dinsdag 28 februari 2017

veranderingen

zo luitjes

de laatste dag van februari hebben we
ik nam gister een wijze beslissing en bleef dus droog
en loop vandaag dus nog ff een wijkje
en zal de rest van de dag aan het HuisHaten zijn

ja en dan begint morgen de maand maart
en dan zal de titel hier boven U duidelijk zijn
en nadien zal ik weten of er daar ook 2 kanten aan zijn
vandaar deze mooie pps

alles-heeft-2-kanten-lidia

heb de Z niet gehaald bij de steden
begin ik de volgende keer bij de Z
nu de S

shertogenbosch-in-beeld

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Mooie ppsjes...ja hoor nieuw alweer hihi
    Dus een paar druppels...je hebt ook altijd geluk ;)
    Beetje laat vandaag maar we waren gisteren even verhuiswagen en dat moest allemaal opgeruimd worden.
    Bij dochter moest de zolderkamer leeg en nu opslag hier op zolder.
    Er komt een dakkapel en nokverhoging...ja er moet ruimte komen hihi
    Alles staat nu achter de schotten dus daar hebben wij geen last van verder...
    Zo hebben de dames altijd wel weer wat haha...
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Zeker 2 mooie ppsjes.
    Ik zit te wachten op de bezorgdienst.
    Ik heb een vloerkleedje besteld, een beetje lichter dan ik nu heb
    De boel wat opvrolijken.We verlangen naar de lente.
    Nu volop de zon en ik hoop dat het zo blijft want ik moet nog naar de winkel.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weten ben ik blij met onze meiden...alleen maar plezier van.
    Was wel anders in de puberteit maar alles is goed gekomen whahaha
    En nu het vooruitzicht van nog 2 meiden erbij helemaal top ;)
    Jij poetst en maakt het weer vuil...had je het niet beter om kunnen draaien ?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt wel of je al bezig bent met de voorjaarschoonmaak hihi
    Die van 1 x per jaar grijnzzzzz
    Ja eerst mogen we van de babytijd genieten en de rest komt ook wel...later veel later.
    Maja opvoeden hoeven wij niert meer laten we aan dochters over...gnagna
    Wij genieten dan wel ...
    Fijne avond en smakelijk van je kliek...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jazeker ken ik die en daar is ook een pps van ;)
    Je hoort zoveel dat het mis gaat tussen ouders en kinderen...nu ik hoop het nooit mee te maken.
    Al zijn er genoeg hobbels geweest die we moesten nemen...
    Maar zijn er altijd nog samen uitgekomen.
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal waar maar soms heb je het zelf niet helemaal in de hand
    Zo ben tot eind april klaar...plankje weer wat minder vol haha
    Slaap wel...ben ik zeker op tijd grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent er weer vroeg bij...GRIJNZZZZ
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen