woensdag 15 februari 2017

het was wel leuk

zo luitjes

nog geen bericht van T

ik genoot maandag van het fijne weer
maar ook van het fietsen , ja klinkt vreemd
maar ik vind het zo ook wel leuk fietsen
als een soort van wintersport
hihi

en we hebben eigenlijk niet te mopperen over de winter
gister een dag vol met zon
heerlijk

unnamed-2

vandaag nog zo'n dag
ik weet nog niet wat ik uit ga vreten
hihi
maar zal zeker veel buiten zijn
in de maand van de plaatsen de
K

kopenhagen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    via bettie3
    Groetjes en fijne dag
    de rest doe ik vanavond wel hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Ik kan niks open maken met betti 2.
    Fijne avond 🛌

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als het zo verder gaat kan ik blogspot wel sluiten en enkel op WP verder gaan
    wens zij die nog komen fijne avond en goede nachtrust
    en tot tot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    En dan klagen wij al bij een paar centimeters...
    Prachtig om te zien.
    Nee ik was vroeg op en bakkie met boterham en de auto in...heb je nog geluk gehad dat bettie 3 gewillig was.
    Net thuis en weer een bakkie want die heb ik de rest van de dag gemist.
    Zwarte tulp kijken en de avond is alweer bijna om.
    Wel nog even in Kopenhagen geweest... ;)
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ik ook niet maar het was vandaag wel heel rustig op het blog...
    ook wel eens lekker toch?
    Leuke dag gehad met de mannen en Marijn vond het super dat wij langs de lijn stonden.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Ja het was gister een stuk aangenamer dan de dagen er voor.. zonnetje erbij en de wind niet meer zo koud. Ik heb gister middag niet veel meer gedaan. Half 12 thuis van boodschappen, even de boel opgeruimd en gegeten en kort daarna was Ritza ook al weer thuis. Vandaag ook al weer een dag dat ik me niet zal vervelen.. Jij even met je voeten in een bad en ik straks even naar de kapper. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelfs wij hadden zowaar een keer wat sneeuw Karel maar natuurlijk moest ik prompt werken. Helaas kon ik er ook niet even tussenuit maar dat weet je inmiddels ;-) Ik had maar wat graag even in de sneeuw gewandeld, mu moest ik er met mijn werk doorheen rijden hahahahaha.... wie weet, misschien, héél misschien komt er nog een klein wintertje achteraan en heb ik dan wel vrij :-)
    Ik heb geen idee wie T is maar misschien kom ik dat nog tegen.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen