maandag 27 februari 2017

tijd

zo luitjes

als U een weekend had als ik
had U een rustige

ik zie gelukkig  veel ouders met hun kinderen
spelen hier voor in het park
daar leren er vele het fietsen ook en dat doet deze ouwe fietszwerver deugd
of wandelen op de hei of in het bos

misschien dat deze pps er wel eens eerder was
maar het mag wel 2 x gezien worden

onehour

liep gister al vroeg de 2 wijken
vandaag de 3 andere weer  en hopelijk ook droog
:)

riga

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

6 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Dat is wel erg als een kind aandacht moet kopen van zijn vader pffttt
    Maar goed ze zijn er in alle soorten en maten
    Mooie pps maar of die nieuw is ???
    Jij de folders binnen gelegd zo dat ze niet nat worden en jij ook niet hihi
    Hier waait het flink...dus zal er ook wel wat komen.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Ik ken de pps wel maar het blijft een mooie.
    Riga valt mij mee, ik dacht dat het een troosteloze stad was maar ze hebben prachtige gebouwen.
    Zo zie je maar weer, weer iets geleerd.
    Vies weer om met folders rond te brengen.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Nu volgens mij had jij die al eerder eens geplaatst...
    Geeft het is er eentje met een mooie boodschap...
    We zijn weer thuis en gelijk bankhangen.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij onze wekelijkse series hj
    Aha dat bedoelde je met geen nieuwe dus...
    Nieuwe buren nog en we zijn weer helemaal bij ;)
    Wat een regen vandaag hè...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja morgen weer op pad
    Hoop dat je het droog houd...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Dus gister niet meer de derde ronde gehaald met de folders. Ja hopelijk hou je het vandaag droog.. want ze geven zelfs winterse buien op. Maar goed het moet toch. Ik ga vandaag even verder met waar ik gister ben gebleven.. Anders in de middag met Ritza naar de tandarts maar dat moet ik afbellen, ze hebben vandaag een uitje van school en weet niet of ze op tijd terug zijn. Mooi dat er daar nog veel kinderen buiten spelen, je ziet het hier weinig meer hoor... Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen