dinsdag 20 december 2016

kinderen

zo luitjes

ik vond het vandaag maar koud , zeker op de fiets
nevelig en zo rond het vriespunt hier
toch zag ik hier voor in het parkje een heel groepje kinderen spelen
en een lol dat die hadden , waarom kon ik niet zien of horen
kinderen ook van andere landen in de wereld
maakt niemand wat uit hier , en gelukkig maar
als je toch al die nare beelden in het nieuws ziet
dan denk ik wel eens aan mijn eigen onbezorgde jeugd
en via een FB site over ons buurtje waar ik opgroeide
zie ik vaak nog mooie herinneringen

children-around-the-world

in de maand van de dieren
vogels die we niet alle dagen zien , helaas

beautiful-birds

wens ik U een fijne avond
goeden nacht
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Toen ze buitenkwam was ie foetsie ;)
    Pracht pps de eerste, de 2e ook wel maar mijn voorkeur gaat naar de 1e en geeft je weer genoeg :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Mooi om te lezen dat er dan toch nog kinderen zijn die buiten spelen. Ik heb dat ook altijd met Ritza gedaan hoor, hup naar buiten... Ja en zelf waren we ook altijd buiten ... En nee kinderen kijken niet naar afkomst en huidskleur, dat zijn de volwassenen die hun verstand niet gebruiken. Jij gister de boel even in huis gedaan las ik, en vandaag mag je jezelf trakteren op een nieuwe camera.. kijk dat zijn leuke dingen. Ik voel me een stuk beter dan gister want wat was ik gammel.. Heb goed geslapen en dat doet al heel veel goed. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    We waren ook altijd buiten aan het spelen.
    Ook mijn zoon maar tegenwoordig zie ik weinig spelende kinderen.
    De pps over de kinderen is prachtig.
    Ook de vogeltjes maar kinderen zijn zo leuk in hun spel.
    Fijne dag.
    Mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Jij alweer klaar met de klusjes en lekker aan de wandel.
    Wie weet wat je in het buurthuis tegenkomt.
    Wij doen voorlopig alleen maar boodschappen...
    Want nooit is er wat je wil hebben haha
    Komt goed...weet nu in ieder geval wat we moeten halen...
    Dus op naar de winkel.
    Ja leuk filmpje met de boze kerstman hè hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe weet jij nou wanneer ik uit bed kom ;)
    Dus een gekkenhuis met gillende kinderen haha dat is het hier altijd als ze allemaalhier zijn grijnzzzz
    Ja de boodschapjes binnen nu op het verse spul na...maja dat kan zaterdag pas.
    Nee dat dacht ik niet...haché met kerst geen optie.
    Al is het anders geworden dan wat ik in de planning had, maar dat ter plekke aangepast hihi
    Dus van voorgerecht, soep, hoofdgerecht tot toetje planning klaar.
    Nu nog uitvoeren hihi
    Komt goed...met wat hulp van dochters op de dag zelf.
    Niet meer toegekomen aan smakelijk maar het is op en zo komt de bank in zicht...zal bij jou niet anders zijn toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar kijken wij dus ook naar ;)
    Ben weer foetsie
    Ennehhhh die tijd klopt aardig al was het vanmorgen half uurtje later grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had het blijkbaar nodig
    En leg plekken wat zijn dat ;)
    Zo nu hier ffkes kijken op achterstand en zit de avond er alweer op.
    Morgen naar de school van Daan voor een kerstviering.
    oja waar ga je naartoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die viering is pas in de middag dus wie weet haha
    Maar heerlijk een vrije dag morgen...zonder stressen
    Ben eraan toe ook
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Is het al weer donderdag.. het gaat nu echt snel allemaal. Jij vandaag een rustdag lees ik.. Nou dat moet mogen toch... Ik zal vandaag even de stoffer en zuiger aan het werk zetten en straks ook even al vast wat extra boodschapjes halen. Zaterdag zal het wel weer top drukte in de winkels zijn en dan wil ik liever niet te veel meer hoeven halen. Maar nu straks eerst de dag maar eens beginnen en jou nu eerst een hele fijne donderdag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen