zondag 8 januari 2017

winterse gedachten

zo luitjes

wat winterse dagen zijn weer voorbij
maakt velen blij , maar ook verdrietig

ik had vandaag 2 wijkjes folders kunnen weg brengen
maar bekeek de stoep en de straat en borg al dat papier ff weg
voor morgen
achteraf gezien had het misschien wel gekund

maar ik wilde ook het schaatsen zien , heb genoten van
een mooi gecombineerd toernooi
ik hoop U ook

zo ik dacht ik doe er wat winterse gedachten bij
misschien kent U ze wel al

winterse-gedachten

in de maand van de Kunst
kwam ik iets tegen waarvan ik dacht
waarom zie je dat in Duitsland en zeg Zwitserland
en niet bij ons hier

paintedhousesinbavaria

wens ik U een fijn avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

22 opmerkingen:

  1. Afgeschoten omdat je een man te slim af bent ;)
    Nee zoiets mag niet maar wel lachen toch?
    Mooie pps die winterse gedachten...de 2e vind ik minder...maar dat is smakenverschil.
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim is de manier waarop...en je hebt gelijk van andermans spullen blijf je af...
    Maja ik maak de filmpjes niet ik plaats degene die ik wel leuk vind ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij slapen en morgen erop uit...
    Hoop dat je het droog houd.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. En dan is het maandag. Vandaag maar een begin maken met wat vorige week niet door ging. Heb een zeer slechte nacht achter de rug.... dus maar kijken hoe het vandaag zal gaan. Straks eerst Ritza de deur uit en naar school... moet ook weer even wennen maar goed voor we het weten zitten we in de volgende vakantie. Ik wens je ene hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Hier is het wel nat maar daar zal jij niet nat van worden.
    Wat zijn de weergoden weer aardig voor je...al komt er na do weer vorst.
    Dus ook de kou buiten dan weer.
    Maar goed das nog ver weg...wandel ze met hindernissen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die puntje toch...luisterde je maar altijd zo goed hihi
    Wijkjes op een na klaar ja dan schoot het op...hier ook maar weinig regen maar de stoep blijft nat.
    Straks aan de stampot...yummie
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus de folders zijn niet meer zo dik
    Aan het lijnen zeker in het nieuwe jaar hihi
    Net een afspraak gemaakt met mijn zussen...we gaan vrijdag samen lunchen
    ipv verjaardag zat. van 1 zus.
    Gezellig...weet ik nu al hihi
    Fijne bankhangavond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk hè...5 zussen uit lunchen.
    Ze viert haar verjaardag niet dus wilden we wat anders doen...en gelukt om iets af te spreken.
    We zien elkaar zowiezo deze maanden al veel maar de verjaardag gewoon overslaan vonden we maar niks.
    Dus regelen we wat hihi
    Groetjes en bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denk zowiezo dat zussen contact anders is dan bij mannen
    Kan toch goed zijn...
    En ja wij delen veel zijn net vriendinnen al is er wat leeftijdsverschil ;)
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful videos, friend Karel ... the winter one, ya ... we sure have that this year ... the painted houses ... really enjoyed that ... remembering Konstanz am Bodensee and area ... U doing good this fine winter day? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Dinsdag al weer en de kop is weer van de week. Gister wel mijn ding gedaan maar was als pudding. Nu weer een redelijk goede nacht gehad en vandaag maar eens aan de extra klusjes beginnen. Vandaag zijn dat de ramen en vitrage. Jij vandaag de restjes folders nog weg brengen of heb je dat gister nog af kunnen maken? Vanmiddag moet ik weer naar de tandarts, ja dat gaat ook gewoon door. En zo heb ik vandaag weer een goed gevulde dag. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Waarom zou ik een pyama kopen hihi
    Hou toch geen pyamadag en daar is mijn ochtendjas goed genoeg voor...
    Jij aan het hh...en dansen met slangentrees.
    Hier ligt het hh even op een laag pitje.
    Vind het goed zo...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Karel. Dus jij je rondje al gedaan en nu aan het dansen.. Ik ben bijna uit gedanst hoor. Maar een heel eind gekomen. De ramen gedaan boven en beneden de ramen van de kamer en de voordeur... nu moeten die van de keuken en bijkeuken nog maar ja er gaat veel tijd in zitten en tussendoor ook nog even eten gehaald. Zit nu even aan een restje zuurkool van gister, en dan zo nog even met de was aan de haal. Ja en dan schiet het aardig op naar de klok van tandarts zeg maar. Maar goed, zie morgen wel weer verder dan. We horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Mooie winterse gedachten.Ik hoorde dat het donderdag flink kan gaan sneeuwen.Ik ben benieuwd.
    Vandaag aangekleed..haha..bijna twee dagen in bed gelegen.
    Lekker heet gedoucht en in de kleren.
    Nog niet 100& maar komt wel.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee dat doe ik als ik badder ;)
    Dus het schiet niet op daar...ja als je eenmaal aan het lezen bent is het moeilijker om weer aan de slag te gaan. Kijk niks plannen dan gebeurt er ook niks haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk daarom plaats ik die pps...klik zelf toch niet meer haha
    Goeie voornemens en niet eens op 1 jan. hihi
    Dus je broek was gekrompen...toch?
    Niet teveel met je gewicht bezig zijn...je beweegt genoeg.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelf vind ik Sandra Bullock wel een goeie speelster maar of deze film ook goed is weet ik niet..
    Dus rtl8 of Veronica hihi
    Zelf kijk ik opgelicht straks...
    Maar nu eerst eten...prakkie voor 2 grijnzzzz
    Smmakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij kijken die ook...maar ze is nog leuker in komische films of als agente hihi
    Dus of ik blijf kijken is nog de vraag...
    Goed advies hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja hoor gewoon blijven kijken...deden wij ook.
    Intussen een 1 april blogje gemaakt in de reclame's
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt wat gevonden...ha ik ook
    Had je al op HIER geklikt?
    werk ze haha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een goede keuze om geen risico te nemen bij gladheid Karel & die beschilderde huizen zal je nog wel eens zien bij mooi weer(hmm)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die winterse gedachten zijn echt heel mooi :-)
    Ik hou wel van een mooie witte wereld maar hier is het vaak alleen een laagje poedersuiker dat gelijk een grijze massa wordt. Misschien dat we komend weekend wat meer sneeuw krijgen maar ja, dan moet ik ook aan de bak tssss...... Inmiddels zijn je folders al bezorgd ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen