maandag 23 januari 2017

primavera

zo luitjes

ik kwam er net achter dat ik niets in concept had staan
dat ik ging er vlot ff achteraan
vond een mooie in de kunst
over de 4 seizoenen
en naar mijn bescheiden mening vond ik er ook een die daar goed bij past
of het moet zijn dat ik naar de lente verlang
al zeg ik er bij dat ik de afgelopen week
ook genoot van het mooie winter weer
en zal dat de komende dagen ook  weer doen
maar toch
hoe is dat met U
nog wat winter of toch ook de lente

primavara_nxpowerlite

in de maand van de kunst

peintres-des-4-saisons-avec-vivaldi

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. J doe de lente maar hoor al mogen we nu niet klagen over dit weer, snachts vorst en overdag de zon. Mooier kan het niet. Dus jij te weinig folders en dus nog een extra keer de wijk in als ze vandaag worden gebracht. Het is maandag dus ik ga hier zo de dag beginnen en de boel maar weer even goed recht trekken. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Was je in slaap gevallen tijdens het bankhangen?
    Niks meer vernomen...
    Nu je hebt wat moois geplaatst...beide nieuw voor mij.
    Je verlangt naar de lente...nog ffkes geduld.
    De laatste folder weg vandaag...wij smoelensmid en Daan is hier want die is ziek en kon niet naar school.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee hele mooie ppsjes geplaatst.Nog ffkes en het is zo lente.
    Jij nog op de rest van de folders wachten, ik had ze al binnen.Lekker warm en droog..hihi.
    Verder geen echte plannen.
    Misschien om wat boodschappen, ik zie het wel.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verliep dus vlotjes...ja dat je slaap was gevallen vermoedde ik al hihi
    En duurt nog ffkes dat jubileum...komt een blogje van.
    Had er namelijk alle tijd voor gisteravond grijnzzzzz
    De smoelensmid was ook tevreden en ik dus ook.
    Vanaf nu ieder half jaar...ipv 3 mnd.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha je zei gisteren na de folders badderen en scheren.
    Maar je wacht nog een dagje...
    Daan wordt zo weer opgehaald en als hij morgen niet meer ziek is dan naar school.
    Ging vandaag eigenlijk alweer goed...maar voelt nog wel heel warm aan.
    Afwachten dus...hij geniet van de hele dag spelletjes doen.
    Wij ook hoor hj
    Geniet je avond en rust ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zeker...zelfs nieuwe spellen van zolder gehaald, zoals valkuil, pacman en onderuit
    Allemaal mb spellen waar ze tot nu toe nog te klein voor waren.
    Maar hij vond het geweldig :)
    Daan is een druk manneke maar als hij zo hier alleen is dan gaat het prima...
    Nu hoop toch dat ze hem niet te snel weer naar school laten gaan, dan is het zo weer raak.
    Maaqr goed daar ga ik niet over...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij uit gelachen...buikpijn nu?
    Ja gelukkig gaan ze allemaal met plezier naar school
    Sinds deze week mathijs dus ook. Blijft Guus nog over hihi
    Maar goed die is pas 2 1/2 en er komen weer baby's aan hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dus gister alles al weg kunne brengen en vandaag stort je je op het huishouden. Dan maar hopen dat het geen plak dag zal worden want dan komt er niets van terecht. Ik ga vandaag rustig aan doen maar wel even een extra klusje klaren, wat gedaan is is maar gedaan en aangezien ik er morgen ochtend weer uit ben doe ik dan vaak ook niet veel meer. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goedemorgen karel
    ja schrik niet, ben van plan om weer dagelijks langs te komen
    mis het toch wel hoor
    en bij goed natuurlicht gaat het typen mij beter af, dan bij lampenlicht
    alles aan het afronden wat mijn gezondheid betreft
    geen logo en ficio meer, al blijf ik wel de oefeningen doen
    ik mag in mijn handen knijpen dat de TIA in verhouding weinig schade heeft achter gelaten
    ach wat er is , is best mee te leven
    karel ga je een fijne dinsdag wensen
    kobie komt me zo halen om eten te halen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Fonnie is er weer,gezellig.Zoals altijd optimistisch.
    Wat een vies weertje,bah..ik heb echt een hekel aan mist.
    De wereld is dan zo klein.
    Ik wens je nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb net je bericht ontvangen op het blog Alblaaserwaard, maar copieër de woorden dan van te voren dan zijn de woorden niet verloren. Doe ik ook meestal omdat er altijd wat kan gebeuren, maar ik ben benieuwd naar je woorden dus waag nog eens een poging. Het kan voorkomen dat men gelijk met jou aan te typen is. (soms druk op de website ;))Heb ik met mizzy ook al eens meegemaakt. Ik ben echt nieuwsgierig wat je voor een reactie had gemaakt. <3 <3 Tine

    BeantwoordenVerwijderen