maandag 13 februari 2017

nieuwe week

zo luitjes

we beginnen de nieuwe week
ik de reclame folder wijken lopen vandaag
ja dus ook de 2 die ik gister niet deed vanwege slecht begaanbare stoepen en straten
maakte gistermiddag ff een wandelingetje en ook langs wat straten
en kon zien dat ik de juiste beslissing had genomen

dus ik ben wel ff zoet
alhoewel ik dat altijd wel ben hoor

ik hoop dat U een fijn weekend had
en ook hebt kunnen genieten van wat mooi winter weer

evenwasdewereld

in de maand van de plaatsen de
J
nu die heb ik niet dus ik greep terug naar de

A
ajax-ontario

wens ik U een fijne dag
en een goede start in de nieuwe week

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. goede morgen karel
    ja is er sneeuw in makkum ben ik niet eens thuis
    in twijzel geen vlokje gezien
    gister in de namiddag bij marten in de sneeuw gestaan
    guido had nog een klusje daar te doen
    maar kon daar nu verder niets doen, komt later wel
    ik weer gespeeld met de beide kleinzoons
    wat HH werk en koken, Saskia was gevloert door de griep
    fijn dat je dan even kan helpen
    karel ga je een fijne maandag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    een pracht pps over de winter.
    Hier begint nu echt de dooi.
    Lekker zonnetje maar buiten best nog glad.
    Succes met de folders rond brengen.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Nu hoop voor jou dat er niet zoveel ligt als in de pps hihi
    Wel prachtig om te zien op plaatjes...
    En ja die Ajax snap ik wel jij zag vissies grijnzzzz
    Wandel ze met hindernissen en mak an
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dan heb je flink door gestapt...nog 1 te gaan
    Makkie dus ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wekker gezet? ;)
    Geloof dat er voor ons weer de serie is..zonder tukkie
    Eten staat in de oven...grrr wilde kaas over de schotel doen is het beschimmeld maar wel nog de datum 27/2...gelukkig zag ik het net op tijd...dus maar een paar plakken erover heen gelegd.
    Lasagne zonder kaas kan natuurlijk niet.
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen het idee al bah...
    Weggegooid...eigenlijk had ik er mee terug moeten gaan...vergeten.
    Te snel weggegooid natuurlijk
    Ja als je de hele dag buiten bent geweest dan wil het slapen volgens mij wel vandaar die wekker hj
    Maar gelukt om nieuws te kijken dan was je op tijd wakker grijnzzzz
    Dat jij morgen naar buiten durft met al die rondvliegende pijltjes...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schimmelkaas is wel even wat anders dan kaas die bedorven is met schimmel in het zakje.
    En nee pijltjes verwonden je niet die raken je hartje haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij een dagje later met de wijken maar goed beter veilig dan glibberend.. Maar we krijgen weer hogere temperaturen, nattigheid en de vorst verdwijnt... Ik zal straks even met zus naar Bolsward, gaan we gelijk even bij Vreugdenhil aan want de Bull ligt dwars.. moeten ze er daar maar even naar kijken. Vanmiddag krijg ik een koffie drinker, komt Huite weer even langs en verder nog even hier in huis wat dingetjes.. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Klusjes klaar nee zo snel gaat die strijk niet...
    maar schiet al op. Is ook nodig want morgen de hele dag weg.
    Babykamer is klaar dus mogen wij die bewonderen.
    No 4weekjesdus ze zijn goed op tijd...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Ik ben vandaag aan het poetsen maar moet toch regelmatig even stoppen.
    Dan speelt mijn schouder en nek weer op.
    24 maart voor controle naar de arts.
    En zo sukkel ik verder..haha..
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die rugzak hoort er toch echt bij hoor...en nog mooi ook hihi
    Dus jij hebt je tukkie al gehad en kan nu in een keer door naar de avond...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lolbroek...nee zonder tukkie door tot middernacht
    Sneeuw wat is dat...hier al niks meer vanaf zondag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sneeuw genoeg gezien...laat de lente maar komen.
    Alhoewel die ppsjes altijd wel leuk zijn...heb er ook nog genoeg ;)
    Dus kliekjes en morgen de vissies hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen