zaterdag 31 december 2016

weekend met nachtelijk feessie

zo luitjes

daar hebben we de laatste dag van het jaar
een jaar dat was voor mij niet naar
en het jaar komende zal mij wel zo ongeveer het zelfde vergaan
genieten van het leven want U weet dat duurt maar even
heb 3 hobby's en wat vrije tijd
dus gezondheid en weder dienende zal ik mij best vermaken

en ik hoop voor U allen  het zelfde
al zullen de hobby's anders zijn , als ook de vrije tijd
maar houd in gedachte het is de gezondheid die telt

een-jaar-voorbij-greetje

wens U een vrolijke jaarwisseling
en een gezond 2017

nog 1 x wat dieren , daar kunnen we toch veel van leren

watisdat

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Ja hoor maar eerst blogje bekijken hihi
    De eerste met waarheden maar ga deze keer voor de 2e...
    Nieuwe voor mij en maakt me blij.
    Slaap lekker friendje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja dan is het zo ver en gaan we over een aantal uren dit jaar ook afsluiten. Ik ben deze dag altijd blij als ik weer lekker in mijn bedje lig hihihihi. Als ik alleen was geweest dan had ik het niet eens uit gezeten hoor. Maar goed, ik zit niet alleen en dit jaar eens thuis met oud en nieuw en ben benieuwd hoe het zal gaan vandaag. Er wordt de afgelopen dagen al het een en ander aan vuurwerk afgeschoten hier en tot nu toe gaat alles goed wat Ritza betreft.. Gister kreeg Aimillio,s te horen dat hij maandag weer richting Alblasserdam moet, anders had hij nog een weekje vrij gehad maar moet nu maandag weer weg. Ja dat hoort er dan ook weer bij he. He Karel ik ga je een hele fijne zaterdag wensen, een goed uiteinde en een nog beter begin van het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Vanavond ballonnen prikken en aftellen...
    En ja met nieuwjaar komt er een nieuw blogje dan moet je daar weer hihi
    Zo blijven we bezig grijnzzz
    Maar jij zal wel slapen dan na je treetje
    Maar eerst wens ik je een fijne laatste dag van het jaar
    Groetjes en geniet ervan
    mal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die karel
    wip ook even bij je langs om je een goed begin van het nieuwe jaar te wensen
    veel gezondheid en geluk in 2017
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes en zeker de laatste is zeer de moeite waard.
    Mooie woorden heb je geschreven en ik wens jou ook een heel gezond 2017.
    Dat is zo belangrijk.
    Nog heel veel plezier met je nieuwe vriendje..haha..je camera.
    Dat je maar mooie en leuke foto's kan maken, daar beleven wij weer plezier aan.
    Geniet van je dag en tot volgend jaar.Doeiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verstandige jongen...half treetje hoeveel zijn er dat dan?
    Maar verdeeld over 2 dagen zal het wel mee vallen.
    Hier niet de deur op slot we moeten er nog uit ;)
    Dus het eerste deelal weggewerkt...wordt een makkie maandag dan
    Maja wat je in het oude jaar nog kan doen niet voor het nieuwe laten liggen.
    Fijne avond...ennehhhh PROOST voor straks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Ja daar waren we al weer en starten we het nieuwe jaar ook gewoon weer met een krabbel. Jij een rustige avond gehad en nog even naar het mooie vuurwerk staan kijken las ik. Lag ik nog later in mijn bed dan jij, nou dat is een unicum hihihi. Hier alles goed verlopen, gelukkig maar dat lees je verder wel op mijn blog. Ik zal zo de dag beginnen, was half 10 pas uit bed... en dan de kerst maar gaan opruimen en weer voor een jaar naar de zolder brengen. Ik wens je een hele fijne eerste dag van het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goeiemiddag karel hihi
    Om 4 uur thuis na een gezellige avond/nacht met mijn zussen en schoonbroers.
    Hoop voor de pasen nog enkele feestjes te hebben...
    Maar zal rustiger zijn dan deze overgang naar 2017
    De beste wensen deden we al op vele manieren en nu over naar de orde van de dag
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij hebt er zin in hihi
    De eerste dag van het jaar en dan al bezig met schoonvegen :)
    Laat ik hier nog even wachten hoor...vandaag zondag (rustdag)
    Ja de feestjes hier beginnen weer...3, 4, 7, 12, 14, 28e jan en dan eindigen we met de fam.dag
    Dus genoeg om naar uit te kijken deze maand
    Werk jij ze maar hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier blijven de zondagen poetsvrij ;)
    Ja weer genoeg om naar uit te kijken...
    de kater komt later ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij bezoek gehad tot net en nu een uitsmijter met soep klaar maken.
    Doen we het wel weer mee...
    Geen fut om nu nog te koken.
    Zou Co het jaar begonnen zijn met een kater?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha en nog geen antwoord ???
    Kijk op net 5 een prachtfilm en zo meteen nog een ;)
    En niet in slaap gevallen...goed hè....
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je had het zelf al gevonden en antwoord gegeven..waren 2 leuke films met bruce willis
    Een topacteur...en nu slaap in halen haha
    Weer laat. Maar geeft niet morgen wasdag en die machine doet het werk.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Karel,
    heerlijk dat je het allemaal zo positief ziet en ook uitdraagt :-)
    Je hebt hobby's en ik hoop dat je deze weer naar volle tevredenheid kunt beoefenen dit nieuwe jaar.
    Ik lag al vroeg op bed 22:45 uur want die schreeuwlelijk zou om 5 uur gaan ivm vroege dienst dus dan weet jij het wel. Niet dat ik kon slapen hoor want het geknal was al de hele dag aan de gang. Duurde zelfs nog tot 01:30 uur pfffff...... Ik hoop mijn hobby ook weer te kunnen uitoefenen en dan iets meer dan afgelopen jaar toen we door het ongeval van henk er niet zoveel op uit konden
    .
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen