zondag 15 januari 2017

ff terug in de tijd

zo luitjes

we hebben nog steeds wat winter
nu ik zou zeggen geniet er van , of het nu de sneeuw het ijs of de zon is
ik liep vanochtend 2 wijkjes bij heerlijk weer
en doe dat morgen met de andere 3 ook
gewoon genieten van de zon

U  weet wel dat ik veel ppsjes heb
nu kreeg ik er afgelopen week 1 die gemaakt is na een storm in Callifornië
vorige week bij welke een oeroude boom sneuvelde
een boom waar je met de auto doorheen kon rijden
ja zo een dus
in onderstaande foto leest U het nieuws

117

dit ben ik in mijn autotje in 1976
deze boom is dus niet die welke er omgevallen is
maar het nieuws er over deed mij aan deze tijd terug denken
in de volgende foto de ontvangen pps

118

met deze drie heren heb ik een stukje gereden door Canada en de USA
Jan - Bert - Pip
neef - broetje - vriend

ook deze boom wil het loodje leggen zo gaat het in het nieuws
KLIKHIER

in de maand van de kunst
blijf ik maar bij het hout

woodaart1

wens ik U een fijne avond en een goede nachrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

20 opmerkingen:

  1. Autotje ???
    Boompje ???
    De 3 musketiers...hj
    Mooie pps met dat houtsnijwerk...
    Moest jij de foto maken ?
    Jammer haha...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Autotje...Amerikaanse bak...en ja zag ook de nieuwslinken...
    Hangen hier voorbij en weer ff kijken hier wat er allemaal voorbij komt.
    Ja zeker een mooie en dat je juist nu die kreeg...
    Maar toeval bestaat niet dus jij er gelijk een blogje van gemaakt.
    Moest je lang zoeken naar de foto's zeker hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dat heb je aardig op orde dus...ja ook hier veel op de externe
    Vooral foto's die ik niet kwijt wil raken.
    Jij gaat nog maar ff hihi
    Ga ik een spelletje catannen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee zo blijft er altijd wel wat te doen...ook hier ;)
    Maar nu niet want sluit ook af en lekker slapen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. ja ik las er afgelopen week al iets over.. de boom... en zie hier, bekende gezichten maar een stuk jonger. Leuk hoor. Moet zo lachen want je weet nog steeds de echte naam van Pip niet, dat was de bijnaam... hij heet Douwe. Ja en dan de hoed, geen Stedson welke jij wel had... maar wel een fraai stukje werk. Dus jij vandaag de tweede rit en dan alles weg... nou geloof dat we zonnig weer krijgen dus dat tref je dan maar weer. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Je hebt een mooi blogje gemaakt en zeker is de foto erg leuk.
    Allemaal jonge knullen.
    Mooie kunstwerken in de pps,zo knap gedaan.
    Hier ook een heerlijk zonnetje.
    Geniet er van en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Ja mooie linken zijn het om eens op te klikken...
    Dacht zo'n blogje had ik al eens maar met de extra link toch weer anders.
    Jij weer aan de wandel en hier moet de wasmachine weer overuren draaien..
    Onze was en die van broertje...dus 5 machines zijn het zeker.
    Maja als de zolder vol hangt moeten we een pauze inlassen.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha karel
    kom je even dag zeggen
    ik zit op zolder, stratego spelen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er was al een was klaar vóór ik van bed kwam grijnzzzz
    En op zolder spelen is me veelte koud...brrrr
    Speel zometeen als de lading binnenkomt wel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja waarom moeilijk doen als makkelijk ook kan ;)
    En dan heb ik het niet over strijken bij de kachel met bakkie leut erbij...
    Hoe verzin je het ;)
    Smakelijk en fijne avond...downloaden is begonnen hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een te gaan dan, want het waren er 5 ;)
    Na de 3e stuurde ik een bedankje en wat denk je ???
    Yep het hele riedeltje weer :)
    Intussen alle 5 binnen gehaald en nu begint het echter werk hihi
    Verwijderen van heel veel haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te lezen ben je moe geworden van je tukkie hihi
    Ja er is genoeg weg te gooien...nu met 2e map bezig
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha begin van de film missen zou voor mij een reden zijn om niet verder te kijken...
    Dus je gaat alweer slapen...je bent net pas wakker man;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Dus jij gister vlotjes de wijken door kunnen komen. Neem aan dat we vandaag de zon ook weer zullen zien maar momenteel is het erg gevaarlijk op de weg.. ijs en mist hier en niet zo,n beetje ook. Ik hoef er alleen maar even uit voor eten maar dat kan later vandaag. Zal zo de dag beginnen en dan even wat extra dingetjes doen hier in huis. De komende twee dagen ben ik er smorgens even op uit dus dan gebeurd er niet zo veel. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mogge karel
    De mappen schieten op niet ik op de mappen ;)
    Straks maar weer verder met opruimen.
    Zoveel wat er weg kan in mijn ogen...mag hij volgende x wel sorteren hihi
    Scheelt een hoop werk...maar ben toch blij met de nieuwe lading.
    Zal ook eens door de oude lopen, want ook daar kan wel wat van weg.
    En mooi binnen werkje...buiten is me te koud vandaag hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel,
    Vanmorgen een enorme stroom storing in Amsterdam en ook Landsmeer en Zaanstad deed mee.
    Gelukkig hadden we rond van 8 uur weer stroom.
    Maar wat een gedoe, niks doet het meer en ik ben dan zo blij met mijn gaskachel.
    Het bleef lekker warm in huis.Heerlijk hoor maar de rest met CV zit in de kou.
    Hebben we weer gehad en net bij Appie geweest en door de storing gingen de deuren niet meer dicht.
    Het was daar zzooo koud.De arme medewerkers zaten te bibberen en zeker achter de sigaretten balie.Twee grote deuren tegen elkaar open.
    Nu weer lekker binnen en vanavond aan de hutspot.Echte winterkost.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maak je er maar wentelteefjes van ook lekker ;)
    Kan de laatste map beginnen vanavond...
    100 over van de 4 mappen.
    Aardig toch...en nee ik was niet buiten en zelfs binnen vind ik het koud.
    Zo meteen maar aan de kokkerel krijg ik hetwel warm...of strijken hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wentelteefjes smaken goed hoor...ja tosti ook en toch wat warms binnen
    Niet alleen ik maar de wederhelft heeft het ook steeds koud.
    en ja 2 verkouden mannekes in het weekend geweest en de mams was ook al niet fit.
    Probeer toch die griep over te slaan deze keer.
    Nog een 400 te gaan dus je weet maar nooit...maar ik vind die 100 meer dan genoeg...
    Tuk ze hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk.... je was voordat je met pensioen ging al een bereisd man Karel :-))))
    Gaaf die boom waar jij ook nog in/onder staat. Ik zag het nieuws inderdaad dat deze boom geveld was en dat is wel heel jammer hoor. Nu begrijp ik dat er due nog een aantal van dit soort bomen zijn! Leuk om je zo te zien met je maten van toen :-))))
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen