dinsdag 6 december 2016

winterachtig

zo luitjes

we hebben nog weer een beetje winter
ach ik zelf kan er goed tegen en hoop U ook
ik liep 2 van de 3 wijkjes die ik altijd op maandag doe
maar vanwege late aan levering doe ik dinsdag ook nog 1
dat mag hoor , alles moet voor 19:00 uur in de brievenbussen zijn
heerlijk weer was het en zal het ook vandaag weer zijn
ik genoot de winter zon en vond het niet echt koud

en om wat winter schoonheid te laten zien
het volgende

winterse-beelden

in de maand van de dieren
ook een beetje winter

animals-in-winter-7

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Mooie ppsjes maar de kou kwam door het scherm heen hihi
    De laatste was een bekende al van 2014 toen had ik die namelijk in een blog.
    Maar het zijn pracht platen om te zien.
    Bij de eerste ga ik voor het vrijheidsbeeld...Je kan met een gerust hart verder gaan met je slaap ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Is het al weer dinsdag en jij mag vandaag nog even aan de wandel lees ik. Ja dat kan gebeuren dat je iets te laat de aanvoer krijgt en er dus niet meer op uit gaat. Ja overdag mooi weer, maar ik vond het gister best frisjes. Maar beter dit weer dan regen en nattigheid. Wat dat betreft hebben we het nog wel aardig getroffen de afgelopen tijd. Ik hou het hier vandaag rustig en misschien dat ik vandaag nog even naar Marten ga maar dat hangt er van af wanneer we vertrekken. Ik zie het wel. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Dus je tukkie was te lang en daarom steeds wakker...zie je wel dat tukkie moet je overslaan hihi
    En de vraag snap ik ff niet helemaal, maar kom dat vast nog wel tegen hihi
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je was vergeten te zeggen dat je die honden pps al eens in je blog had hihi
      mzl

      Verwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Het is inderdaad niet zo koud, maar dat hoeft ook niet voor mij omdat ik er helemaal niet van houdt. Ik wil je een fijne dag wensen en geniet van deze dag dat je weer brievenbussen vullen mag. Ik was van de week met december zon nog naar een winterfair geweest en daar was het heel gezellig en knus.En ja dan ga je met wat volle tassen huiswaarts dus. LG Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Ik heb het meteen koud na het zien van het ppsje.Ze zijn weer mooi.
    Nou zeg, de folders waren wel erg laat,hè.
    Vandaag wat minder koud maar het is heerlijk buiten.
    Geniet ervan en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wij weer thuis en gegeten en nu is truus bezig.
    Ja jij had die in een blog en ik zei ik laat de mijne gewoon staan hoor..
    Was de enige dieleuk onder dit plaatje stond hj
    Ha dat is een Moonwalker, maakt geluid en geeft licht
    Als die ergens tegenaan loopt neemt ie een andere weg...of draait om ;)
    Heel grappig...maar waren er 2
    En die zilverui zal het merk wel zijn hihi
    Kon die echt niet thuisbrengen zonder je uitleg grijnzzzz
    Smakelijk te laat maar fijne avond kan nog wel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee het plaatje had ik en ja dit was de enige die er onder kon...
    Zoveel echte honden ppsen zijn er niet.
    Dus was blij met deze...
    Hangen zit erop...nu de plakstoel eens proberen.
    Zoveel heb ik die vandaag ook niet gezien hihi
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha daar hoef ik geen foto van te maken om die te zien...
    Mag morgen weer aan de strijk en kan ik gelijk uitproberen of die stoel nog plakt ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enjoyed your Winter vids very much, friend Karel ... Sure Winter here now as well ... Glad I don't have to leave the house for another 2 days ... You have your XMas tree up yet? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Zo en dan is het al weer woensdag. Normaal zou ik nu straks naar Marten gaan maar dat gebeurt nu vrijdag. Straks gaan we al vroeg weg... zo tussen half 8 en 8 want Milli moet tussen 10 en half 11 in Alblasserdam zijn. Ja en dan blijven we daar een nachtje en komen we morgen weer thuis. De winterse nachten zijn weer even voorbij en jij hebt de boel allemaal weer op streek... Kun je maar gaan bankhangen.. hihihi. Ik wens je nu eerst een hele fijne woensdag en we horen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goedemorgen karel
    en heb jij je kerstboompje ook al van zolder ??
    geintje hoor, al zei marten dat hij zijn kerst spullen ook onder de kast uit zou halen
    ik dit jaar niet echt uitpakken
    spullen liggen op zolder en die ladder kom ik nog even niet op
    als ik zou vallen zijn we verder van huis
    was allang blij dat Saskia zondag wat dozen heeft gepakt
    karel ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen