maandag 30 januari 2017

nieuwe week

zo luitjes

ik genoot een fijn weekend
zaterdag m'n nieuwe schoenen hier in m'n tuintje ingelopen
zondagochtend 2 wijkjes folders weg gebracht
en in de middag visite

ja dan vandaag ook nog wat folder werk
en dan de week verder indelen , met HH en leukere zaken

ik heb big in de kunst
zo ik wilder hier wat kleins , nu dat zijn dwergen , toch
leg ik U een vraagstuk voor

dwergenvraagstuk

wie van U zag direct het antwoord :)

in de maand van de kunst

big-art-deel-3

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus jij een bezette zondag gehad maar toch ook nog twee wijkjes kunnen doen. Ja dan vandaag de rest nog even dan is dat ook weer aan de kant. Hier regen, weet niet he het daar is maar hopelijk even droog vandaag zodat de regenjas niet aan hoeft. Jij gister op bezoek.. hebben ze geen auto meer dat ze met de bus kwamen dan... Hebben jij en je schoonzus elkaar vast even gefeliciteerd.. hihihi. Mirjam is morgen jarig en jij daarna... Heb je er even een chineesje op gegeten... He ik ga verder en wens je een hele fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Nu die hints had ik niet nodig en gelijk bij de eerste plaat zag ik het zevende kaboutertje hihi
    Dan de 2e een nieuwe voor mij...alweer hj
    Mooi gemaakt dat doe ik ze niet na...
    Als ik hier buiten kijk hou jij het vandaag niet droog...alhoewel wat hier valt valt bij jou niet grijnzzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat lag er wel heel dik bovenop hihi
    Het zijn bekende en toch leuk om die zo in een pps te zien.
    En nat geworden tijdens je wandeling?
    Hier regent het al de hele dag...geniet je ruststand ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahahahaha.... ik hem me wezenloos lopen zoeken.
    Er staat wel dat er 6 dwergen op de tekening staan en dat zette me wel aan het denken want hoezo een zevende dwerg als er maar 6 op de tekening staan!!?? Toch ben ik er in getuind en zocht door. Totdat ik de oplossing las whaaaaa......... Leuk gedaan hahahaha...
    Jij je folders allemaal weggebracht en waarschijnlijk ook klaar met de HH.
    Wens ik je nog een mooie dag :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt niks zien liggen hihi
    En slaap ze is dat niet een beetje vroeg ?
    Of ben je bang dat jezelf in slaap valt en je niet meer laat zien vandaag?
    Hier is het echt de hele dag al nat en guur buiten...dus ik blijf binnen.
    Aansterken zoals ze dat zo mooi zeggen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog niet in de gids gekeken...maar nu wel richting bank ;)
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus je bent naar Mavis aan het kijken ;)
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha HAD
    Zal intussen ook wel grijs zijn dan...
    Goed van mij hè dat ik dat zomaar onthouden heb hihi
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij was je toen op het zolderkamertje in je favoriete vakantieland
    en zei je tabé wereld...
    Gelukkig heb je deze 10 toch mooi erbij gekregen...toch?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja denk dat ik dat op je website gezien heb...
    maar is idd een mooie dag om even terug in de tijd te gaan.
    Stel je voor als je dat niet gelukt was hadden wij elkaar nooit leren kennen...nou ja kennen haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weet je nog dat ik toen aan magda gevraagd heb om een pps voor je te maken... ;)
    Kijk zo komt alles terug...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Dinsdag alweer en gelijk de laatste dag van januari... Jij gister je verplichtingen weer afgerond voor deze week en nu kun je weer zelf in gaan delen. En we krijgen droog weer en hogere temperaturen dus ik denk dat er deze week wel een wandeling in zit of heb ik het mis... Moet je ook nog even feliciteren met je schoonzus, die viert vandaag haar verjaardag, bij deze. Ja ik heb de kaartjes al weer op de bus gedaan dus die zullen vandaag of morgen wel aan komen. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen