zaterdag 3 december 2016

complimentje

zo luitjes

wat een verschil met vorige week zaterdag
ja er is alweer een week voorbij
vorige week was ik al vroeg aan de wandel

vandaag hield ik deels een dag rust zeg maar voor de drukte van morgen en maandag
deed wat HH en liep m'n fietsje ff na want die krijgt het zwaar
denk dat er weer feestdagen voor de winkels aan komt
zonnetje kwam er toch ff door en ik wandelde ff een rondje in m'n tuintje
alvorens ik weer in de rustmode terugkeerde
zo kom ik op de titel van dit blog
ik wil iedereen een complimentje geven , dus ook mijzelf
voor het goed luisteren naar m'n lichaam
de genoten rust , deden me goed

compliment-greetje

en deze mooi pps geeft gelijk wat lente warmte
vind U ook niet
:)

in de maand van de dieren
de humor van hen
ja deze verdienen echt ook een compliment

dierenleed

wens ik U een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag
lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Dat viel best wel mee hoor...
    Een prachtige pps van greetje zowel in tekst als foto's
    En ja lachen om de onderste en die kende ik nog niet... :)
    Lach is binnen hihi
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohoh twijfel jij als ik wat zeg?
    Wilde zeggen bankhangen maar je bank had vrij...
    Nu hier ook vanaf nu...afsluiten en slapen.
    Vanaf 10 uur volle bak...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus gister even wat klusjes en toch ook nog even een rondje tuin. Ja het was gister hier heerlijk weer maar het werd later ook snel al een stuk kouder. Zal vandaag wel anders zijn want de temperaturen zijn laag, nachtvorst en mist. Ja gister toch de bomen maar opgezet, anders had dat een week later geworden want ja Ritza wil die van haar graag zelf doen en die heeft door de week weinig tijd. Staat savonds ook wel weer erg gezellig hoor. Gister middag de puf niet meer om de vloeren even te doen dus dat doe ik vandaag even. Straks eerst even naar de konijntjes... Jij vandaag weer even een rondje door de wijken... ja zullen vast extra folders bij zitten,. de kerstdagen komen er aan. Maar goed kleden en als het goed is blijft het verder droog dus dat scheelt al weer. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ... The second video is just precious ... Thank you for making me smile today, friend Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Jij hebt leedvermaak omdat ik er vroeg uit moest...mag hoor hihi
    Nu is Guus ziek dus hoe het gaat verlopen is nog de vraag
    Denk dat hij met de papa thuis blijft...2 jaar dus die weet er toch het minste van maar is wel jammer natuurlijk. Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja jammer Guus ziek.
    Maar om 5 uur was iedereen naar huis en zijn wij met de mams en daan mee naar hun huis gegaan en cadeautjes die er voor guus waren mee...
    Nu hij was niet ziek genoeg om de cadeautjes uit te pakken.
    Want daan mocht niet mee helpen...dus alle aandacht even voor hem en een blij snoetje weer achter gelaten. Bedtijd voor die mannen en wij weer huiswaarts.
    Al met al een geslaagde dag en veel blije gezichten
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och die 2 spelen altijd goed samen, maar deze keer wilde hij ze zelf uitpakken.
    Morgen thuis nog en zit er weer op...kan die st weer naar spanje afreizen.
    Slaap wel...morgen weer buffelen dus.
    O en fb zette ik gelijk uit want de 1e kwamen binnen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had niet eens aan je jarige broer gedacht...maar alvast gefeliciteerd ;)
    Wel ergens gelzen...geloof bij kobie die een kaart wilde sturen.
    Jij zal wel op een liggen...doe ik ook zo.
    Ben weer helemaal bij...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Allereerst maar gefeliciteerd met je broertje, die mag er vandaag weer een jaartje bij gaan tellen.
    Is het al weer maandag en gaan we de nieuwe week weer beginnen. Ik ben de dag al begonnen, Ritza gaat zo de deur uit naar school. Hier is de afwas gedaan en staat de wasmachine al weer te draaien. Ik ga gewoon verder en laat Aimillio,s nog maar even lekker slapen. Jij vandaag nog even de wijken in... het is een stuk kouder dan gister denk ik. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Door dat hohoho twijfelde ik aan dat netjes hoor hihi
    Ja ik geniet de zon achter het glas en kijkend naar een voederhuisje tegen de raam.
    Gekregen van de sint...
    Ben benieuwd of ze daar in komen. Zou wel leuk zijn voor de kleintjes om te zien.
    Al komen die nu even niet meer haha
    Groetjes en geniet de frisse neus, want de rest zullen ze vast wel gebracht hebben.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes maar de onderste is echt heel leuk.
    Dieren zijn altijd leuk.
    Gisteren een top dag gehad in Oss.
    Gezellig met z'n allen uit eten.
    Toen weer een flink stuk rijden naar Amsterdam.Maar de moeite waard.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Val jij over een schrijffoutje ???
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En omdat ik wel netjes ben heb ik het even aangepast :)
      Snert ja het lekkere bij deze kou... grijnzzzz
      Laat het je smaken.

      Verwijderen
  13. Ha toch niet tot nu toe of wel?
    Ben blij dat je me kent ;)
    Zo meteen verder slapen?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee zal naar de tijd kijken...en dat was een uur eerder.
    Maar dan nog een flinke tuk hj
    Ja door dat krabbelen wordt je toch wel wijzer...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen