woensdag 1 februari 2017

feessie

zo luitjes

helaas geen die de naam van die vreemde vogel wist
nu de naam van die prettig gestoorde vogel of kwajongen beter gezegd
kunnen de meesten wel , gewoon
Karel alias fietszwerver

nu die verhaard vandaag , ja echt want hij gaat zich scheren
dat ie zoals velen hem zeggen een jaartje ouder word neemt ie toch niet aan
een dag ouder als de dag er voor daar houd hij het op
en daar is volgens mij geen speld tussen te krijgen
;)

gister was ik nog weer heerlijk aan de wandel
trof zelfs een ooievaar , ik denk dat die richting het Brabantse gaat
heb weer fototjes gemaakt
maar beste mensen ik ben zo druk
met niet aan de pc zijn hihi
komt goed

feest

nieuwe maand - nieuwe serie
steden dit keer en ja waar is deze jarige geboren

amsterdam20

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Helemaal in feeststemming... ;)
    Zal het aan de anderen overlaten...waar je wiegje heeft gestaan.
    Of moet ik zeggen de kwajongen uitgehangen :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Allereerst maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ja een jaartje, een maandje een weekje een dagje ouder... wat maakt het uit. Het is zo. Vandaag nog bezoek of heb je een vrije dag vandaag? Neem aan dat je de kaarten al hebt gehad. Anders komen ze vast vandaag. Jij druk met van alles en nog wat, nou mijn dag is ook weer bezet.. Zal vandaag dan ook niet veel hier zitten. Ik wens je met wat je ook gaat doen ene hele fijne verjaardag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    De ppsjes nog niet bekeken maar dat komt later wel.
    Dikke verjaardagskus..SMAK.
    Geniet van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is....HIJ
    Een dikke proficiat en dan is dit voorlopig de laatste keer hihi
    Maak er een fijne dag van en als je gaat dansen ff alle stoelen aan de kant grijnzzzz
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag er net een van greetje met een onbekende foto in de ballon.
    Niet eens met slangentrees gedanst?
    Nu ik denk wel feessies maar vind dat je weer genoeg in de watten gelegd bent ;)
    Zou zelf op mijn verjaardag nooit gaan poetsen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zag die op smoelenboek...en jij bent het echt in die ballon ;)
    Misschien van jullie ontmoeting?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze heeft die bij jezelf weggehaald ;)
    Gaf antwoord op de vreemde foto...
    En voel je je een beetje jarig?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus je bent klaar voor het bezoek...dus dat rustig zal wel meevallen dan.
    Houd deze dag nooit op hj
    Fijne avond wij gaan ook eten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu ik heb me even uit staan sloven met de strijk...want ja ik ben niet jarig hihi
    Nog 4 stuks en klaar is ikke, zowel met was van broertje en die van ons...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 4 stuks strijken is wat anders dan 4 machines was...al waren het er wel zoveel hihi
    Maar goed morgen die paar dingen nog en de plank kan weer de meterkast in ;)
    En jij morse aan het kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morse was op ned 1 vanavond...
    Nu meterkast hoef ik niet op te meten daar past de strijkplank prima in ;)
    Dacht je verjaardag zit erop maar een nieuw blogje plaatsen...niet boven 30 maar 40 haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. En gisteravond nog gezellig even zitten babbelen met je kleine broertje? Is je verjaardag weer voorbij. Mag je weer een jaartje op de volgende wachten. Jij zou vandaag als ik het goed heb aan de wandel.. Ik ga zo de dag beginnen en even hier in huis wat doen en eten halen. Vandaag de dag maar weer even aanpassen want vanmiddag ben ik ook de deur al weer uit. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen