donderdag 12 januari 2017

hoeveel bomen ziet U

zo luitjes

zoals U wel weet loop ik regelmatig ff m'n tuintje in
met een zeg 100 meter ben ik op de

en ja ik denk dat velen wel een vast loopje hebben , ik ga altijd ff bij m'n kiezeltje langs
die ligt op de

en daar staat ook deze mooie boom

bij-mn-kiezeltje

klikt U er nu eens op , en dan nog eens tellen
is het geen pracht
ik vind van wel
:)


HIER
vind U nog wat fotojes van dat tuintje van me

in de maand van de kunst
blijf ik wat in de natuur

fraktale2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Hier 3 en bij mij 4 hihi
    Leuke boom ja...al mogen je andere foto's er ook wel zijn...
    En beter nog ze staan recht hihi
    En dan de fraktale...die mooie foto's hadden ze van mij zo mogen laten...alzitten er bij die wel leuk zijn met de verandering.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel, Even gespiekt en ik telde drie bomen.
    De pps mag er ook wezen.
    Nog even op de linkjes geklikt en je woont wel in een prachtige omgeving.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na wat drukke dagen in het begin al van dit jaar en er zullen er meer gaan volgen kom ik toch nog even bij langs. Ik loop flink achter maar dat haal ik later wel in hoor. Dont worry be happy is mijn motto. pps gaat nog even niet maar je zal er best weer wat moois van hebben gemaakt. Ik ben nog even met mijn blog bezig om de linken erin te zetten aan mijn blog leestips in startbalk en ook jij komt erin. Al die code's is even weer leren maar dat komt goed. Ben inmiddels weer thuis na een nachtje ziekenhuis en nu maar hopen dat het weer even goed gaat. Maar dat is bij mij net zo grillig als het weer. Dan weet je ook niet wat je ontvangen zal toch? Ik wens je mooie logjes toe en maar weer tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij sommige is het mooi maar bij andere overbodige luxe...
    Net als een pedicure hihi
    Worstel ook altijd met de teennagels en niet in het water geweest heb ik een hoefsmid nodig grijnzzzz
    Nee bejaard ben je met je 65 al...met je 77 heb je 2 krukken... ;)
    Zal zo ff strijken...pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee dat strijken was vanmiddag en al lang klaar en in de kast.
    3 bomen hier en 4 vingers bij mij logisch toch?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bomen tellen was bij jou...
    Geloof dat de eerste sneeuw al gevallen is in zeeland...nog ver weg maar toch, moet er morgen wel uit hihi...
    Waarom was je bomen aan het zoeken ???
    stond alleen maar 3 en 4 whahahaha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och bomen of vingers het is beide tellen...toch?
    Piet verteld je vast wat ik ook al deed sneeuw :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga er hier ook nog wat onder plakken :)
    Kan je nog meer klikken hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Dus jij gister snel klaar met de ambtenarij... ja als je een afspraak hebt hoef je niet te wachten en wordt alles snel afgehandeld. Hier een beetje sneeuw, niet veel maar de boel is wit. Ik straks de koffie drinkers weer om de tafel en we moeten weer even naar Harlingen voor boodschappen, het vlees is weer op dus moet ook weer aangevuld. Verder zie ik vandaag wel... Nee er staat geen weger meer in het waag gebouw... het is nu echt een museum waar je van alles tegen komt over het dorp... Ik ga je nu een hele fijne dag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge karel
    Nu tijd om je tuin in te gaan krijg je nog wel want er komt nog veelmeer de komende week hihi
    Dus denk echt dat je de latten onder moet bindenmet je hindernisloopje ;)
    Ja dit was een mooie gelegenheid om nog wat winterse ppsjes kwijt te raken...
    Zal straks als ik weer thuis ben eens naar die op wp kijken...al klikt er na de eerste x toch niemand meer.
    Weet dat ik bij 2 ppsjes ook die melding had...maar goed het staat.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Bijna geen sneeuw gevallen,een beetje poedersuiker.
    Rond 9 uur was alles weer weg.Nu prachtig weer.
    Straks een frisse neus halen en dan zie ik wel weer.Wachten op de storm..haha.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu rond die tijd kwam ik thuis van het lunchen hihi
    Was gezellig en nu lekker bijgekletst...en toch een beetje haar verjaardag gevierd.
    Mag ze het morgen in huiselijke kring nogmaals vieren.
    Maar dit heeft ze gehad...en ze vond het geweldig zo met ons haha
    Snap jij dat ??? Grijnzzzz
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ver ben ik nog niet hihi
    Maar we beginnen met gtst en geloof dat de flikken er weer zijn
    Ja was gezellig en voor herhaling vatbaar haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Flikken gekeken ja en erna ik vertrek...Gambia deze keer.
    Was leuk om te kijken...een pannenkoekenhuis in Gambia
    Ncis niks voor mij...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je had een sprookje kunnen kijken hihi
    Weer wat moois gemist ;)
    Gambia is me iets te lang vliegen...al vond ik dat relaxte leventje wel wat hebben ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Jij gister een rustdag gehad, zal vandaag wel niet anders zijn denk ik... het is weekend dus gewoon op je gemakje de dag door. Ik hou het vandaag ook rustig en ga een klein beetje een feestje vieren vandaag, maar een heel klein beetje hoor. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen