zaterdag 10 december 2016

weekend

zo luitjes

gister vond ik het maar smerig weer
had het plan om mijn slaapkamer eens op z'n kop te zetten
en overal achter en onder of boven een goed te stoffen - zuigen en soppen
maar dan het matras en alles ff lekker in het open venster
niet dus , wat een takkeweer

heb mij niet verveeld hoor , heerlijk de plakstoel zijn zin gegeven
en zitten spitten in ouwe mappen
wat je dan toch aan herinneringen ophaalt , het vreet tijd , maar is wel leuk
het verjaard zo nooit

wat-is-verjaren-lidia

om half 5 ff naar de chinees gelopen voor een warme hap
die zit hier om de hoek
vandaag maar weer om eten en drinken weg en aan de kokkerel voor 2 dagen

in de maand van de dieren
de kat in de kunst

cat-en-art

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

23 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Die bovenste had je nog een weekje moeten bewaren ;)en de onderste tja die had ik al eens.
    Dus weinig te melden verder...ja dat de boom staat hihi
    Heb ik ma tm wo om te poetsen en do feestje van zus...
    Kunnen vrijdag en/of za de boodschappen gehaald worden en vieren we dat verjaren zondag hier.
    Een hele lijst nog hè...maar zit op schema...als er niet teveel onverwachte dingen komen.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schema, lijst ja rond deze dagen moet het hier wel anders komt er niks van terecht.
    Ha de eerste vragen voor de week van kerst zijn er alweer.
    Dus de kalender wordt weer gevuld ;)
    En wat ga je uitvreten.???
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Wat een prachtige pps met de poezen.Voor mij was ie nieuw..
    Knap gedaan, ik hou er wel van.
    Hier ook vies weer.Dan maar koud met de zon,dat is gezond weer.
    Nog een fijne zaterdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor niks prullenbak...de maand dec staat in het teken van lijstjes
    Maar geeft niet soms kan je er wat vanaf strepen en dat is dan weer fijn ;)
    Jij met boekjes bezig ik in de ruststand al denk ik erover om een heerlijk warm bad te nemen en al wat erbij hoort. Genieten dus...nu denk ik er niet meer over maar ga het gewoon doen.
    doei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij wordt het ietsie later maar wel eerder dan morgen hihi
    Was een babyblogje aan het maken en zag ook veel filmpjes...
    Eens bekijken hoe we het wereldkundig gaan maken...blogje is klaar nu nog inplannen.
    En nu ja je raad het al...nattigheid ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met die nattigheid bedoel ik het warme bad...
    Kan altijd films kijken hihi
    Denk dat jij wat anders bedoeld..
    Have fun

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat moet je dan vanavond doen?
    Zal je het hangen wel zat zijn ;)
    Ikke niet mag nog ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij moet niks...waarom moet ik dan zoveel hihi
    Blogje einde deze maand ingepland staan en de rest wat opgeschoven...
    Idd babyfilmpjes kijken was leuk :)
    Nu maar ffkes een spelletje doen en relaxen.
    Van wie moet jij rechtop zitten ???
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Over 2 nog wel ;)
    Speel nooit vals als er iemand kijkt ;)
    Dus je zit ipv hangen...val maar niet in slaap dan :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee 1 blogje over 2 baby's ;)
    Straks is het niet meer nodig als ze mee lezen hj
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee dat hoop ik niet dat het blogje tegen werkt ;)
    Nu eerst maar eens slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Dus takkeweer gister .. ja hier ook hoor. Mist en regen. Het trok gistermiddag ook weer behoorlijk dicht. Vandaag hebben we even wat anders.. de kleine jongen van Gertrud wordt vandaag gedoopt en daar gaan we even naar toe. Vanmiddag zijn we lekker thuis en gaan we kerst stukjes maken. Verder zien we wel wat de dag komt brengen.. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Geen takkeweer maar zo nu en dan een zonnetje.
    Jij mag weer aan de wandel met de folders.
    Ze zullen wel dik zijn..zo voor de Kerst.
    Vanmiddag naar het feest van schone dochter.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    Geloof dat het meevalt of ze durven het niet te zeggen/vragen hihi
    Jij bent het gat ingesprongen met de rest...geloof dat de echte rage wel voorbij is.
    Daan en Guus zijn weer beter en nu zijn vera en Mathijs ziek...het zelfde dus.
    Overgeven en diarree ocherm en de mams zelf is niet 100% dus die kunnen de lol op.
    Ben benieuwd wanneer ze aan de bel trekt...
    We zien het wel..vandaag maar rustdag houden.
    Jij niet hè ?
    Wandel ze met hindernissen, maar geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu op maandag passen de andere opa en oma op..dus ff afwachten ja
    Wat valt mee...niemand vroeg er naar 2 baby's grijnzzzz
    Dus jij hebt je wandelingetje weer gehad vandaag...zonneke erbij wie doet je wat.
    Had jij nog scholletjes over ???
    R blijft stil...niks gezien
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu dan zal je het eten wel al op hebben als de piepers geschild zijn.
    Hier net het bezoek de deur uit dus we eten brood vandaag.
    Lekkere bruine bol met wat warms erop...geen zin meer om nu nog de nasi klaar te maken.
    Morgen dus...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor de boom staat nog...wat denk jij wel niet van kleinkinderen ?
    De onze zijn heel lief hoor ;)
    Beetje eigenwijs maar toch lief hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha boompje klimmen en over wie had jij het dan?
    Ja ook ik vond dat leuk, maar zou me er nu niet meer aan wagen.
    Hang je nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fikkie stoken een keer en gelijk lesje geleerd want ging niet uit :(
    Gelukkig ging het regenen hihi
    Slaap wel...strakkies hj

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Denk dat ik vroeger ook een halve jongen was...al vond ik de kleintjes in de buurt ook wel heel erg lief ;) Snap je nu waarom ik altijd broeken draag ;)
    Dus je bent nog niet moe...komt wel haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zie er ook 1 van R
    Zal de rest wel volgen ;)
    Ooit
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Theo and I liked the cat video very much, friend Karel ... thank you ... purrs and smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja... over het weer zullen we het maar niet hebben hahahaha...
    meestal als ik vrij ben is het ook takkenweer en als ik moet werken juist weer heel mooi tsssss......
    Maar goed, jij aan je plakstoel en mooie prenten uitgezocht. Natuurlijk gaat daar veel tijd inzitten maar het is o, zo leuk om te doen :-)
    Lieve groejtes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen