zaterdag 14 januari 2017

weekend

zo luitjes

hebben we zowaar nog weer wat winter weer
met lol en ongemak van de sneeuw
en het blijkt dat het ff koud blijft
nu zolang het droog blijft is het mij goed
ik hoorde dat er ook sneeuw in Brabant lag
en O wonder ik heb het in pps
:)


brabantse-winter

in de maand van de kunst
ook maar in winterse sferen

het-harbin-ice-sculpture-festival-china

ff voor hen die het nog niet weten
een week in beeld

6-januari-2017-1

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Wat een prachtige pps de eerste...hier ligt nu ook niks meer, maar in west brabant dus wel een pak sneeuw. Bij dochter lag gisteren die voorspelde 10 cm.
    Denk dat we geluk hebben met het weer...en deze was nieuw voor mij dus genoten van de platen en de humor. De 2e zijn idd kunstwerkjes...speeltuin van ij welk kind wil dat niet hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes en zeker de bovenste.
    Prachtig besneeuwd landschap.Net een bui natte sneeuw en een paar klappen onweer.
    De link naar je foto's lukt mij niet.Ik kom wel ergens maar dan stopt het.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht dat jij het nog heel lang droog wilde houden...
    En je vraagt om buien?
    Mafkees...zeggen ze dan in brabant ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee joh spelende kinderen voelen dat niet...die hebben plezier ;)
    Nee het lied sprak me niet zo aan....taal in west is anders dan oost :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha gevoelskoud...daar denken kinderen niet aan die willen spelen.
    En ja als toeschouwer krijg je het koud hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De koffie al op hier...en zo meteen all you need is love ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd...had nog niet van die boom gehoord.
    Zal het zien in je nieuwe blogje hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een nieuws hihi
    Maar goed daar is het dus ook winter hj
    Nog geen blogje...morgen zondag rustdag grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Zondag al weer. Ja vandaag nog wat winterse buien hier en daar maar dan droog weer en nachtvorst... In verband met het weer zal mijn mannetje vandaag wel niet te laat terug rijden denk ik. We houden het verder ook rustig vandaag. Is het weekend al weer bijna voorbij. Zie het roodborstje, ja die heb ik hier achter huis ook al een paar keer waar genomen.. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Hier ook zondag..haha.
    Wij zijn een beetje aan het lummelen ,lekker lui zijn.
    Vanmiddag bezoek en dan natuurlijk een vorkje mee prikken.
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Zo jij hebt er zin in haha...rustdag in de kast en jij hindernislopen.
    Ja die zijn niet zo dik en tot pasen zal het zo zijn of misschien de carnaval maar dat speelt bij jullie niet zo als hier...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij al klaar voor de dag...
    Hier is het rustig...heerlijk genieten van de rust.
    Vanmorgen was alles weer wit maar nu met de zon is dat zo weer weg...
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu al aan de kokkerel?
    Nee geen kattekwaad...wordt je moe van hihi
    Zal ook naar de keuken lopen...voor wat water ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo hier het bezoek weer de deur uit...zo eten en de avond kan beginnen
    Smakelijk (al vermoed ik dat jij het al op hebt) en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die sneeuw van Brabant mogen ze hier ook komen leggen hoor.
    Ik zit weer eens in een stuk waar geen vlok gevallen is gggrrrrr.....
    Afgelopen woensdag prachtige beelden met ook mist en de rijp maar natuurlijk kon ik daar geen foto's van maken. Te druk met werk (dus dan weet jij het wel met al die 'glijders').
    Prachtige sneeuwbeelden en dan geniet ik er op deze manier ook weer van :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen