donderdag 2 februari 2017

goed weer

zo luitjes

ik voel met niet ouder dan dat de kalender zegt
ben bedolven onder felicitaties overal
op blogs en in fb als ook in het gb
wat telefoontjes en natuurlijk had ik bezoek van 2 broers met hun meissies

gaan we over tot de orde van de dag
ik heb gekeken en het lijkt morgen een fijne dag
in ieder geval droog en niet koud
dat ik dacht , ik pak de fiets weer eens voor 1 van m'n jaarlijks 1ste ritjes
rondje om het
Naardermeer 
niet zo gek lang en altijd mooi om te doen
de kans op onweer zal er zeker niet zijn , maar vind dit persoonlijk een hele mooie

rainbow

in de maand van de steden

bergenopzoom

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Ga je nu vandaag of morgen fietsen?
    Is me niet helemaal duidelijk hihi
    Beide dagen kan ook natuurlijk...
    Vandaag even wat in huis halen voor morgen als we zussendag hebben, want ook al gaan we terug in de tijd...kan ook zomaar dat we na de lunch of avondeten hier terecht komen.
    Dus maar ffkes zorgen...we komen in ieder geval hier bij elkaar morgen.
    Drinken koffie met wat lekkers en we gaan de hort op...
    Heb er zin in...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik de ppsjes...de 1e een nieuwe en hele mooie en ja brabant is mooi haha
      mzl

      Verwijderen
  2. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes.
    Vandaag mooi weer en bijna lente.
    Buiten is het 11 graden op de teller.Goed weer om te fietsen.
    Voor mij nog niet, arm, nek en schouder willen niet mee doen.
    Ik heb echt de pé in..
    Fijne dag en groetjs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel brabant hoor ;)
    Zo een flinke trap gemaakt voor een eerste rit
    Zal de zin in eten ook wel zo zijn...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stad die in brabant ligt ;)
    Grijnzzzzzzzzzz
    Eet ze...met smaak hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Betti en Betty 1 en 2
    Whahaha...zou toch een andere naam verwachten bij die 2
    Hangze...hier net 5

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb ik nu weer gedaan...niks toch?
    Wp is al eeuwen zo en blogger is niks op veranderd...dus snap het even niet.
    Denk dat Co aan het testen was...1e keer zo.
    Nu ik doe het wel met me pctje al begin ik nu wel te denken zou ik het wel kunnen.
    Bettie 3 ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Nou het begin van een rondje fietsen is er weer.. en dat in de kop van februari.. Kun je vast weer even oefenen voor als de lente weer daar is en je vast weer wat vaker zal gaan fietsen. Ja jij je verjaardag weer gehad wij vanavond ook weer op verjaardag. Maar eerst hier zo de dag beginnen want heb het vandaag mar weer druk met van alles. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen