woensdag 22 februari 2017

een stad als herinnering

zo luitjes

ook van het zonnetje genoten gister
nu ik wel hoor , was lekker ff een eindje fietsen
maar kan U zeggen de wind is nog die van de winter
fris dus

de komende dagen zijn goed om in het HuisHaten bezig te zijn
regen en storm is aangezegd
wil wel ff droog heen en weer naar de suup

ik vond een plaats dit maal , die niet alledaags is
en dat is zachtjes uitgedrukt
het is wel in het nieuws als we het einde van de 2de WO herinneren
zocht er een passende andere pps bij
en volgens mij is dat gelukt met de volgende

i-believe

we hebben de O bij de plaatsen

oradoursurglane

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Was weggewaaid hihi
    Wat een mooie ppsjes de eerste was moeilijk te lezen met de muziek...want engels moet ik mijn gedachten wel bij houden...wel een prachtpps en ja de 2e triest om te zien maar idd de vrede waardeer je eens te meer.
    Was er maar overal vrede...2 nieuwe ook nog eens.
    Dus tel je lachjes maar...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel, Ik ben bijna weg gewaaid..
    Prachtige ppsjes en heel verschillend.
    De eerst zo positief en de laatste een triest beeld wat mensen- toen- en nu - elkaar aandoen.
    Helaas,het is niet anders.
    Nog een fijne dag ondanks de regen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha voel me zo licht als een veertje maar ben het niet whahaha
    LOLbroek...
    Nee als je binnen blijft heb je geen last van de regen...
    Ben je bingo aan het spelen?
    Geniet je rust ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè genieten van de rust...
    Dus je hebt geen krakende weegschaal.
    Rustig verder genieten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee die zal niet klagen van de rust die jij het gunt hihi
    Laatst toen ik ziek was wel en scheelde toch mooi 5 kg.
    Zal er intussen wel weer aan zitten grijnzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wil je ook niet...was echt niet fijn.
    3 dagen slapen en weg tijd...
    Ja met de kilo's gaat het hard als je 3 dagen niet of niks eet en alleen maar drinkt (water)
    Dan paar dagen thee met beschuit...begin er maar aan ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Karel, ik wens je mooie dagen en hoop dat de wind je zal dragen naar wat jij wilt bezoeken. Maar kijk uit de storm ligt op de loer in allerlei hoeken.© Tine de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt geluk je krijgt niet zoveel snottebelkusjes ;)
    Scheelt weer hihi
    Och zou ze niet willen missen...
    Hier rtl 4 vanavond.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2007 2008 ben benieuwd ;)
    Puntje hoe krijg je het verzonnen...
    En nieuwe blogvriendin wie dan?
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jazeker weet ik nog wie puntje was...en ook waarom ze die naam van je kreeg hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zag het willy fotoblog...iets met mariakerke
    Die komt bij mij op blogger en wp...en is een trouwe krabbelaar, dus in ere houden hihi
    Dacht dat die al meer bij je kwam en jij daar?
    Niet due...groetjes en waai niet weg ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Een zeer onstuimige dag.
    Nu felle zonneschijn.
    Morgen mag ik naar de huisarts voor de bloeddruk en een longfunctie.
    Daarna ga ik naar vrienden en blijf ook mee eten.
    Mocht ik er morgen niet zijn, dan heb ik het te druk.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och heb je gelijk weer wat te doen ;)
    Ja willy komt al jaren voorbij en blijft trouw :)
    Dus in de rustmode...haha doe niet anders
    Hier nu ook de zon en de wind weg...maar komt volgens mij nog in alle hevigheid terug brrr
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja einde middag, maar dat is het nu toch?
    Valt tot nu toe mee...
    Wasmachine doet het meeste werk toch?
    Dus valt dat HH van jou ook wel mee hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had heel graag van het zonnetje willen genieten maar zoals wel valer moest ik natuurlijk die dag werken. Het weekend daarvoor was ik vrij en de maandag ook maar helaas...... ach, mijn tijd komt ook vast nog wel hihi.....
    De pps van I Believe met al die kindergezichtjes is wel een hele mooie hoor.
    Geniet de dag.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen