nodige en verder zien we wel. ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het weekend was inderdaad weggewaaid maar ik bedoel daarmee dat ik was werken en door de drukte was het ook steeds zo weer tijd om naar huis te gaan hahahahahaha.... Jij folders wegbrengen in de storm en dat is ook zware arbeid! Gelukkig bleef je bagage drager nu wel op zijn plek zitten.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen