dinsdag 17 januari 2017

winter in de muziek

zo luitjes

hoe was jullie dag vandaag
ik had een mooie winter wandeling dag
had brood en beleg nodig  , maar wilde ook wandelen
met dit lekkere zonnige weer
dus 1 + 1 = juist wandeling
liep 12 KM dus voor brood en beleg
en genoot elke minuut er van
morgen is er de 1ste marathon op natuurijs en ik zal het zien
ja heb toch een vrije dag
en als het weer wat mee zit , ben ik in de middag weer in m'n tuintje

oja een vraagje aan de fotografen onder U
wat voor zout legt U op de staart van die vogels , zag o.a een Buizerd
met dat ik camera optil glijd die van de tak en verdwijnt tussen de boomkruinen
zag mooie ik denk vinken , zich te goed doen aan besjes en ander lekkers
richt de camera en hopla weg zijn ze
gggrrrrr
komt goed
toch


winter11

in de maand van de kunst
een pracht en ik dacht die heeft toch ook wat winters in zich
de muziek dus
:)

vincent-van-gogh-starry-night-oil-2

wens ik U een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

23 opmerkingen:

  1. Hallo Karel, ja de zon die scheen vandaag even ook al was het koud en ik heb ook kleine wandeling gedaan naar ziekenhuis en weer terug vlug want mijn benen begonnen helaas weer te staken maar was wel blij dat ik even korte wandeling kon maken. Met stilstaan en dan weer verder gaan. Even ook mijn dieren begroet in kinderboerderij (zie mijn YT kanaal) want dat maakte mij ook even blij. Ook even wat mooie merels ontmoet. Ik wens je mooie dagen in tuintje en op het natuurijs en bij deze goede nacht. Ik hoop dat morgen mijn benen doen zoals ik het verwacht. Ben morgen en komende dagen weer even offline omdat ik weer even(voor de gezondheid) ergens anders moet zijn. Fijn dat je zovele km alweer gewandeld heeft en wens je ook dat jij vele mooie dingen op de aankomende dagen beleeft. Lieve groet Tine.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha nieuw blogje...en weet je de eerste is een nieuwe voor mij de 2e niet maja hij kwam dan ook hier uit de buurt hihi
    Heb nogeen filmpje staan van zijn werken...komt nog wel een x
    Nu niet nu slapen grijnzzzz
    Slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij gister een flinke wandeling voor een brood en beleg.. wat zal dat goed smaken.. hihihi. Dus je krijgt de vogeltjes niet voor de lens... Nou denk dat de meesten die vogeltjes op de foto zetten een super telelens hebben hoor Karel. Maar mocht je vogels willen fotograferen die wel blijven zitten heb ik een tip voor je... Ga naar de DAM in Amsterdam... allemaal vogels... hihihihi geintje. Ik ben straks de deur uit... hopelijk trekt de mist weer wat op en komt ook vandaag de zon er weer bij... Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Niet alleen de winter in je blogje maar je zoekt het ook nog op
    Op tv en buiten...nu ik strijk wel vandaag...lekker warm hihi
    Wandel ze en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geloof dat iedereen de hort op is vandaag...wij niet haha
    Eens kijken of strijken helpt om warm te blijven hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Zo rond 12 uur thuis en met goede berichten. Alles is goed en gezond al heeft ze wel een iets aan meer mannelijke hormoontjes maar die zullen af gaan nemen. Ritza gaat aan de pil en zo zal dat af gaan moeten nemen. Ze zit niet in de overgang, is niet onvruchtbaar en verder dus alles in orde... Nu op deze manier de cyclus op gang houden dat is de bedoeling. Even een vraagje aan je.. meld hier niets over aan Ritza zelf... met een sms berichtje of zo want daar heeft ze een hekel aan, ze wil ook niet dat anderen dit weten.. denk zeg het even .. Gewoon doen of je niets weet... Ik ga verder... we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die krabbels met een korreltje zout nemen...dacht jij was er al 3 x zal ik minstens 2 x terug gaan hihi
    Strijk is klaar hoor en mappen opgeruimd...ook klaar dus.
    Foto's zie ik wel langskomen 5 x hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel goed lezen ook met dat korreltje hihi
    Strijk is klaar en ligt al in de kast ook...was broertje is weer op zijn plek.
    En jij hebt lekker gewandeld...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet zo flauw met zo'n korreltje hè...
    Wij eten zo meteen ook
    Rtl 5, 7 en 8 en wij de zwarte tulp ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier 4 hihi
    Ja andere gewoontes en voorkeuren...
    Ja als de serie er niet zou zijn dan hadden we misschien ook wel een film gekeken.
    Maar is te mooiom het niet verder te volgen...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een ouwe als je er rtl voor zet ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Ja voor jou heel gewoon maar voor je nichtje vandaag een hele ervaring... ik stap straks op de trein en dat is al heel lang geleden dat ik daar mee heb gereisd. Er is veel veranderd in al die jaren en ben er een beetje zenuwachtig om... maar ga vandaag met de trein naar Dordrecht. Je leest het verder wel op mijn blog. Ik kom zaterdag weer thuis dus zal een paar dagen even niet komen krabbelen. Ik wens je een hele fijne donderdag en tot horens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Dus jij gaat de kou trotseren en erop uit...
    Doen wij morgen, dan weer oppassen.
    En ja die waarschuwing is dezelfde als op wp hè...alles wordt herhaald.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Ik kan je helaas geen raad geven, misschien een statief maar dat is zo onhandig.
    Je hebt weer mooie ppsjes uit gezocht ,van Gogh is een wonderlijke schilder.Ik weet nooit of ik het mooi vind.
    Heerlijk winterweer, geniet er van.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja oppassen is kou trotseren want die 2 willen namelijk altijd naar buiten...liefst met de fiets
    En ja wij zijn er om ze bezig te houden dus doen dat dan ook hihi
    denk door de verwijzing naar de ppssite...zou het anders niet weten, want ik heb nergens last van...ook niet bij het openen van de pps
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zal morgen netjes de das om doen en wanten aan hihi
    Wat zal het dan rustig zijn hier...grijnzzzz
    Wat zijn die strepen op je banner?
    En foto's ben benieuwd en blogje is zo gevuld...toch?
    Die hoho is al lang weer weg hoor...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er zijn van die zachte brillendoekjes dus dat moet lukken.
    Al zijn foto's met druppels op de lens dikwijls kunstwerkjes hihi
    Jij moet er weer op uit om te kunnen kokkerellen...vind jij niet erg...
    Foto's al ergens staan...ben ze nog niet tegen gekomen.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij hebben KLEM gekeken op ned 1 nieuwe serie en ook hier nu frost...maar niet voor mij.
    Hou niet van die engelse detectives
    Dus maar weer hier aan het kastje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Klopt die kijkt dat ook graag...vind er niks aan en kijk het dus niet.
    En ja ik vermaak me toch wel...
    Slaap zacht jongenman

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zal ik dan ook maar doen hj
    Verder is er toch niemand meer ;)
    En ja die vind dat een goeie serie...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja wrijf het er maar in ;)
    En dan moet ik nog naar buiten ook :(
    Oant moarn...blijft de vraag wanneer
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Karel,
    een buizerd vangen met je camera is nog wel eens moeilijk. Je moet 'optrekken' met iemand anders en daarmee bedoel ik: Als je in een auto zit dan probeer ik dichterbij te komen door met een andere voorbij rijdende auto even mee te rijden. Als ik wandelend ben dan probeer ik (ook bij de andere vogels zoals vinken, roodborstjes en meesjes), altijd eerst even stil te staan zodat je als het ware een beetje aan je wennen, daarna kan je beetje bij beetje je camera richten. Met dit weer moet dat dan ook goed te doen zijn ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen