woensdag 8 februari 2017

Vlaanderens mooiste

zo luitjes

woensdag morgen en buiten is het hier smerig weer
hoef de deur niet uit , dat ik besloot tot een pyjama dag
kent U vast ook wel

keek in m'n pps archiefje naar een plaats met de G
en vond een mooie van Gent
zeker het bekijken waard , maar ook om te luisteren
er stond bij geschreven Vlaanderens mooiste
daar kan ik niet over oordelen , want dat zullen ze in al die mooie plaatsen zeggen

dus ik keek ff verder en ja hoor
ik heb de echte
  Vlaanderens mooiste
en wel zonder de renners op de mooie wegen en paden

ronde-van-vlaanderen-zonder-wielrenners

en is het geen pracht
ik kijk ook al uit naar de mooie voorjaar klassiekers
U vast en zeker ook
toch

we hebben de G bij de plaatsen van de maand

stad-gent-bij-nacht

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Een pyamadag...nee ken ik niet haha
    Maar de eerste is zo rustgevend dat ik zo wel kan slapen...
    De 2e duurde me te lang...wie weet morgen nog eens.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij dus een pyama dag gister, nou ik niet, ik was vrijwel de hele ochtend al weer onderweg en bij zus even de nieuwe Bull op de pc gezet. Het was gister ook echt koud, niet mijn weer maar goed. Vandaag moet ik maar even kijken hoe de dag gaat verlopen.. het zal even anders zijn dan ik op de donderdag gewent ben. Ritza straks naar Sneek voor stage en ja die komt tussen de middag nu niet thuis voor een warme hap. Ik ga je nu eerst een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Vind je het heel erg als ik zeg dat ik de laatste weg geklikt heb hihi
    Alleen al de muziek pffttt
    maar voor de 1e heb je de lachjes dus jou dag ook weer goed.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het daarvan moet hebben dan is de pijn wel te harden haha
    Dus je planning loopt niet zoals je van plan was... :)
    Och een planning maken en ervan afwijken kan ook..
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Voor mij ook een pyjama dag.
    Deur niet echt op slot anders komt neil er niet meer in..hihi
    Fit ben ik nog niet,ik moet ffkes geduld hebben.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha dus een luierdag hihi
    Moet kunnen en vrij ben je toch...
    Zag dat Helma nog onder je verjaardagsblogje was...grijnzzzzz
    Ja als die langs komt dan gelijk een inhaalslag...leuk is dat :)
    Ze was zelf dus ook jarig...wist je dat?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal eens kijken of ik haar kan vinden ;)
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha je miste me ;)
    Was boodschappen doen en toen de keuken in...
    Ja ook hier moet gegeten worden grijnzzzz
    Gevonden maar dat was niet te doen zelf ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das duidelijk omdat ik het antwoord wel een keer tegenkom...
    Niet alles hoeft nu meteen acuut ;)
    Maar heb haar gevonden ja...thx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja waren er 2 namelijk...hj
    Jij hangt nog even...ik ben heerlijk aan het freubelen.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spelletje liep wat uit ;)
    Morgen nieuw blog...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen