dinsdag 10 januari 2017

ontspannen

zo luitjes

ik had een ontspannen dag
zowel in het HuisHaten als tijdens een wandelingetje
een heerlijke dag dus
doe ik morgen wel weer denk ik , maar wel wat meer aan het HH ook
we krijgen wat winderig weer met hier en daar wat gespetter
en ook nadien weer kans op gladheid
en wat kijk ik uit naar zo liggen in het gras bij lekker warm weer
:)

ontspannen-shutterstock-6301

in de maand van de kunst
ook ontspanning , gemoedelijk wat tekenen
maar dan toch wel net ff anders dan ik het kan
ik noem dit
KUNST

potlood

wens ik U een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Zag dat bij iemand en dacht wel grappig en nee mag wel een jaartje duren voor het weer zover is.
    Heerlijk pps de eerste...wie weet wacht ze wel op je ;)moet het wel niet gaan vriezen hj
    En die 2e een gelijkende zat in de laatste lading...anders maar ook mooi...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij bent al weer in de zomer stemming zie ik.. Ja van mij mag de lente ook wel weer beginnen maar we krijgen toch nog wat winter hoor... vandaag niet, vandaag is het meer herfst.. hihihi. Het is in ieder geval geen weer voor een wandeling. Ik ben straks weer even naar Marten. Verder even dat af maken waar ik gister niet meer aan toe ben gekomen en dan maar even in de rust mode. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ze wacht, ik zei niks over zitten wachten...hihi
    En waar jij stopt ben ik begonnen, hier is de bovenboel aan de beurt vandaag.
    Werk meestal van boven naar beneden grijnzzzz
    Dus al het stof wat naar beneden dwarreld is daarna aan de beurt...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar valt vast ook weer naar beneden hj
    Net bericht over Mathijs...alles goed gegaan.
    Neusamandelen eruit 2e x en buisjes voor de zoveelste keer...
    Maar hij mag naar huis...joepie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Prachtige pps met de tekeningen, ik ben jaloers als je zo kunt tekenen.
    Een alvast een beetje voorjaar.Hier op de teller is het 11 graden met een stralende zon.Alleen veel wind.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dacht dat die trees lenig en wendbaar was... ;)
    Ja manneke blijft anders steeds verkouden zelfs met medicatie.
    Zo sneu...
    Ja op de klok kijken anders ga je veel te vroeg eten hihi
    Smakelijk en kokkerel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel verstandig...hihi
    Vocht achter de oren hoopt op zonder buisjes en kinderen zijn altijd wel verkouden alleen hij heeft er dan heel veel last van...oorontstekingen, koorts enz
    Buisjes zijn niet groter dan een speldeknop met een gaatje erin zodat het vocht naar buiten kan.
    Veel minder last van de oren dus...en verkouden ja dat zal toch wel gebeuren maar het kan weg...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De hoop is dat hij er zo doorheen hobbelt en er uiteindelijk overheen groeit...
    Maar dat is pas rond de 7 jaar dus hij is pas op de helft ;)
    En smaakte de zuurkool hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De hoop is groot maar of dat ook gebeurd zal de tijd uit moeten wijzen...
    Maar hoop het zo voor hem en de ouders.
    Straks met weer een kleintje erbij zijnde nachten nog korter hihi
    En Mathijs slaapt nooit door en vind het al vroeg dat hij genoeg geslapen heeft.
    Ze zijn nu bezig met een (schaap)klok en als de oogjes van het schaap open zijn mag hij van zijn kamer...niet eerder :)
    Nogmaals smakelijk...de bovenboel is klaar dus kan ook de keuken in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geluk hij vind de klok heel mooi en interressant ;)
    Dus wie weet werkt het...tuk ze
    Wij gaan aan tafel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We beginnen met GTST en dan zien we wel verder...
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Karel,
    winderig was het inderdaad en niet zo'n beetje ook. Momenteel waait het nog vele meer maar ja, het zij zo. Ik nu gelukkig 2 dagen vrij maar komend weekend gaat het weer winteren en dan mag ik natuurlijk weer aan de slag blehhhh......... Jij lekker gewandeld en dat lekker in eht gras liggen moet nog eventjes wachten hihi......
    Lieve groeten, Helma
    Ps zag wat foto's maar kon niet reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met dus...
    GTST en blijven hangen op rtl 4
    Ja ik vermaak me wel hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha daar was de zwarte tulp...nu is tv avond voor mij over
    En hier weer wat doen...
    Madddox heeft moeite met wp...snap ik wel als je er 2 jaar uit bent geweest en dan met al die veranderingen hihi
    Ben benieuwd wat voor winters weer het gaat worden hier en daar...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Denk dat ze je dan eerst moet volgen op gewoon karel
    Want reageren op wp kan ze wel..och komt vast goed.
    Slaap ze...lekker 22 graden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Is het al weer donderdag. Er kunnen winterse buien worden verwacht, al zal het hier wel mee vallen... Heel wat anders dan jou zomerse plaatje. Ik ga zo de dag beginnen en dan eerst mar weer eens met het gewone hh aan de slag. Vanmiddag ben ik weer een paar uurtjes in het Waag gebouw te vinden. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen