donderdag 8 december 2016

uitkijken :)

zo luitjes

een mooi fototje
en schrijven uit een oude map in m'n mail archief
...

The whale is coming up to scoop up a mouthful of herring (the small fish seen at the surface around the kayak).
The kayaker is a local Sitka Dentist. He apparently didn't sustain any injuries from the terrifying experience.
The whale was just around the corner from the ferry terminal, and all the kayaker could think at that moment
in time was: "Paddle Man--really fast!"

The whale's mouth is fully open with the bottom half under the boat.
If the whale had closed his mouth before he furiously paddled away -
He might have been LUNCH!!!
Look at the picture again - He is in the whale's MOUTH!
...

ik zette een mooie pps in deze foto
voor als het toch de maand van de dieren is

whale-lunch

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Klopt zijn maar een paar uurtjes...maar 3 dagen in de week is echt wel veel.
    Zeker met al die extra karweitjes die er nu zijn.
    Maar we rooien het wel hj
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee we gaan samen, dus pc pas in de late middag aan hihi
    Wat een rust... ;)
    Voor jou dan hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee joh die is klaar...en mooi hoor hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. En jij vandaag even lekker rustig aan of heb je plannen? Ik ga straks snel in de kleren en op weg naar Marten. Ja dat moet vandaag nog even. Ook tussen de middag warm eten en dus straks snel nog even naar de suup. Ik hou het nu eerst even kort maar ben later vandaag wel weer even bij jullie voor een tweede krabbel. Ik wens je nu eerst een hele fijne vrijdag en tot laters

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Zo ik ook aan de koffie en die is me toch lekker
    Ja waren vroeg de deur uit maar toch tijd om te krabbelen nu...
    Opa en Guus vermaken elkaar.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Zo even nog krabbelen en dan even de rust. Vanmiddag even samen met Aimillio,s naar Sneek. Hij heeft drie nieuwe broeken gekocht maar ja zit altijd met te korte beentjes.. dus vanmiddag even naar een zaakje welke broeken korter maakt.... hopelijk zijn ze open en kan het vandaag of morgen klaar... zou fijn zijn dan kan hij ze aan. Milli heeft het warm eten klaar gemaakt en konden op tijd aan tafel. Kan Ritza ook nog even bijkomen en kwart over 1 de deur uit. Hier mist... hopelijk klaar het vandaag nog wat op al lijkt het er niet op. Als het verder dan maar droog blijft want ze hebben hier van alles georganisseerd in het dorp vanaf 4 uur. Ik ga verder en doe rustig aan, doe ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Wat een wonderlijke foto,ik zou toch niet op mijn gemak zijn als Jonas in de walvis.
    Prachtige en vooral grote dieren,heel indrukwekkend.
    De koffie is op en straks de middag boterham..met koffie.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu wij ook weer vrij...hihi
    Och was leuk om Guus alleen te hebben en vanmiddag Daan alleen.
    Met een minpuntje opa en oma mochten niet naar huis...en toen kwamen de andere opa en oma nog en ja dan kan je ook niet gelijk weglopen. Dus nog koffie gedronken...toen langs de suup voor eten en bosje lila roosjes. Kon mooi bij mijn witte bloemen die ik nog had staan. Dus alles weer opgefrist...en rondom in de bloemen.
    Als ze het een weekje uithouden is genoeg...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij het buikje vol wij nog niet...moet nog klaar gemaakt worden ook
    Maar over een half uurtje zitten we aan tafel en eten eerst soep...
    Dus jij zit op discovery...veel mooie films hebben die over de natuur.
    Weet niet wat jij kijkt...maar hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee truus gaat pas aan als de vaatwasser vol is...morgen dus
    Vandaag is alles in de pannen blijven zitten...op wat wij opgegeten hebben na hihi
    Dus een film...zal eens kijken wat je uitgezocht hebt.
    Nee die Arnold is niet mijn ding...ga voor rtl 8 vanavond
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja en het was een prachtfilm...niet griezelen maar was wel spannend en eng.
    Zeker een aanrader...en jou film?
    Weet nu al dat ik de goeie keuze heb gemaakt, zelfs albert vond het een goeie film.
    Hang ze nog ffkes...grijnzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk meestal naar de spelers in de film en daardoor valt mijn keuze niet op Arnol of Piet hihi
    Jody Foster speelde weer een prachtrol zoals we van haar gewend zijn.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al haar films zijn goed ;)
    Sluit ook af, was een lange dag weer...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Is het al weer zaterdag en is ook deze week al weer bijna voorbij. Jij gister een makkelijke hap en een avondje t.v kijken. Wij zijn het dorp nog even in geweest maar jammer genoeg ging het daar allemaal wat letterlijk de mist in. Vandaag maar even rustig aan beginnen hier en alleen even het nodige en dan denk ik straks maar even om wat spulletjes te gaan kijken voor kerst stukjes. Jij nog plannen voor vandaag? Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dieren zijn en blijven sowieso altijd heel leuk en intrigerend om te zien.
    Of het nou grote, kleine, gevaarlijke of ongevaarlijke zijn. Het blijven levende wezens met ieder hun eigen willetje (lijken wel mensen whahahaha......) De foto is trouwens ook echt ene prachtige plaat Karel!
    Lieve groejtes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen