donderdag 5 januari 2017

mensen om ons heen

zo luitjes

ik had vandaag een pracht dag
ik hoop U ook
het was heerlijk zonnig weer , dat ik dacht , wacht
ik moet ff naar de suup , kwam ik ook hoor , maar na 12 KM wandelen
heerlijk was het
en de mensen om mij die ik trof waren het met me eens
ik heb ook vele honden aangehaald , schijnt mode te zijn die uitlaat services
ik zou toch liever zelf met de hond aan de wandel gaan
ja toch

the-people-around-you

zullen het de zelfde zijn , ik hoop het niet
denk gewoon te druk met andere zaken , dan hun huisdier
toch

in de maand van de kunst
heb ik iets voor Uw allen , mocht U zich vervelen
op een regendag

beautiful-paper-cutouts

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

12 opmerkingen:

  1. Wij gaan voor petticoat hihi
    Ja dat bedoelde ik...ziek zijn is niet fijn maar ze had het er weer voor over blijkbaar.
    En ja vroeg wijs...dat kan je wel zeggen.

    Ha die gaan wel wandelen met de hond maar moeten overdag werken en ja dan laat je ze niet aan hun lot over maar huurt een hondenuitlaatservice in. En de rest doen ze zelf toch?
    De pps is een pracht de 1e...zou ook niet naast zo'n vrouw willen zitten haha
    En de papierwerkjes...denk dat ik er te weinig geduld voor zou hebben.
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat denk jij...zie me daar niet in lopen al hadden mijn oudere zussen die vroeger wel aan.
    Zelf nooit gehad...was voor mijn tijd.
    En ja een papierversnipperaar werkt ook haha
    Geniet van de rust...hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen internet...och was toch jou tijd om te gaan slapen.
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mooi hoor, de bovenste pps en met een goede uitkomst.
    Papier knutselen is niks voor mij, een keertje les gehad maar nee..
    De hondenuitlaat service verdienen een hoop geld, niks voor jou?.Je wandelt graag.Ik vermoed dat je een bestelauto moet hebben.
    Nu is het ook heerlijk weer.Zon en helder.Ik hou er wel van.
    Geniet van de dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nu kan gewoon dat het even uitvalt maar meestal merk je het niet eens.
    Maar goed jij wilde je trusten rondje nog maken.
    En toch gaat gewoon alles door hihi
    Hier verdwijnt vandaag de kerstboom uit de kamer en alle lampjes.
    Wat zal het er kaal uitzien grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die plantjes had ik al in huis nu even een vast plekkie geven...en bloemen ja die hebben we altijd.
    De kerststukjes uit elkaar gehaald en hou nog een mooi bloemstuk over.
    Vaas met roosjes doet de rest...vers van de pers, net met de boodschapjes mee gebracht hihi
    Waar zijn we toch zonder internet hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alles staat weer op zijn plek...eten is wat later
    Over 10 minuutjes aan tafel
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen tukkie gedaan of was het een kort tukkie?
    Hier flikken Maastricht natuurlijk weer ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is het net 5 maar niet voor mij al die series vind ik niks...en de helft al gezien ook nog eens...pfftttt
    Maar goed ik vermaak me toch wel...
    Toe maar een weekendblog nog wel.
    Is dat net zoietsals ik nu heb staan hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Csi komt iedere dag pffttt
    En dan nog herhalingen ook
    Waar sneeuwt het hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kreeg vandaag al de eerste sneeuwfoto's en laat die zooi maar weg tot in ieder geval zondag of maandag :)
    Weekendblog laat op zich wachten hihi
    Zal morgen wel komen dan...Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zal ze nog ffkes op fb plaatsen en dan ook slapen.
    Oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen