donderdag 23 februari 2017

vrije vrijdag

zo luitjes

en genoten van de storm
ja kan toch , zeg de zee en rivier bij Breskens
de zandverstuivingen op verschillende plekken in ons mooie landje
storm op zich is best mooi vind ik zelf
wat het achter laat niet altijd

ik tref nog al wat oud collega's van Schiphol welke nog werken , nu die waren dus niet blij
en dat maakte mij nog blijer hihi

zou tijdens een brede opklaring ff de grote reclame fietstassen op de fiets doen
en naar de suup , trof ik m'n beste maatje met een lege achterband
zat nog ietsje lucht in , net als in mij zeg maar
dus hard op gepomt , en lopend om de boodschap , droog maar winderig
nee niet ik , het weer
:)
morgen ff het fietsie nalopen en indien nodig de band repareren
nu zal ik zo een hapje eten
in alle

eenvoud-siert-je

en dan een rustig tv avondje samen met
inspecteur Frost

we naderen het einde van deze maand
P

praag-bij-nacht

wens U smakelijk en een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een vrije vrijdag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Je kan mooi vertellen...hihi
    De eerste had ik al eens maar de 2e is nieuw...Praag op zijn mooist...
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is wel erg stil op blogger...op de vaste clan na
    Maar vind het nog steeds leuker dan wp dus we blijven toch?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Greetings from Bali, friend Karel ... landed at your blog in order to say Hi ... you doing well? Me back in Alberta March 03rd. Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsss....... ken je wel met je vrije vrijdag Karel hahahahaha.....
    Ik zal zo weer naar de baas en mag dan weer toto 23:30 uur bleh... bovendien ook de zaterdag en de zondag maar ja, het zij zo. Met de storm gisteren had ik dus ene vrije dag en tja, dan begin je weer niks. Ja, de spullen in tuin en terras even veilig stellen zodat ze niet bij de buren naar binnen waaien hahahaha.... Ik zag het ook van die vliegtuigen, dan kan ik me voorstellen dat je lekker vrij was ;-)
    Geniet van vandaag en het weekend.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Je was er weer vroeg bij...snap niet dat je dan niet terug kruipt hihi
    Of is de zin in koffie te groot?
    Hoe dan ook geniet je dag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je vrije dag Karel en doe heerlijk waar je zin in heeft. Wil je bedanken voor je reacties op het blog EN wens je fijn weekend. (Sorry ik behoor ook bij diegene die geen ppsjes kan lezen) Kan je geen mooie foto's zetten?? Tot laterssss (heb druk weekend)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fiets poetsen wat is dat hihi
    Wandel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik hoop dat die zooi waar jij het over hebt nooit op mijn ramen komt ;)
    Dus lekker ffkes een frisse neus gehaald met de nodige beweging...ik poets wel hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doen wij in het weekend...zo mee√ęters ;)
    Klaar met poetsen hoor...is weer weekendproof
    Smakelijke boterham en ja warm is toch wel lekkerder.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit weekend...en er komen er zondag...en maandag mogen we oppassen, dus optocht?
    Nee zit er deze keer niet in...
    Ha Marijn is jeugdprins dinsdag.
    Wisten we vorig jaar al dat hij gekozen was...leuk toch?
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen