donderdag 26 januari 2017

te ver

nee luitjes

het plan om op het Twentepad te gaan lopen
heb ik besloten om niet op een doordeweekse dag te doen
de tijd tussen begin wandeling en op tijd inchecken is te kort
ach het loopt niet weg
:)
en ik loop wel hier in m'n tuintje morgen
neem van mij aan dat ik me niet zal vervelen
ja zo zit een man soms wat af te prakkedenken hoor

slide_1

in de maand van de kunst
een van de modernste vormen van kunst

arte-del-photoshop

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja je zit met de dal uren natuurlijk... ach een wandeling elders komt ook wel weer. Het is ook nog vroeg donker, eerst de dagen maar weer wat langer licht.. Neem aan dat je tuintje er nu ook mooi bij ligt. Ik zal vandaag vrijwel de hele dag onderweg zijn. Ik ga je nu eerst een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Even de pc aan maar voel nu al, niet voor lang..
    Nu als ik moest eten wat jij voorschrijft dan kan ik boven de wc blijven hangen...
    Nee verder dan een beschuitje en thee en bouillon kom ik nog niet.
    Al ik wil is slapen...maar die is op pfftttt
    Wat kan een mens zich beroerd voelen.
    Gelukkig kan ik het via de pc niet doorgeven...
    Wat ben je snel met een nieuw blogje zeg...waar haal je ze vandaan want ook deze ken ik niet.
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Een maatje in de ziekenboeg.Sneu hoor.
    Maar de twee ppsjes zijn weer mooi en zeker de onderste.Mooie platen.
    Mooi weer om te wandelen maar erg koud door de wind.
    Mijn vlonder is nog wit en glad.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heel lang hou ik het niet vol op de pc...
    Ben jij gek als ik op de fiets stap ???
    Loop al 3 dagen met mijn ochtendjas en langzaam merk ik dat het beter gaat.
    2 rijstwafels met jam op vandaag en geen buikpijn.
    Dus lijkt goed te gaan...maar ben er nog lang niet...
    Een krabbel en de pc gaat weer uit.
    Tuk ze en daarna slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Jij bent ook een lekkere.. wil je Rebbel op de fiets hebben... nou denk dat die nu wel even genoeg aan haar zelf heeft. Jij gister wel even op de fiets het centrum in las ik voor een overzet van abonnement.. Ja het was zonnig maar zeer fris weer. Maar we krijgen weer hogere temperaturen en tot zaterdag nog droog. Ik ga zo de dag beginnen, straks weer de koffie drinkers om de tafel en verder hier weer even bezig met wat huishoudelijke taken. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemiddag Karel, ik heb al mijn wandelingen al gedaan en mijn benen moeten eerst weer wat rusten gaan alvorens ik hen weer gaat lastig vallen. Enige films staan al op mijn YouTube kanaal en met de laatste ben ik nog mee bezig want ik wil hier eerst nog wat research erover doen. Want weet er nog niet veel over. De Alblasserwaard kent veel onbekende plekjes en soms als we gaan wandelen kom ik ook altijd ergens anders uit als wat de planning was. En dat vind ik nu juist het leuke eraan. k wens je fijn weekend. HG Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Oeps jij last van je buikje?
    Honger of ga je de griep krijgen...heb last van alles waar je maar last van kan hebben pfffttt
    Alles doet zeer...en eten op die rijstwafels na nog niks gehad...ga zo meteen mijn eerste koffie proeven misschien knap ik daar van op...eens moet het toch over gaan. Toch?
    Afvallen lukt op deze manier heel goed...een week niet of niks eten en je bed uit zweten hihi
    Doe maar niet want je bent er behoorlijk beroerd van.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Jij gaat toch niet ziek worden of had je teveel gegeten..haha.Anders ook maar rijstwafels met jam.Ik lust ze niet..zelfs als ik ziek ben hoef ik ze niet.
    Vanmorgen een witte vlonder en nu schijnt de zon en de temperatuur stijgt.
    Nog een fijne dag zonder buikpijn.
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha je ogen waren groter dan je buik en gewoon teveel gegeten hihi
    Daar heb ik nu geen last van iedere hap die ik naar binnen werk gaat met moeite ;)
    Maar iedere hap is er een...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ik hou het bij mijn 2 sneetjes en zo meteen nog een rijstwafel...met jam :)
    Vanavond weer koffie hihi
    Achter de schermen wordt er al gelachen (geen feest voor oma dan, vriezen we wel een homemade chocoladeflapje in ) Erg zijn ze hè...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och of het nu een enkele is of een dubbele maakt niet uit toch ???
    Maar geloof dat ik echt weer op het goede pad zit al ben ik 5 kg kwijt pffttt
    Deze week heeft er flink ingehakt...en of ik blij ben met een homemade flapje...denk dat ik oversla hihi...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij verveelt je volgens mij nooit Karel hihi....
    Bovendien heb je een pracht van een achtertuintje, zucht.......
    Die andere wandeling komt ook nog wel een keer aan bod dit jaar :-)
    Tja photoshop is een kunst op zich. Ik zou willen dat ik zo goed was :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen