maandag 6 februari 2017

vol goede moed

zo luitjes

en een fijn weekend gehad
ikke wel

en nu vol goede moede de nieuwe week in
gister al 2 wijken gelopen , lekker vlot bij lekker weer
op dat weer hoop ik vandaag ook voor de andere 3 wijken
dan heb ik mijn beweging ook weer gehad door het wandelen met hindernissen
en kan ik een gewone mooie wandeling plannen
zo  " men "  zegt komt de winter wat terug
laten we hopen op mooi helder en zonnig weer
met een flink pak sneeuw op de kust bij Breskens
:)

we zullen het zien
ik zat gistermiddag wat te bladeren in mijn pps archief
en zocht op het woord maandag
en kijk wat ik vond
al denk ik dat er 1 is die het al kent , maar ja die wast ook veel op maandag
:)

maandagwasdag

in de maand van een plaats de
D

delftsebruggen

een stad  waar ik wel kwam op doorreis
staat in het lijstje om te bezoeken voor een stadswandeling

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Je boft weer met het mooie zonnetje...of schijnt die alleen hier?
    Ja die wasdag is een bekende maar blijft leuk om te kijken.
    Vooral die oude foto's...en ja welke stadswandeling ga je dan maken?
    Groetjes en geniet het buiten zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Bekende beelden , wat hebben het nu een stuk makkelijker.
    Hier draait de was een kookwas.Zo nu en dan doe ik dat met wat azijn.Het schijnt goed voor de machine te zijn.
    Ik ben benieuwd of de winter terug komt.
    Fijne dag met plannetjes maken voor een wandeling.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat verliep dus vlotjes...
    een hoezo strijk ? Was moet eerst drogen en die ruststand bevalt mij ook wel vandaag ;)
    Al zat ik net te bedenken dat ik de gordijnen wel in de machine kan stoppen...1 voor 1, zijn ze einde van de week allemaal schoon.
    Geniet je rust

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee dit zijn de overgordijnen...ben benieuwd hihi
    Eerste keer wassen, eerst liet ik ze stomen.
    Maar ze zijn 10 jaar oud...dus mocht wel eens.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk mag je ze zelf niet wassen...maar dacht na stomen moet het kunnen.
    Morgen weten we het...
    Eerst het gordijn van de voordeur maar gedaan...dat is hetzelfde als de rest beneden.
    We wachten het af...jij lachfilm wij spoorloos en fam diner hj
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu maar hopen dat die gordijnen er ook zo over denken...
    Dus een geslaagde film :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt er meer vertrouwen in dan ik
    Slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Karel,
    het weekend zat ik nog op Texel (was daar afgelopen donderdag heen gegaan en ja inderdaad om mijn verjaardag daar te vieren met mijn ega hahaha...... Bovendien om er ook even uit te zijn na al die drukte. Morgen gaat het weer vriezen al zag ik hier net de strooiwagens al voorbij komen. Ik hoop echt dat we hier in het West-Friese ook eens wat sneeuw krijgen maar dan wel graag als ik vrij ben.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen