zaterdag 7 januari 2017

weekend

zo luitjes

wat hadden we mooi weer hé
ik genoot 2 dagen van een fijn wandelingetje
nu krijgen we een zooitje rottigheid dit weekend
dus pas op als je op pad gaat

wind hebben we ook zat in ons mooie landje , soms prettig soms niet
de volgende pps laat dat wel zien
mij viel deze kinderen op , op een vuilnisbelt bij veel wind
en wat hebben ze veel plezier , zo te zien
ff wat lol voor de ellende weer daar is

the-wind

in de maand van de Kunst
heb ik wat mooie blommen voor jullie
blijven lang goed ook
:)

artistic-flowers-2

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

22 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    kobie was gisteren al thuis hoor
    we hebben alweer een bakkie gehad samen
    hier een laagje sneeuw, lijkt zo mooi en schoon en helder
    maar ja de strooier is al langs geweest, dus foetsie weer
    karel ga je een fijne zaterdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja gister rond de klok van 3 waren we weer thuis. Nu maar blij met de waarschuwingen voor gladde wegen dat we gister hebben gereden. Ik heb eerst even goed uit geslapen en doe ook rustig aan verder vandaag. Heb daar in 3 dagen heel wat schoonmaak werk gehad dus mag nu wel even vrij. Je leest het wel op mijn blog allemaal. Ja een laagje sneeuw maar veel is het niet. Het meeste is al weer aan het verdwijnen. Jij ook een rustig weekend en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    hèhè daar is tie dan je nieuwe weekendblog hihi
    Prachtig die van de wind en een nieuwe ook nog.
    Goed gedaan jochie grijnzzzz
    De 2e is ook mooi maar ga voor de 1e
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet vreemd toch dat je met zo'n wagen niet de weg op gaat als het niet nodig is.
    Och en veel verschil is er niet beiden bevroren hihi
    Dat wordt smullen straks.
    Heb de sneeuwfoto's aangevuld...nu Daan en Guus nog ;)
    Maar die zijn weekendje weg...dus ook daar zullen wel foto's van komen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Hier in de stad is het vies weer, mistig en zeker geen mooie plaatjes om te fotograferen.
    Je hebt weer twee mooi pps gevonden.
    Er mag best een wind komen om de mist weg te drijven.
    Bedankt voor je folders..hihi.. zeker over de fitnes-outfitjes.
    Mijn rug is gezakt naar een viertje, helemaal over is het niet.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is er nog eentje winters bezig...sneeuwruimen buiten hihi
    Je kan hier nu echt niet fietsen...voor je op de schoongemaakte weg bent ben je al halverwege het dorp. Lopen een betere optie...maar nu ff niet haha
    Bind ook geen schaatsen onder en blijf lekker binnen tot vanavond hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier geen schaatsen en ook niet op tv...zo lekker badderen ben ik klaar voor het feessie ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor aanschuiven bij een feestje is best nog rust :)
    Dit weekend zowiezo rust, want Daan en Guus zijn weekendje weg met de ouders en de rest ver weg en druk met in de sneeuw spelen.
    Ja als het er dan is moeten ze er ook van genieten maar wat zullen ze het koud hebben ;)
    Wij shoarma vanavond...met piripirisaus...yummie
    Dus jij kijkt van de tv naar buiten en beide volop winters ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je kunnen zien toch...in breda hadden ze snaauw laten komen in het park en in eindhoven lager vanmorgen genoeg om met de slee op pad te gaan.
    Begrijp hieruit dat het bij jullie vooral ijzel is...hier ook maar de kleinkinderen hadden geluk
    piripiri is een hete rode saus met pitjes haha google jezelf maar.
    Lekker gebadderd en dat feessie is altijd drukker dan de onze pffttt
    Maar goed ik hoef niet te zorgen dat doen ze zelf en de kinderen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps had ik zomaar bij mezelf geplakt ;)
    Die rode saus is voor bij het eten hihi
    Pitabroodje met sla en shoarma en die piripiri
    Wat er vanavond komt moeten we nog afwachten, maar ben er klaar voor grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We gaan eens kijken of we de goede kant op glijden
    Fijne avond en geniet de rust hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha jij slaapt vast al ;)
    Ja vreemd volk zijn we...witte kerst.
    Nu op de terugweg was het goed te rijden, de heenweg minder...ijsbaan
    Maar rustig aan en je komt er ook.
    Was erg rustig op de verjaardag...vele durfden het niet aan of waren ziek
    Maar de rooie was er niet minder lekker door...samen met een glaasje water en je hoort me niet hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Is het al weer zondag. Bijna 8 uur en nog donker buiten. Straks even op mijn gemakje de dag beginnen en ja al weer de laatste dag van de vakantie. Morgen hoop ik alles weer een beetje op orde en in het ritme te krijgen. Maar vandaag nog een vrije dag. Vanmiddag gaat mijn mannetje ook weer weg. We zien wel wat de dag verder komt brengen, we moeten nog even niets. Ik ga je ene hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Karel,
    Vanmorgen laat opgestaan.Het was bijna licht.
    Ik denk toch dat ik een griepje onder de leden heb.
    Mijn botjes doen nog zeer en de wc is mijn beste vriend op het moment.
    Energie, een cijfer...nul, nul.
    Ik hou een pyjamadag vandaag.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi karel
    Dus je kan wandelen met hindernissen maar weet het nog niet...ja wat weg is is weg haha
    Maar gewoon een rustig dagje en dan morgen beginnen is ook een optie...het is tenslotte zondag.
    Ja en dat is hier rustdag...ga ervan genieten
    Jij ook ?
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was nog met het blogje bezig dus je mag nog een x klikken...
    Groot gelijk hoor vandaag een schaatsdag en morgen wandelen.
    Dacht ineens heb nog een filmpje wat er wel bij kan dus ffkes op zoek.
    Vandaag niks beters te doen haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dacht ik toch dat jij op het naveltje ging klikken hihi
    Zo zie je maar weer ken je nog niet goed genoeg whahaha
    Schaatsen is alweer voorbij toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ik hoor op de achtergrond de bellen alweer dus schaatsen is er nog hj

      Verwijderen
  18. Och waar je ook klikt het blijkt niet zo'n heel betrouwbaar meiske te zijn ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is wel heel radicaal... ;)
    Zag nieuw blogje wel maar klik ik straks...eerst ffkes richting bank voor moordvrouw :)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die pps van de artistic flowers was echt heel mooi zeg!!!
    Sommige pps zijn ook zo mooi in elkaar gezet. Echt grandioos.
    We zijn alweer halverwege de week dus dat weekend ben ik alweer vergeten hahahahahaha.....
    Grapje hoor maar de zondag viel het hier wel mee. Wel fris maar ook gelukkig droog.
    Geniet van de avond.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen