maandag 2 januari 2017

oud & kunst

zo luitjes

allemaal goed het nieuwe jaar in gegaan
mooi zo

ik dacht op het 1ste blog van een nieuw jaar , ik ga eens terug in de tijd
en bij het beeld van het hooien , dacht ik toen ik het zag
dat is niet eens zo lang geleden , begin jaren'60 werkten wij nog zo
al stond er wel een paard voor de kar
een tractor reed ik pas in 1967

031

een nieuwe maand en dus ook een andere serie
uit de map Art in m'n archiefje

a-top-of-most-creative-statues-and-sculptures

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Prachtig die foto.. ja die trekkers zie je maar weinig meer... het zijn nu allemaal van die grote bakbeesten. Jij vandaag wachten op de folders en maar hopen dat ze wat op tijd zijn dan kun je aan de slag. Ik ga hier zo ook de dag beginnen en deze week alles even een goede sop beurt geven .. is wel even nodig. Milli is weer vertrokken naar Alblasserdam vanmorgen vroeg. Zal weer even wennen zijn hoor.. maar goed dat is nu eenmaal zo. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Prachtige ppsjes en zeker met die oude prenten.
    De kunstprenten zijn ook mooi en zelfs het Leidseplein kwam aan bod.
    De zon schijnt zomaar.Een wonder.
    Gisteren door mijn rug gegaan, ik kon niet voor-of-achter uit.
    Nog steeds stijf als een plank.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ja de klusjes zijn begonnen oftewel de machine draait ;)
    Verder is het gewoon wachten tot die zijn werk klaar heeft en dan mag alles naar zolder...
    Een pracht pps die eerste met de oude prenten en wat een broekie op die foto hihi
    De 2e is een bekende maar daarom niet minder mooi.
    Prachtige beelden zitten daar tussen.
    Groetjes en geniet de zon onder het hindernislopen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liep lekker vlot dus je had een makkie hihi
    Of moest je zelf lopen ?
    Deze klus ook weer geklaard en op naar een rustige avond
    Hier wordt de stapel op de strijkplank alsmaar groter dus volgende klus strijken :(
    Och krijg je het lekker warm van dus geen straf...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karel,
    de meeste kijken vooruit maar jij dacht kom.... laat ik eens terug inde tijd kijken :-) Kan ook nooit geen kwaad en nee, het is zelfs heel leuk om soms terug te kijken. Je andere pps met Art is wel weer even heel wat anders. Ik kon gelijk in het nieuwe jaar beginnen met een vroege diens dus je begrijpt.... ik lag er ook "vroeg"in.
    Fijne avond nog.
    Lieve groeten, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor ik loop niet achter met strijken...wat nog op zolder hangt is nog niet klaar de berg is al weggewerkt. Valt weer mee hè...dus ook ik had de rust verdiend hihi
    Nu de bank verlaten en eens kijken wat er hier allemaal is...
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ik er gaat ie slapen...hihi
    Zelfs met blogjes loop ik voor want verjaardagsblog al geplaatst voor 4 jan. hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Vandaag voor een paar dagen even een krabbel want hier lopen de plannen weer anders. Ik ga straks met Milli mee naar Dordrecht... Ja hij is gister avond weer thuis gekomen. Heeft een reden hoor... Gister is hij weer in een andere woning gekomen en daar moet alles schoon gemaakt. Alles even op orde brengen en zo... Had ik voor gesteld om hem te komen helpen. Hij moet ook gewoon aan het werk dus dan valt het tegen als je savonds moe thuis komt en je moet nog een keer... Dus ik ga straks met hem mee en zal ik daar de boel even op orde brengen. Nemen we dan ook gelijk zijn spullen weer mee zoals het dekbed met toebehoren, handdoeken en zo... Brengt hij me zaterdag weer thuis en gaat hij zelf zondag weer weg. Dus ik ben er even een paar dagen niet. Wens ik je dan ook voor nu vast een fijne week verder en tot in het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Nog steeds stijf in de rug.Vooral als ik sta dus ben ik blij met een plakstoel.
    De boodschapjes in huis voor de regen komt.
    Verder geen plannen.
    Ik wens je een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Feestje op blogger maar verder geen feest...zelfs zo, dat de kinderen hier morgen komen spelen.
    De paps en mams hebben een crematie. Dus geen reden tot feestvieren. Dus ze slaan een jaar over...maar wel mogen we do nogmaals oppassen hihi
    Maar dat is dan daar.
    Vandaag de rest van de was wegwerken hebben we morgen tijd om te spelen ;)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och we wisten dat het zou komen, maar nooit fijn op je verjaardag.
    Oma was 94...dan is het loslaten wel wat makkelijker.
    Dus jij wilde eruit en vond het koud hihi dat had ik je ook wel kunnen vertellen ;)
    Maar de frisse neus is er en kan je je nu warmen aan...ja aan wat eigenlijk ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hoeft geen honger te lijden zo te lezen...wij hebben nog genoeg van gister
    Dus een makkie en morgen tja dan zien we wel weer.
    Nee de mams heeft het al zwaar genoeg dus feestje slaan we deze keer over...einde maand Mathijs dus doen we het allemaal in 1 keer ;)
    Vandaag schoonbroer jarig en ook daar gaan we niet heen...za zus wel dus nog een feestje te goed :)
    smakelijk met je ratjetoe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja nog een heel varkenshaasje en saus...groente ook genoeg en wat piepertjes uit de frietpan...feestmaaltje hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zijn grote haasjes ;)
    Dus je bent het binnen zitten beu...en wil erop uit.
    Tja wij zijn er niet die dag...dus je mag weg grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel wekker zetten dan anders mis je het begin hihi
    Wat wij gaan kijken is nog niet bekend maar in ieder geval gtst...
    tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen