vrijdag 27 januari 2017

weekend

zo luitjes

na een voor mij best rustige week is het weekend daar
en ik kan U nu al zeggen
het wordt een rustige

al wil ik er zaterdag wel op uit met nieuwe wandelschoenen
en krijg ik zondag middag broer en schone zus om een bakkie leut

ja de dagen zijn kwa licht nog wat te kort
om andere delen van ons mooie landje al wandelend
te gaan ontdekken
maar we gaan de goede kant op zo U vast al merkte
de dagen lengen
maar wat zijn we nog blij
met

binnenlicht-lidia

kunt U zich voorstellen een huis zonder licht
of een kaarsje
nu om dan niet te gaan vervelen heb ik een mooie bezigheid
in de maand van de kunst

bleistiftschnitzereien

ik wens U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij lang geslapen .. nou ik ook maar ook weer niet. Had weer een zeer korte nacht... Jij nog niet naar andere oorden voor een wandeling, kun je in je eigen achter tuin je nieuwe wandelschoenen even in gaan lopen. En morgen bezoek... Ik hou het vandaag rustig, moet echt bijkomen. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Ja weekend en ik ga dit weekend beter in dan dat ik het vorige uit ging hihi
    Verklaar mezelf beter...altijd is kortjakje ziek, midden in de week maar in het weekend niet.
    En zeker geen vol gepland weekend.
    Komen je broer en schone zus voor je verjaardag of zomaar?
    2 mooie ppsjes en die onderste was ik naar op zoek...en ja hoor vond wat ;)
    https://onedrive.live.com/?id=C2EECFBBDE22872C%213011&cid=C2EECFBBDE22872C
    Maar in deze staan weer vele nieuwe...blogje was niet terug te vinden dus zal wel op stekkie staan.
    Maja die bestaat niet meer hihi
    Groetjes en geniet je dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Met zo'n potlood ga je niet meer mee schrijven, kleine kunstwerkjes.
    Gezellig je broer op bezoek samen met schoonzus.
    Morgen geloof ik dat het gaat regenen.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die karel
    denk dat je nu aan het wandelen bent
    ik straks een loopje achterom naar hessel en dieneke
    dieneke wordt 72, is dus 10 jaar wijzer dan mij haha
    hoop ik dat ik geen hoestbui krijg, dan kan ik beter naar huis gaan
    ik ga je een fijne zaterdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die plaatjes op OneDrive zijn van mezelf hoor...die had ik al heel lang ;)
    Dus de schoenen zijn ingelopen en geen knelplekken gevonden.
    Moeten ze wel goed zijn hè...
    Zo logetje ligt in bed en wij een rustige avond...groetjes en bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een beetje gammel van het op water en brood leven...maar ook dat komt wel weer.
    Bij Mathijs hadden ze vanmorgen weer de chocoflapjes gemaakt, maar de mams met vera moesten naar een ander kinderfeest...en de papa had ze zwart laten worden...dus snel naar de bakker voor ander gebak ;)
    Was wat veel ze moesten voor de lunch om mee te nemen, en de chocoflappen en pannenkoekjes...liep wat uit de hand ;)
    Maar Mathijs was echt jarig, we waren nog niet binnen en waar is mijn cadeau?
    Hij was blij met de polietsieauto...en de boevenwagen :)
    Van playmobiel...wat hebben die leuke spullen ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja een beetje een warrig verhaal maar zo ging het wel ;)
    Slaap er maar een nachtje over...en morgen veel plezier met je bezoek.
    Weet niet of ik voor we gaan de kans krijg om de pc aan te zetten...
    Weer zo een spelletjesfreak in huize hier.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te lezen moet ik er vroeg uit...
    Maar stel dat het niet lukt.(die spek in de pan zeker niet )
    Mogge karel hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Zag gister een grote vriend van me langs komen op Facebook... die met die dikke bruine winterjas hihihi. Jij gister de schoenen even getest en lopen goed dus kun je ze mooi inlopen zo voor als de wandelingen langer worden. Jij vandaag bezoek als het goed is... Wie van de broers komt je koffie opdrinken? Ik hou het vandaag rustig. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge karel
    Zit aan de rijstwafel lijkt me veiliger...en Robin vind die ook lekker.
    Over 2 uurtjes weer de deur uit voor het volgende feest...
    Jij je eigen feessie met broer en schonezus op de koffie...ook leuk.
    Groetjes en geniet je dag...ik ben er vanavond pas weer ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Fijn dat de nieuwe wandelschoenen goed zitten en geen blaren of ander ongemak.
    Vandaag mag je je pantoffels aanhouden tijdens de visite.
    Nog een gezellige middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu wij ook net weer thuis maar hadden het eten en de koffie al gehad...
    We hadden een prachtlokatie en volop speelruimte voor de kinderen zoals een voetbalspel, pingpongtafel...en ruimte genoeg.
    Al met al een leuke familiedag...zelfs groepsfoto's gemaakt.
    Wat een familie hihi
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja daar ben ik wel aan toe...gewoon ff niks...
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja rust en stilte...niks moet...
    Komt van de week wel weer want de zussendag is vrijdag alweer
    Dus wij gezamenlijk op pad...hoe en wat moeten we nog even invullen.
    Maakt niet uit we hebben er alle 5 zin in ;)
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha en 29 maart ook 10 jaar geleden dat je de eerste krabbel bij me zette ;)
    Heb ik toch aardig wat van die tijd mee gekregen hihi
    Voorlopig genoeg in concept staan...oja 2e dochter krijgt ook een meisje...dan is de stand als ze geboren zijn 5-3 niet slecht hè...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk toch dat de dagen weer gaan lengen. Scheelt inmiddels alweer een uur :-))))
    Als de winter aanbreekt dan kijk ik ieder jaar weer uit naar 21 december omdat dan de dagen weer gaan lengen en ook naar 5 februari want dan zitten we op de helft van de winter :-) Tegen de tijd dat je weer lange wandelingen kan maken heb jij je camera onder de knie hoor.
    Gezellig dat broer en schone zus om een bakkie kwamen.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen