zondag 18 december 2016

dieren

zo luitjes

we hebben de zondag
of het ook een zonnige dag gaat worden  is nog maar de vraag
de komende dagen worden wel weer kouder
maar al in al mogen we toch niet klagen zo ver deze winter
of is het nog herfst
;)

ik heb dit keer alleen dieren
grote en kleine
met soms ook grote of kleinere ongelukjes

accidente-cu-animale

we zien veel dieren om ons heen
maar veel van die ongelukjes heb ik gelukkig nog niet gezien

kleine-en-grote-dieren

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

5 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Dank voor de felicitatie...zal het doorgeven hihi
    Nog net even tijd om de ppsjes te bekijken en ze waren de moeite
    De eerste is lachen om andermans ongelukje en de 2e...prachtig hoe ze datgemaakt hebben met een dier buiten de plaat.
    2 nieuwe dus...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Ach,gossie..die arme dieren in een onmogelijke positie.
    De tweede is ook de moeite waard.
    Wij gaan lekker uit eten,alvast een voorproefje voor mijn verjaardag.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn glaasje nog leegdrinken en nem ook foetsie oftewel onder zeil
    Goed op tijd iedereen de deur uit dus opruimen gelijk gedaan...morgen de vloer en restanten speelgoed nog.
    Maja ook maandag weer feest...hihi
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja ongelukjes hebben we allemaal wel eens en dat zal bij de dieren wel niet anders zijn. Het is nog herfst hoor Karel.. woensdag begint de winter. Gister hier een zonnige dag, was ook niet koud al had ik het gister avond wel erg koud. Denk een griepje in wording maar goed zolang ik nog kan functioneren dan is het goed. Maar ben niet helemaal fit. Hopelijk liggen we hier met de kerst niet allemaal plat. Jij gister nog aan de wandel in de wijk en ook vandaag mag je er weer even op uit. Ik ga zo rustig aan de dag beginnen en zie wel hoe ver ik kom. Ik wens je een hele fijne start van de nieuwe week en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey karel,
    zoals je weet ben ik gek op dieren dus dit is echt onwijs leuk :-)
    Het gaat de komende 2 nachten kouder worden en ja... we zitten nog steeds in de herfst hahahaha... de 21 begint de winter en dan gaan ook de dagen wee lengen, heerlijk!
    Vorst mag vin mij best komen evenals een heel dik pak sneeuw. helaas zal dit laatste wel weer niet gebeuren.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen