maandag 12 december 2016

lezen en slapen

zo luitjes

ik hoop dat U een fijn weekend had
ik best wel hoor , beetje van alles eigenlijk
beetje rust beetje HH beetje dit en dat
en ik bracht gister ook weer wat lees en kijk werk rond
dat doe ik vandaag ook weer
niet iedereen gaat naar de biblotheek
al lijkt het mij toe dat een bezoek aan een bibliotheek als deze hier onder
en de anderen in de pps
van een ander lees en kijk materie zijn

bibliotecas

in de maand van de dieren
knap ik ff een uiltje
mag ook wel weer na al het buffelen wat ik gedaan heb

uilen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja een goed weekend achter de rug. Jij ook zo te lezen en gister al weer even wat leesvoer weg gebracht en vandaag de rest nog even. Zag ook ander leesvoer langs komen, voor de liefhebbers.. Hopelijk kun je nog wat kwijt maar zal wel geen vaart lopen. Hebben jullie geen kringloop winkel daar want dan kun je het daar misschien brengen. Krijg je er verder ook niets voor maar help je wel weer een goed doel. Ik ga zo de dag hier ook beginnen, vandaag weer genoeg poets werk te doen. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel, ja dat is nacht voor mij hihi
    Nog niks gezien van R
    We hebben alzolang gewacht kan er nog wel een dagje bij grijnzzzz
    De aankondiging was er ;)
    Wow wat een plaatjes...geen tijd om boelen te lezen dus ik ga voor de mooie pps van de Uilen
    Prachtige pps vind ik dat...groetjes en s6 met je te nemen hindernissen
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Jee,wat een pracht en praal,zo schitterend.
    Ik zou ze wel in het echt willen bekijken.
    De uilen zijn ook al zo mooi met hun eigenwijze koppies.
    Fijne folderwegbrengdag..hihi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij al klaar voor de dag hihi ik ben nog volop bezig...
    De ramen binnen en buiten en nu al het glasspul in de kamer aan het doen.
    Nu met die lampjes zie je ieder stofje zitten.
    Dus gelijk maar even doen...dan de vitrages weer voor de ramen en morgen
    maar verder...want ook hier moet gegeten worden. Jawel de nasi die ik wel nog klaar moet maken.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha jij had nu dus die film moeten kijken ipv haha
    Nee geen film voor mij vandaag en eigenlijk is er ook geen die ik zou willen zien.
    We kijken spoorloos en schuldig op maandag en tussendoor ppsjes kijken hihi
    Al de plaatsen/steden gooi ik gelijk weg...ruimt goed op ;)
    Weet van mezelf dat ik die toch niet plaats...
    Fijne avond...de bel heeft je tukkie verstoord ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee was gewoon bankhangen...
    En die ppsjes zijn geduldig.
    1 map half klaar dan zijn er nog maar 5 hihi
    Och tot de volgende lading tijd zat toch?
    Heb ze allemaal opgeslagen in copy...dropbox is aardig vol
    Verder zie ik nog wel wat ik er mee doe...
    Jij al slapen dat is bijtijds
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Jij een sprookjes film gezien? hihihi.... ik denk eerder aan Alice in wonderland... geintje. Zal wel dromenland zijn geworden. Die bybliotheek hier boven, daar ga je toch niet naar toe om te lezen lijkt me, leidt veel te veel af... Jij je klusjes buitenshuis weer gedaan en vandaag binnenshuis even aan de slag. Ik straks even boven de boel nog doen en daarna op verjaardags visite. Ik wens je nu eerst een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Stardust heb ik ook gezien maar niet gisteren...
    Film met Robert de Niro
    Nee op maandag heb ik mijn dingen die ik wil zien...dus heerlijk bankhangen.
    Vandaag pakken we de bovenboel aan...en dan morgen beneden verder.
    Als er niks tussenkomt hihi
    ben aan map 3 bezig en hou er ongeveer...20 per map over hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Alweer dinsdag en nog steeds grauw buiten.
    Mijn bloeddruk is gemeten en die is vrij hoog.
    Even overleggen met de huisarts voor medicijnen.Ik ben er absoluut niet blij mee.
    Ik hoor dat er veel bijwerkingen zijn en daar zit ik niet op te wachten.
    Maar nu weer aan de klusjes wat nog moet gebeuren.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aha je was je kerstgratificatie halen...hoop dat het goed oplevert voor je...je loopt er hard genoeg voor. Kijk en als ze dat nu waarderen dan zit het goed.
    Hier nog geen aan de deur geweest...maar komt vast wel
    Dus als jij de 1e bent dan zijn ze nog vrijgevig misschien...
    Ja de bovenboel is schoon...morgen hier verder met de stoffer, zuiger en vloerdweil...Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geeft niet iedereen heeft de boom al staan en is in kerststemming.
    Dus kan je ook de kerst en nieuwjaarswensen wel geven...
    Nu je hebt de keus...sbs6, sbs9 en Veronica...wij kijken op rtl 4 hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Karel,
    hier is het weekend voor het grootste gedeelte in bed doorgebracht hahahahaha...
    Ik loop al weken te 'blaffen' en mijn ega was nu ook geveld en kreeg antibiotica. Ik knap inmiddels weer wat op maar ben nog lang niet fit. Jij je HH weer gedaan en leesvoer rondgebracht. Je pps met de uilen was er eentje naar mijn hart want ik ben gek op uilen.
    Ik wens je nog een hele fijne avond.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan was die reactie van 15.15 nu beter op zijn plaats ;)
    Slaapkop ;)
    Kijk om half 10 naar rtl 4
    Dan is het bankhangen weer voorbij
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is geen schelden dat is gewoon een vaststelling... ;)
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen