maandag 26 december 2016

nieuwe week

zo luitjes

ondanks de feestdagen hebben we toch de maandag
dus begint de nieuwe week
U uitrusten van gister vermoed ik
nee ik niet , maar had dan ook een relaxte zondag
vanwege deze feestdagen zijn de folders zaterdag al gebracht
ik liep al 1 wijkje gelijk
vandaag en morgen de rest
dankzij deze folderwijkjes heb ik mezelf een kadotje kunnen geven
klik U maar ff op het kaartje

img_20161225_0001_new

moet wel veel lezen en uitvinden hoor , maar komt goed
en had U een fijne kerstdag gister , vast wel
vandaag nog ff dunnetjes over en dan op naar oud & nieuw

hoe was het bij U vroeger als kind
volgens mij zo als in de volgende pps

naamloos

in de maand van de dieren
een feestelijke

pauw-in-al-zijn-pracht

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer uit bed en na het ontbijt weer even de wijken in. Wij gaan ons straks klaar maken om naar Twijzel te rijden. Gaan een uur of half 1 weg. Er moet nog even het een en ander gedaan worden hier... nee geen huishoudelijke klusjes hoor, dat doen we morgen wel weer. Wij gister ook een heerlijk rustige eerste kerstdag gehad, vandaag zal die net even anders en drukker zijn vanwege de kinderen.. maar neem aan wel gezellig. Ja vandaag ook gelijk het verjaardags cadeau van Jesper mee, komt nu even zo uit anders was ik daar donderdag wel naar toe gegaan maar dan staan er andere afspraken.. kon niet anders. Ga zo nu eerst de dag beginnen en zal kijken hoe het met Ritza is.. Gister avond heeft ze nog een kwarktaart gemaakt voor mee en ze zou nog wat hapjes klaar maken voor mee en als alles goed is gaat ze zelf ook mee.. Ik ga je nu eerst een hele fijne tweede kerstdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Pffff.. wat een schitterende camera.Daar kun je wel prachtige natuur foto's mee maken.
    Je hebt het verdient,hoor.Regen, wind.. de folders worden gebracht.
    Een lieve pps over de kerst in kindertijd en de pauwen, ik ben zo trots als een pauw op mijn familie,ze hebben mij zo verwend.Niet alleen door de kadootjes maar het zijn kanjers.
    Veel familie heb ik niet meer.
    Fijne dag en Neil is..haha..gevlucht om te fietsen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Om 3 uur zaten we te brunchen hoor...niks pc aan.
    Net iedereen weer de deur uit en was een rustige 2e kerstdag...
    Vera en Mathijs spelen goed samen dus ook daar geen omkijken naar.
    Al hebben we tussendoor wel een spelletje gedaan.
    Mooie banner ja...en totale rustmode betekent dat ook geen pc meer ?
    Zo nu eerst ff klikken...w8 ff
    Mooi cadeautje heb je verdiend...en met die knopjes komt vast goed.
    Een mooie pps kindertijd...zo mooi dat ik die heb opgeslagen...
    En ja die veren van de pauw zijn prachtig.
    Smakelijk en fijne avond



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eens kijken of mij dat ook lukt hihi
    Nee eerst ontbijten en dan tussen lunch en warm eten de brunch…kunnen we lunch en warm eten overslaan…
    Vanavond wat toostjes en we doen het ermee.
    Vind het wel heerlijk hoor dat brunchen…lekker licht, lekker brood (liefde en passie) warm vlees en salade erbij en zalmpakketje yummie
    Voor de kleintjes was alleen het brood al een feest. Zij vinden dat erg lekker en dan nog een heerlijk cracker en spies met fruit met een spekje als kerstboom bovenkant. Feest…
    Bankhangze tijdens je rustmode hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karel,
    van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ziet er echt supermooi uit,
    Als je er een beetje mee overweg kan dan heb je er onwijs veel plezier meer en ja ken er hele mooie plaatjes mee maken. Ik heb de boekjes nooit gelezen maar ben gewoon gaan spelen in de achtertuin met een vaste objecten en met verschillende standen in de camera hihi.....
    Echt een toffe camera!!!!
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Karel,
    het is ook echt een goed toestel.
    En ja, een hele verandering met je vorige. Ook wat wandelen betreft. Ik heb zo'n draagband en dat is wel prettig want ik ga niet met zo'n camera om mijn nek aan de wandel. Voor je het weet heb je ene nekhernia grinnik......
    Ga jij je kaartje maar lekker volschieten. Beging gewoon in de automaat en daarna kan je naar de A. Gewoon lekker oefenen en dat gaat heel goed in die mooie achtertuin van je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha een gezellig onderonsje maar dan in driehoek hihi
    Ga weer naar mijn film op rtl 4 prachtig ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben jij gek om 5 uur pffftttt
    Ha dan heb je een prachtfilm gemist...op 4 hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet wel wie er nu zeker geen gelijk heeft of krijgt...dan slaap ik pas haha
    Ga jij Helma maar uitzwaaien, jou tijd zit er dichter bij hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg zag ik, ik iets later. Jij vandaag de laatste folders nog even weg brengen en dan heb je weer even de tijd aan jezelf. Wij hebben gister een hele fijne dag gehad en kwamen moe maar voldaan thuis. Nu zo eerst de dag beginnen en even naar de konijntjes... en even wat huishoudelijke klusjes klaren. Ik hou het even kort nu maar wens je nu eerst nog wel even een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Neil is weer aan het werk dus van fietsen komt niks.
    Met gezonde tegenzin ging hij weer naar zijn baas.
    Maar prachtig weer is het wel.Net wat boodschapjes gedaan,heerlijk.
    Weinig frisse lucht gehad met de kerstdagen.
    Geniet van de dag en je mooie camera.
    Mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Zo hier is het huis weer aan kant de wasmachine draait en op straks het bed weer opmaken ben ik klaar...en ja nu me rondje maken.
    Hoort ook bij mijn dagelijkse ritme hihi
    Zal ik straks de koelkast nog even inspecteren, in ieder geval is er nog een volledige maaltijd voor vandaag. Dus hoef er verder niet uit...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klopt het zonneke schijnt, maar na zo'n drukke dagen wil ik gewoon ffkes mijn rust..en die neem ik dan ook. Voor jou is wandelen rust, voor mij een opgave grijnzzz
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tuurlijk is die kaart er...moet ook wat doen hier achter de pc hihi
    Dus lekker gewandeld en frisse neus gehaald voetje voor voetje ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kan je die niet als schoudertas dragen, scheelt druk op de nek.
    Zal eens opletten hoe dochter dat doet want die zeult dat ding ook overal mee naartoe.
    Gek h1e dat je ineens weer aan Loes denkt...Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja dat bedoelde ik...
    Mooi weer een tevreden mannetje van der Velden hihi
    Is zo makkelijk als je weet hoe het kan.
    Wel preciezie werkje...maar dat is met alle codes.
    Zo de kaarten zijn ook hier de deur uit...oftewel de pc uit grijnzzzz
    Nu op naar de oliebollen...of was het strand hihi
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tuurlijk jij gaat voor de visjes...nu vind 1 x per jaar oliebollen heerlijk haha
    En als het niet hier is (want hele huis stinkt ervan) de jaarwisseling dan geniet ik ervan.
    Volgend jaar hier dus...geen oliebollen haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen