vrijdag 20 januari 2017

weekend

zo luitjes

we hebben de vrijdag alweer
ik maak er dan ook gelijk een weekend blog van
ik maakte wat wandelingetjes  de afgelopen week
en gister een lekker rondje op de fiets
kon ik mooi combineren ID kaart en medicijnen ophalen
en gelijk er aan vast een rondje om
Hilversum

fotoalbum

ja sommigen hebben het koud
ik genoot van wat mooie winterbeelden
wel niet zo mooi als de volgende beelden

winter8

in de maand van de kunst
vogels welke ik niet voor de lens krijg
:)

flyrobenfly

 ik wens U allen
een fijn weekend

lieve groet

Karel

20 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Mooie serie foto's en de winterdieren al een oude bekende
    En je zegt vogels die ik niet voor de lens krijg...misschien moet je dan ook maar gaan tekenen en schilderen hihi
    Hoe dan ook geniet je dag...en foto's maken haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Ik heb de foto's kunnen zien en ze zijn prachtig.
    Ik zag Domino nog voorbij komen..haha..zo midden op een ijskoude omgeving.
    En meer prachtige dieren en de rijp op de bomen.
    Ik vergeet bijna de ppsjes, ook erg mooi.
    Geniet van de zon en de dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik toch iets,Een prachtige banner.
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor blijf maar lekker oefenen met je camera, dat geeft mooie plaatjes.
    Straks nog een keer pps van maken en klaar is karel hj
    Aan de kokkerel moet ik zo ook nog...boodschapjes zijn binnen, blomen in de vaas en oppassen ging niet door ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karel,
    uiteraard eert even je mooie foto's gezien van je wandeling. Daar ook gelijk een reactie over achtergelaten :-) Geweldig die sneeuw (hier natuurlijk weer geen vlok maar wel ijs).
    het weekend is aangevangen en ik druk morgen met verjaardagen (3 stuks en dat doen we overdag wel want zondag wil op mijn laatste vrije dag er ook ff op uit hihi......)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha jij al in dromenland...nee ik nog niet haha
    Wil ook een rustig weekend, maar morgenavond oppassen en wil even bij zus langs...en ja dan is een weekend maar kort grijnzzzz
    Nee natuurlijk liet ik dat niet weten je zou ervan schrikken zelfs...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij dagdromen in de nachtelijke uurtje?
    Moet je overdag doen hoor hihi
    Ineens druk onder me blogje...zou het dan toch nog goedkomen hier op blogger ?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel
    Jij ziet ze niet allemaal hè...ook onder de oude blogjes hihi
    Maar ben bkij met die 5 van jou haha...
    Als je dat niet zou doen dan was het helemaal niks grijnzzzz
    Zaterdag en het begin van het weekend. We gaan zo het kabouterpad lopen met Daan en Guus...en de mams. Ja je leest het goed we gaan naar buiten hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Geen kabouterpad voor mij maar een loopje naar de suup.
    Verder een beetje aan rommelen.
    Nog een fijne zaterdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo ook weer thuis...lekker gewandeld en kaboutertjes gezocht en opdrachten uitgevoerd.
    Was best leuk, ze kregen een rugzakje met drinken en zakje koekjes...een kaboutermuts (die ze na afloop mochten houden) en een boekje met verhalen en opdrachten.
    Na afloop ergens wat gegeten en nu liggen ze in bed.
    Smakelijk hoeft nu dus niet meer maar fijne avond kan wel.
    Kan ineens weer niet bij madddox komen pffttt
    Zou hij weer weg zijn.???
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij staat op prive...en tot nu toe hadden we toegang.
    Maar oke we wachten het wel af...er zijn er meer die er niet kunnen reageren.
    Jij bond wij al you need is love...al denk ik dat albert liever bij jou komt kijken hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind dat altijd leuk om te kijken...
    Film afgelopen en trusten al gezegd.
    Doen we het hier nog dunnetjes over...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Jij een rustig weekend al zal je vandaag wel weer de wijk in gaan neem ik aan. Had nog een berichtje van je afgelopen donderdag. Ben niet naar Den Haag gereisd hoor, gewoon Rotterdam. En het beviel wel dus kan weer... had geluk met de trein naar Dordrecht, ik kwam aan op het perron waar ik moest zijn en zo was de trein er ook .. was ik iets later geweest dan had ik moeten wachten want de trein daarop reed niet... Maar het kan wel weer en ga ik de aanbiedingen van de Blokker en Hema in de gaten houden. Nu vandaag even een rustdag... Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogge karel
    Je kan ook niet alles op een dag...en folders en HH
    Dan heb je het druk hihi
    Maar je gaat aan de wandel en hebt er zin in...mooi toch?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    Vandaag een poetsdag.
    De koelkast uit mesten en het gasstel goed onderhanden nemen.
    Gelukkig helpt Neil mee.
    Genoeg licht..haha.. met de zon.Jij aan de wandel met dit heerlijke winterweer.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Balen...moet je nog een keer erop uit hihi
    Ja zondag vandaag dus rustdag...oppassen wat is dat? Grijnzzzz
    Geintje hoor we doen het graag voor de meiden.
    Zo eens kijken of zus thuis is...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aan de gesloten deur, maar dat is een goed teken toch?
    Zijn ze erop uit...morgen na tandartsbezoek nog maar eens proberen hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Moordvrouw ;) is een aanrader...
    Ja dan krijgen we bericht...
    Veel te koud om op de fiets te gaan is helemaal aan de andere kant van het dorp hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha ik het jouwe wel ;)
    Klopt dat kwartiertje grijnzzzz
    Maar fiets dat liever...maar dan in de zomer met die 22 graden van jou...en wind in de rug ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Was ff op zoek gegaan en ja hoor dit jaar een 10 jarig jubileum ;)
    Geen tukkie maar wel het eten intussen op.
    Vietnamese pittige kippensoep...we hadden er drinken bij nodig hihi
    Maar smaakte goed dat wel...
    Fijne bankhangavond

    BeantwoordenVerwijderen