zaterdag 24 december 2016

feest weekend

zo luitjes

we hebben het weekend weer daar
1 met een dubbel feessie er aan
en beide zijn die op de zondag
laten we hopen dat die dan ook nog eens zonnig is
ik heb volgens mijn bescheiden mening drie mooie ppsjes
en wel dus voor 2 dagen
wil ik het eens anders om doen en dus de dieren op de zaterdag
en dan klikt U zondag op de andere twee
af gesproken

alle-gekheid-op-een-stokje

dat op zich was al een feessie hé
maar nu gaan we heerlijk walsen op de klanken van een mooi lied
maar eerst zullen we
  Corry
ff feliciteren
Corry van harte meid met je verjaardag
van harte meid en nog vele jaren
kijk je uit met al dat walsen voor je voetje
en ook mak an met de rooie
we hebben een groene kerst , dat ik dacht we maken een tocht door ons mooie landje
met het arkje

arkje-corry-en-neil

nou was dat geen mooi tochtje
ja je zou er bijna door vergeten dat we het kerstfeest hebben
nu dat vieren we ook met een schitterende pps

kerst-greetje

wens ik U een heel fijn weekend
en fijne kerstdagen

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Een prachtige pps van Greetje
    haha ik doe het andersom en begin bij de kerst...
    Je hebt een mooie voor Corry uitgezocht en ja alle gekheid op een stokje en alle zegen komt van boven klopt ook wel hihi
    Dacht net zou ik vandaag nog onder je oude blogje reageren maar toch maar niet grijnzzzz
    Vandaag alle tijd om te kijken en morgen druk.
    Groetjes en geniet je dag...zo meteen nog even naar de winkel pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Je hebt weer mooie ppsjes geplaatst en die van Nederland blijft beeldschoon.
    Dank je wel voor je lieve wensen en de link naar mijn gastenboekje.
    Ik denk dat je het plaatje met de link nu wel kan zien maar het blijft vreemd dat ik het wel zag.
    Misschien omdat ik windows8 gebruik????Echt geen idee.
    Het zonnetje schijnt, misschien een tripje naar je tuintje,het is toch druk in de winkels en stil in de natuur.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja met kerst is alles anders natuurlijk...dus jij aan de wandel
    Kan maar klaar zijn toch?
    Veel plezier met je camera ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoho naast de boom dan toch...en of ik nog een wenspen over heb...is maar wat je daar mee bedoeld.
    Voorraad genoeg...
    Ja alles binnen en viel best mee in de winkel :)
    Maja wij liepen er dan ook heel relaxed...beetje sla en garneringspul
    Jij spelen met de knopjes...oei als dat maar goed gaat grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je geeft het op en gaat hangen...nu ik duik de keuken in, want ook vandaag moeten we eten.
    Jij dus een visje, beetje 2 hihi
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    ook jij hebt altijd van die mooie pps'jes en grapjes die me er vaak doorheen gesleept hebben.
    Ik wil je danken voor al dat moois het afgelopen jaar gegeven en ik hoop er volgend jaar weer van te kunnen genieten.

    Ook voor jou een paar hele fijne en sfeervolle kerstdagen.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja voor ons is het rtl 4 All you need is love...
    Denk dat jij wel wat anders kijkt.
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slaap zacht en morgen gezond weer op...
    Gefeliciteerd met je blogmaatje ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goede kerst morgen karel
    ja en dan ook nog ons blogvriendin jarig
    ik zat vanmorgen gelijk alweer te denken aan jaren terug
    witte kerst was toen heel gewoon hoho
    dat witte denk ik er vandaag gewoon bij, de kou is er wel
    ga je een fijne dag wensen
    lieve kerstgroet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Jij ook van harte gefeliciteerd met ons blog maatje Corry. Die mag er ook weer een jaartje bij gaan tellen vandaag.
    Ja geen witte kerst maar een zeer winderige.. we krijgen harde wind vandaag en morgen. Maar goed dat kunnen we niet veranderen. Jij ook uit geslapen las ik maar eerder dan ik al aan het krabbelen. Ik ook uit geslapen al moet ik zeggen dat we het gister avond laat hebben gemaakt.. lag half 1 pas in bed. Ik zal straks de keuken eerst in om het vlees klaar te maken.. kan het nog lekker even zachtjes in de jus garen.. Ja de kerst loopt net iets anders dan verwacht, Ritza ligt met griep... Maar goed we zien vandaag verder wel hoe de dag gaat verlopen. Ik wens je in ieder geval een hele fijne eerste kerstdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een goedeavond karel...eerder geen kans gehad.
    Maar ga er vanuit dat je 1e kerstdag ook goed verlopen is.
    Hier de hele meute weer de deur uit..morgen nog brunchen met 4 en wij en dan zit het er weer op.
    Was een s6 en zelfs de kleintjes hebben goed gegeten en gesnoept.
    De lachebekjes uit de oven (aardappeltjes)deden het goed en het toetje natuurlijk dat is altijd feest. Genoeg vlees (beenham in honing/mosterdsaus) over om morgen bij de brunch te eten en daarbij een zalmpakketje en heel veel ander lekkers
    Wel een heel gedoe zo met zoveel man pffttt
    Maar goed zit er weer voor de helft op...fijne kerstavond en morgen weer een dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dag als alle andere hihi
    Maar wel een nieuwe profielfoto en zelfs Anja weer op het blog.
    Sneu is het wel die pijn...hopelijk vinden ze er nog wat op.
    Maar was wel verrast door het blogje al was het niet veel goeds wat ze te melden had.
    Maar een levensteken is altijd goed, kunnen we er weer ffkes tegen.
    Hang ze...ja iedereen is druk met andere dingen...nog 1 dagje en de rust is er weer ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denk ik ga nog even nieuwe blogje kijken voor ik afsluit maar staat er nog niet hihi
    Morgen maar dan...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen