dinsdag 7 februari 2017

verliefd

zo luitjes

U kent dat vast ook wel
verliefd op een ouwe spijkerbroek
zo 1 waar je als het ware in woont , ook al is die al wat dun
en hier en daar zelfs al een gaatje , maar weg doen is geen optie
gisterochtend ik steek 1 van m'n pootjes in een pijp en denk gelijk
wat hoor ik nu , juist ja m'n tenen kwamen uit m'n knie
heb er zo een 4 uren mee buiten gelopen
nu ligt ie in de vuilnis bak

deze komt nog van V&D
merk is SOHO en deze maat is precies goed
maar de winkel is er niet meer
dus ik moet echt gaan winkelen
pppffftt
zocht in m'n pps archief op broek en jeans
niet dus
maar ik zelf vind dat ik er een goede bij heb gevonden

mijn-geliefde-spijkerbroek

in de reeks van de plaatsen hebben we de
E

enkhuizen-a-he-ijselmeer

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Op de valreep...
    De eersteeen hele mooie was dat geweest voor valentijn ;)
    Prachttekst en helemaal nieuw voor mij.
    En in de 2e kwam ook de was weer voorbij...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus je bent door de broek heen gestapt... ja dat zijn de broeken die het lekkerst zitten maar het houdt een keer op he... Je vindt vast wel een lekker zittende broek.. al vindt ik persoonlijk die laag hangende niet lekker zitten, ik heb liever hoge maar die zijn moeilijk te krijgen. Jij vandaag nog even de wijken in, het is koud dus de handschoenen en muts kunnen er bij aan vandaag. Ik ga straks even met zus op stap... Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Jij vandaag de wijken in...je was toch klaar?
    Ja die broek heeft zijn beste tijd gehad...je had de pijpen nog af kunnen knippen had je een korte broek hihi..
    Alhoewel tegenwoordig kopen ze broeken met gaten..is maar wat je mooi vind.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,'Je spijkerbroek is wel super modern haha.
    De jeugd heeft altijd zulke broeken aan.
    Ik plaag mijn kleindochter altijd of ze niet genoeg geld heeft om een "hele" spijkerbroek te kopen.
    De oorspuit kwam niet ten pas, er zit een zweer in zijn oor en dat veroorzaakt de doofheid.
    Volgende week weer terug komen en hij mag niks zelf doen.Geen gepeuter met wat dan ook.
    Fijne dag en bedankt voor je mooie ppsjes.
    Succes met een nieuwe broek kopen.
    Neil draagt graag de spijkerbroeken van c&a van elasstich materiaal.
    Mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier graag die wat strech hebben en niet van die stugge...
    Laatst had ik een nieuwe aan en mijn handen waren blauw. ;)
    Gewassen en hoop dat het nu weg is...want was niet echt een goedkope...
    Dus jij wil er niet meer uit vandaag en de deur zit weer in het slot?
    Binnen ook genoeg te beleven toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handen zijn geen billen hoor...
    Zo gelijk klaar met de gordijnen, kunnen toch niet gewassen worden.
    Gelukkig begonnen met de gordijn van de voordeur...pfftttt
    Tja het was te proberen hè...stomen is best prijzig voor die grote lappen.
    En ineens ben ik klaar voor vandaag hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hang ze als het mooier weer is wel buiten...kunnen ze luchten en verder zien we wel maar stomen doen we nu nog niet in ieder geval...
    En slapen nee dat doe ik vannacht wel weer...
    Klopt maar diewas niet blauw...denk van klamme handjes en dan over de benen wrijven hihi
    Hoe dan ook is niet zoals het zijn moet.
    Speel wel een spelltje is ook goedtijdverdrijf ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja viel weer mee hè...
    Jij haalt de achterstand in van films kijken.
    Nu wij zo ook eten en dan zien we wel weer
    Ja tot nu toe deed ik dat altijd al...maar in 10 jaar tijd 1 x gestoomd en verder buitenhangen vond ik niet genoeg...pffttt
    Zal nu niks anders op zitten...want 700 euro (zal intussen wel meer zijn)voor schone gordijnen vind zelfs ik teveel van het goeie...
    Dat leg ik dan liever bij nieuwe gordijnen...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hahahahaha.... ik ken dat gevoel en fenomeen maar al te goed Karel.
    Dat is ook vaam zo met schoenen bij mij. De zolen moeten er echt helemaal afvallen wil ik ze weg doen en dat is met zo'n spijkerbroek precies hetzelfde. Ik hoop dat je kan slagen met een nieuwe maar dat denk ik wel :-) Bovendien weet je ook weer een mooie bijpassende pps te vinden hahahaha....
    Morgen weer lekker koud en ik om 5 uur weer uit de mand brrrr.......
    hele fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helm,a

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat nieuwe gordijnen doe je ook niet zomaar...en ze zijn nog goed.
    Beter nog ik vind ze nog steeds mooi...maar we zien wel
    Nu eerst maar eens slapen...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen