vrijdag 10 februari 2017

helder weer

zo luitjes

we zouden wat winter krijgen
dan denk je o.a toch aan mooie heldere nachten met vorst
maar nee al dagen is het grijs en vochtig
nu weet ik ook waarom ik zo hangerig was zeg ik maar
bedompt weer is niet echt prettig

morgen ochtend een extra puf , want ik moet wel ff om een boodschap
maar ik vond wel mooie luchten vol sterren

sterren11

we zijn bij de H
in de maand van de plaatsen
en ik zeg U dit , wat zag ik in de Alpen veel heldere nachten
tot afdalingen om middernacht onder volle maan aan toe

hallstadt

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja het is vies koud weer zo. Beetje winter denk ik ook aan nachtvorst maar overdag de zon maar goed... Volgende week geloof ik wel weer meer zon. Ik zal zo de dag beginnen en straks even naar de tandarts bellen, je leest wel waarom op mijn blog. Vandaag zal de dag dan ook weer anders gaan lopen hier dan ik op vrijdag gewent ben maar goed. Jij vandaag maar eerst even je ding doen en dan maar weer voor de tv schaatsen kijken.. of zo ... Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag Karel,
    Mooie ppsjes en de eerste met mooie spreuken al begreep ik er geen bal van,,hihi.
    Bij ons is het nu een beetje wit.
    Met dit soort weer heb ik ook vaak een extra pufje nodig.
    Veel plezier met het schaatsen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    De eerste is een prachtpps en ook ik snap de beschrijving niet hihi
    Maar doet niks af aan de prachtige sterrenhemels.
    Jij met slangentrees dansen , dat laat ik hier aan de wederhelft over en loop even met de stofdoek rond...zodat het lijkt of de kamer schoon is hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het dan vast over het schaatsen...dat volg ik niet.
    Jij in de ruststand en slangentrees dan?
    Hoe dan ook het is jou dag...met al wat je van plan bent...voorlopig rustmode dus hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die karel
    jij languit schaatsen kijken en ik zit in heerlijke geuren van het koken
    vroeger hielden we alles bij met het schaatsen, zelfs de ronde tijden
    maar daar ben ik al jaren niet meer mee bezig
    de tijd van aard en keesie waren top jaren naar mijn gevoel
    komen nooit mer terug
    ik ga je een fijne middag en avond wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ieder heeft zijn eigen prioriteiten...en dat is niet opstaan en pc aan hihi
    Maar goed jij hebt gedaan watje wilde doen...me too
    Ja je had het over sterrenhemels...geef even de vertaling door grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie dat je je best hebt gedaan maar nog geen vertaling hihi
    Kan er wel wat bij verzinnen hoor, fantasie genoeg.
    We gaan zo eten en dan om 6 uur oppassen dus ben er ff niet...
    Je vermaakt je toch wel hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Werk altijd met microsoft Edge...maar geloof je wel en wie weet kijk ik nog eens met chrome...
    Ben er net...man de dag is bijna om hj
    Fijne avond plaaggeest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal er dit weekend zowiezo niet veel zijn...feestjes zat en zondag
    Maar die beginnen in de middag en eindigen in de avond.
    Net thuis...en ja dan gelijk trusten wensen en ben ik te laat hihi
    Oant Moarn

    BeantwoordenVerwijderen