dinsdag 3 januari 2017

haken of vechten

zo luitjes

hoe ik aan zo'n titel kom zal ik U uitleggen
ik zelf ben geen vechtersbaas en kan ook niet haken
dat kom mijn moeder wel en ze had dan ook wel van die kleedjes overal liggen
U kunt ze zelf ook vast wel
nu had ik een pps met wat ik toch echt wel kunst wil noemen
en zocht in m'n archiefje naar iets wat er bij paste
en dat werd dus vechten
zo zie je maar weer de ene vrouw doet haken
de ander dus vechten

pirate_captain_by_n2c-d4u9wzj

in de maand van de kunst
haken dus

haken

oja ik heb had nog een blog
heb ik nieuw leven in geblazen , zie rechts boven aan

wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust|
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Haken kan ik ook maar volgens mij is het kantklossen ;)
    En die bloody mary zal je in de film niet vinden...wel mag je misschien mee schilderen...
    Je ziet het we kijken hetzelfde ;)
    Vind het wel komisch...en die wijn tja proeven via de tv gaat een beetje moeilijk haha
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kippestront ja dat was een goeie...de meeste smaakt daar niet naar :)
    Leuke film was het toch?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo slapen want morgen komen de kleintjes vroeg hihi
    En ja dan moet ik wel uitgeslapen zijn...
    Dus wanneer ik de kans krijg om te bloggen ?
    In ieder geval als ze weer weg zijn hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel
    Nou ja zeg toch niet om 6 uur...veel te vroeg hihi
    Martine is wel jarig maar zo voelde het niet echt vanmorgen...
    Wie weet straks als ze terug komen om de kinderen op te halen.
    Hebben we een cadeautje dan voelt ze zich vast wel jarig.
    Vreemde dag vandaag...met regen nog wel
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Ik heb liever een bloody Mary in mijn glas..
    Volgens mij is het ook geen haakwerk maar kantklossen.Het is te fijn voor een haakwerkje.
    Maar mooi is het wel.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie je wel wist het...kantklossen dus hihi
    Lekker visje en daar ging jij de kou voor in...dan heb je ze wel heel graag of moest je zowiezo naar de winkel?
    Ze waren om 9 uur hier...
    Nu iedereen weer de deur uit en wij in de rustmode
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij al genoeg gegeten...vissies
    Ja dan kan je er ffkes tegen en zo heb je gelijk de boodschappen voor morgen binnen.
    Dus toch nog even je tuintje in dan heb je ook je wandeling gehad...want of het morgen droog blijft?
    Hoe dan ook eerst ffkes bankhangen...dus fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja en zelfs een nieuw blogje...
    Gossie je bent overgeslagen ;)
    Zal wel wat tussen gekomen zijn.
    Zoals bij mij zo dikwijls gebeurt hihi
    Zo meteen de nieuwe serie van zwarte tulp kijken...de 1e serie was leuk dus wie weet...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor serie is al afgelopen...
    Op tijd slapen.
    En morgen zien we dan wel weer ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Druk zal wel mee vallen, maar 2 dagen achter elkaar valt best zwaar hihi
    Ben ook de jongste niet meer en die kleintjes hebben me een energie voor 6
    Ja deze er even tussen gefrot...want in mrt zal er geen sneeuw meer komen hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Het is een prachtige dag met zon maar koud.
    Dat geeft niet, je kunt je daar op kleden.
    Mijn rug is nog niet 100 procent maar het wordt niet slechter.Geen pijnstillers genomen vandaag.
    Wel vanmorgen bloed laten prikken voor de zoveelste keer..pfffff.
    Geniet van de deze mooie winterdag en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Goeiemiddag...Ja vreet energie hihi
    Maar nu zijn ze naar buiten en kan ik ff krabbelen.
    Veel te koud buiten ook al is de zon er...half 6 uur zit de oppasdag er weer op en kunnen wij huiswaarts, dus zal laat eten zijn en ook later aan de avond beginnen.
    Want het is spits als we rijden dus dan staat het vast rond eindhoven.
    Wens ik je nu alvast smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha dat is niet te vroeg...je kan het maar gehad hebben.
    En de kans krijg ik voorlopig niet meer...
    Ouderdom komt met gebreken zeggen ze toch...liefst zo min mogelijk.
    Dus jij vond het niet te kou en hebt je warm gelopen...
    Pc gaat uit en vanavond ben ik er pas weer.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We hadden geluk en konden doorrijden.
    Net thuis en we gaan zo voor chinees.
    Nee niet mee eten die mams heeft het al zwaar genoeg met het zwanger zijn.
    Ochèrm ze houd niks binnen, nu medicijnen en lukt het om broodmaaltijd te eten en binnen te houden.
    Hopelijk veranderd het snel...want ze is helemaal op...
    Maja bij vera was het 9 maanden, bij mathijs 6 dus nu bij 3e gaan we voor 4 maanden ;)
    Zou fijn zijn ook voor de andere 2 want die beginnen vragen te stellen.
    Mama wanneer wordt jij weer de baas? (Mathijs) hihi hij bedoeld beter grijnzzz
    Bankhangze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen