donderdag 29 december 2016

manieren

zo luitjes

we hebben het bijna gehad de 6 wordt binnenkort een 7
en dat is eigenlijk het enige wat wezenlijk veranderd
toch
:)

mijn-rugzak-greetje

en als ik dan het nieuws kijk , als ik het al doe
mag ik dan alleen dit zeggen
manieren
als een ieder wereldwijd zich manieren aanleert
een rugzak vol hebben we allemaal , gewicht mag wat schelen
maar toch

nog ff en ook de maand van de dieren is voorbij
en die hebben volgens mij betere manieren
wat zegt U

dierenmanieren-8

wens ik U een goeden nacht
en morgen een prachtige dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Ha ik had dierenmanieren 1 en 6 maar er zitten dezelfde platen in...mooie zelfs.
    En die foto van de jarige ikke vind ik wel heel byzonder grijnzzzz
    En ja greetje is altijd mooi en deze wel heel mooi met al die klaprozen.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja manieren.. je kunt beter zeggen, maar hopen dat die hun verstand nu niet gebruiken het komend jaar dat wel gaan doen. Maar we moeten het maar weer afwachten.. Nee verder verandert er hier niet veel denk ik... en dat zal bij niet anders zijn. Vandaag de laatste vrijdag van het jaar alweer en vanmiddag maar even de boodschappen doen dan hoef ik er morgen niet meer op uit.. zal morgen wel weer een gekkenhuis zijn in de winkels. Jij vandaag de rust of heb je plannen? Ik ga je in ieder geval een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Er zit een foto in van een slapende vrouw en dier met ballon...
    Die foto gebruikte ik met mijn verjaardagsblogje hihi
    Jij gaat de kou in...hier is alles wit...niet van de sneeuw maar van de rijp.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja er zitten zo weinig vogeltjes in de tuin vergeleken met andere jaren pffttt

      Verwijderen
  4. Hoi Karel,
    Heerlijk om naar al die schattige dieren te kijken en het rugzakje met klaprozen is bijzonder mooi.
    Hier nog steeds die vervelende mist,ik vind het echt niks.
    Pfff het was heel druk in de supermarkt.Maar goed, boodschappen zijn weer binnen.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt wel de voorlaatste die na de paarden en voor het ijsje ;)
    Valt echt op normaal vliegen er hier constant en nu zie je er af en toe eentje...
    Zou de vogelgriep ermee te maken hebben?
    Ook voor de tuinbesjes en zo komen ze altijd nu noppes nada nikkes
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch wel erg dat ik moet melden wat er in je ppsje verstopt zit...en ja jij zou lachen met een bewegende foto ervan ;)
    Wist wel van de merel maar ook de kleine vogeltjes zoals roodborstje en vinken zijn er heel weinig en dan heb ik het nog niet eens over de heggemussen die hier altijd met zwermen zaten :(
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer vroeg...
    En had iemand de vogel goed geraden ?
    Of was ik het...na die knal van de ballon ook geen vogel meer te bekennen hj
    Geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha dan had ik het goed geraden...oftewel opgezocht hihi
    Wat wij eten komende dagen blijft de vraag maar veel meer dan soep met brood zal het niet worden.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij flikken Maastricht weer..en ja dan zijn de films al half voorbij en dan wil ik ze niet meer zien. Dus bankhangen voorbij...misschien een spelletje catannen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zei ik toch al ;)
    Is en blijft een mooie serie...
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spelletje doen...dat zei ik al
    En seizoen is net begonnen, dit is pas de 3e aflevering.
    Zo meteen de laatste dag van het oude jaar...al pintjes ingeslagen?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En of de dieren betere manieren hebben Karel.
    Ondnks dat ze niets terug kunnen zeggen ze laten wel een en ander merken!!
    De manieren van sommige kuch.... "volken" wat zeg ik manieren.... er zijn er die dus geen manieren hebben en die staan ook vaak ter discussie alleen... we kunnen er niks mee of tegenin brengen zonder gelijk 'gekeeld' te worden. Ik zeg het een bruut maar het is wel zo. Nee, geef mij deze leuke dieren dan maar hihi....
    Lieve groet, helma

    BeantwoordenVerwijderen