maandag 20 februari 2017

op zoek naar ouwe kiekjes

zo luitjes

we zijn inmiddels de nieuwe week begonnen
na ik hoop voor een ieder van U een fijn en rustig weekend
zelf liep ik gister en vandaag , als of er geen weekend bestaat mijn wijkjes

kent U dat ook , op zoek naar oude foto's
die er waarschijnlijk niet eens zijn
van alles tegen komen en denken
was het nog maar zo
fokvee-dag-juni-68-purmerend
in de maand van de plaatsen de
N
Nancy
een plaats waar ik ergens midden jaren '80
met mijn ouders , op weg naar Grächen overnachte
verhaal op zich
;)

nancy

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Geboren voor 1978...laat me raden eenieder die hier komt is dat wel hihi
    Heb die pps al eens gezien en gelezen...wantja ook ik ben van voor die tijd grijnzzzz
    Niet de foto van je ma gevonden maar wel een ouwetje haha
    Wat een broekie nog...
    Hier regent het al de hele morgen.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Het blijft leuk, die pps.
    Ja.. zo ben ik ook groot gebracht.De foto is zo leuk,mooie blonde haartjes.
    Hier ook regen en miezer.
    De gordijnen hangen,was wel een klus.
    Maar goed, dan is het weer voor jaren netjes.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat was een druk programma ;)
    Was je hier 18...zou je niet zeggen...
    Dus de klus geklaard en in de rustmode stand.
    Lekker toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Smakelijk om kwart voor 7 dan ben je te laat grijnzzzz
    Ha hoezo eigendunk...in 67 zag je er vast jonger uit...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat dacht jij om die tijd pffttt
    Idd hier ook bankhangen en wel NU...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch wel rond 6 uur half 7
    En nee ik hang niet meer...jij wel dus hj
    Spannende film dus...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu nog een serie...als je dan middernacht maar haalt hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Niet naar de tijd kijken...doe ik ook steeds minder.
    Wel stil zo zonder die ochtendkrabbel van ko hè...
    Beloofd mooi weer te worden en de zon was er al vroeg bij...niet meer zo triest weer als gisteren.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Ik kijk vaak naar de tijd.
    Het is bijzonder mooi weer.De jas open om de boodschappen te doen.
    Het zonnetje door de ramen maakt het echt lenteachtig.
    Nog een gezellige dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aha dus de vroege vogel was erop uit gevlogen...ja zal nog wel frisjes zijn maar fiets je wel warm toch? 36 km was flink voor een 2e x hj
    We schrijven geheimtaal zeggen ze...nee toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja toch?
    Had het ook al vertaald bij Bea onder haar blog...had je dus niet gezien.
    Hier moet je overal ogen hebben wil je alles bijhouden hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja die zag ik wel en daarom was je dus nog niet op mijn wp geweest...je dacht ik heb haar gekrabbeld ;)
    Ja weet anders niet of ik op tijd ben grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor daar lig ik niet wakker van...
    Je hebt een priveblog om te reageren...Co zat een blogje te laag hihi
    Die zag de reacties en durfde natuurlijk niet meer whahahaha
    Nogmaals fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha kleine onenigheden...die soms groot worden grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu er waren momenten...
    Ja einde week weer ramen krassen als de auto buiten staat...
    Winters weer zeggen ze.
    Oja je bent niet meer de enige hihi
    Film met Richard Geere gekeken?
    Vond het een mooie film...maar niks vergeleken met de film Hachi
    Dat is toch wel de grote topper
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zal nu wel afgelopen zijn en bedtijd ;)
    Trusten en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben jij dat in die eerste foto bij die paardjes!!???
    Jeetje ... wat een broekkie was je toen nog hahhahahaha...
    Geweldig om dit soort oude foto;'s te bekijken zeg.
    Echt heel leuk Karel :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen