donderdag 16 februari 2017

ik vermoede al zo iets

zo luitjes

zie hier van wie die vale tijn kaart was



eind deze maand ook de mobiel over
maar dat gaat niet automatisch , maar red ik wel hoor
simkaartje verwisselen

en voor hen die het onvoorstelbaar vonden dat er hier nog sneeuw lag
had ik daar de muts nog op , die kon al snel af

unnamed-2

dit is vlak bij het dierenasiel op de rand van de
Westerhei en Hilversum
daar kom ik straks weer , wie weet is het nu sneeuw vrij
:)

ja ik kan al dromen van mooie fietsritten of wandelingen
over prachtige wegen en paden

dreams

bij de plaatsen is het de beurt aan de
L

leuven

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    whahaha je valentijnskaart...wat een tegenvaller :(
    Je zat dus in de goede richting...
    Mooie winterppsjes en leuven ook even doorgewandeld...haha die fiets, dat krijg je in een studentenstad.
    Filmpje...staat er niet...jammer want zo kijkt het niemand.
    Ja ikke hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Eindelijk is de sneeuw vandaag en jij begint weer..hihi.
    Maar prachtig om te zien.
    Leuven is leuk om er door te wandelen.
    Maar geef mij maar Amsterdam.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee je hebt die van wp gebruikt en die werkt hier niet slimpie ;)
    ff code bij you tube opzoeken.
    Dacht aan een mooie schone die je af en toe voorbij zag komen grijnzzzz
    Alles beter dan dit toch...reclame maken pffttt
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die karel
    zal zo marten nog een bakkie geven
    ja stoorzenders hier geneg
    karel smakelijk eten straks en een fijne en rustige avond
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha jij stopt je ogen in je linkerbroekzak hihi
    Zou jij de 1e man zijn die daar niet naar kijkt...doe ik nog wel grijnzzzz
    Zo is het filmpje beter ja...controleer jij niet wat je in je blog hebt staan?
    Hoe dan ook smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan zegt ie daar kijk ik toch niet naar haha grapjas...
    Tuurlijk kijk ik daar ook naar...niks mis mee
    Maar als ik de keuze heb dan het mannelijk schoon grijnzzzz
    Je weet toch dat het zo niet werkt...haha wp en blogger zijn 2 verschillende dingen haha
    Fijne avond
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kijkt nog ff
    Naar de mooie natuur ?
    Ik ben ook aardig bij...altijd eigenlijk haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben blij dat ik daar dan ook bij hoor ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Hier al het witte weer verdwenen, gister al. Nu krijgen we andere nattigheid maar goed, we kunnen nog van alles krijgen, het is nog steeds winter. Al zou je aan de temperaturen denken dat de lente begint.. Mooi dat je je oude papier kwijt kunt aan een goed doel.. jij het kwijt en zij blij. Ik ben weer vroeg vanmorgen maar goed een uurtje eerder maar lag er gister ook al erg vroeg in, de oogjes vielen dicht voor de t.v. Vandaag maar even de boel voor het weekend begint weer op orde en straks ook de koffie drinkers weer om tafel. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge karel
    Dus het wil niet opschieten...och je hebt de hele dag hihi
    Hier nog wat kleinere klusjes, gisteren de bovenboel gedaan en vandaag boodschappen en gelijk blommekes halen, want wat er nu staat komen we het weekend niet mee door grijnzzzz
    En verder zien we wel welke klus we nog klaren...groetjes en doe je mak an ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus toch aan de slag gegaan...en de bloemen blijven staan haha
    Wel af en toe stof eraf halen grijnzzzzz
    Hier kunnen we niet zonder verse blommen in huis...hoort er gewoon bij ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Het lijkt of we allemaal aan de poets zijn.
    Hier ben ik ook bezig, nog even stofzuigen en ik moet er uit voor de boodschappen.
    Het weer trekt niet maar koud is het zeker niet.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aha jij gaat voor de thuiskapper...alles schoon ook kareltje schoon ;)
    Is het nodig dan?
    haha vast wel...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoezo scheren niet echt nodig...manlief met zijn zwarte haren moet dat iedere dag ;)
    Zo bloemen in de vaas en het zijn er in totaal 3 en 2 kleine vaasjes met een roosje...
    Heerlijk fris, lijkt wel of ik de kamer gepoetst heb haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja natuurlijk dan ziet het er fris en fruitig uit hihi
    Had pas de kamer nog gedaan dus kon wel een x overgeslagen worden.
    En nu richting keuken...
    Denk dat manneke wel wil ruilen dan ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij dus weer flikken Maastricht...maar eerst GTST hihi
    Ruik de koffie al ...heerlijk!
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey karel,
    ik heb alleen vodafone voor mijn mobiel maar verder niet hihi...
    Leuke foto van je en volgens mij kwam ik die nog ergens tegen.
    De pps die daarachter zat was erg leuk. Inderdaad "koude " plaatjes maar ook met veel bloemen erbij.
    Altijd heel mooi dit soort pps'jes. Ik wens je nog ene hele fijne avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen