vrijdag 17 februari 2017

weekend

zo luitjes

na een rustig weekje hier
is het weekend weer daar
beetje afhankelijk van het weer , wil ik beide dagen weer wat wandelen
in de mooie natuur hier achter in m'n tuintje
morgen nog een boodschapje en zondag hoop ik op tijd de folders

ik maakte vandaag m'n huisje kuis
dat ik kan zo de deur achter mij dicht trekken
over mooie natuur gesproken

moedernatuur

we hebben de
M
ik was er enige malen en het is een prachtige stad

maastricht

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Een prachtpps de eerste...en nieuw hihi
    En Maastricht een mooie stad maar Benny hoeft van mij niet grijnzzzz
    dus jij wil aan de wandel...met en zonder hindernissen.
    Moet lukken want het weer wordt beter...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee vandaag was de laatste aflevering...komend jaar misschien weer.
    Wij met de meidendag een stadswandeling en ja is een mooie stad.
    Genoeg te beleven voor de dames haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel.. Rebbel heeft het over de laatste aflevering, denk dat ook zij Flikken Maastricht volgt.. was gister avond weer de voorlopige laatste aflevering.. volgen wij hier ook. Jij gister ook de boel even goed onderhanden genomen zowel in huis als aan jezelf... en vandaag als het kan even aan de wandel. Ja ze geven nattigheid op dus of de paraplu mee of tussen de buien door.... Ach je kan altijd nog een rondje tafel maken... Ik hou het vandaag ook rustig en wens jou een hele fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Maastricht is zeker een prachtige stad.Knus en veel te zien.
    Benny Neyman mag ik graag horen, een mooie warme stem.
    Vandaag wel aardig wandelweer, morgen geloof ik dat er regen voorspeld is.
    Haha... een rondje tafel, een goed idee.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Dus een waterigzonneke...hier is het droog en met zon.
    Lijkt mooi buiten maja ben dan ook nog niet buiten geweest hihi
    Ben binnen wat aan het rommelen geweest.
    En nu weekend...joepie
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha jij hebt je in het zweet gelopen...valje ook vanaf hihi
    Want dat dieetbord werkt niet als je het meermaals vol schept ;)
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon minder eten werkt altijd ;)
    Dus jij bent op zoek naar dat halve bord... Wilde een warm bad nemen maar kwam van alles tussen...
    Soms heb je dat pfffttt
    Maar mijn weekend is er een van totale rust...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee de trap is nog heel ook warm water altijd klaar om te gebruiken...
    Nee telefoon en steeds appjes zodat ik het uitstelde.
    Geeft niet nog een heel weekend.
    Weet je wat ik stap nu in bad...toch niks beters te doen haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was lekker hoor...relaxen en heerlijk warm ;)
    Zo meteen ook bankhangen...Al you need is love grijnzzzz
    Ja niks mis met die fantasie van jou...
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja slapen...fantasie laten rusten.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Zondag al weer en ja heb heerlijk uit kunnen slapen. Was er ook wel weer even aan toe. Straks de dag even rustig aan beginnen en dan nog even wat boodschapjes halen voor mee. Gaan wij in de namiddag weg zoals het nu staat. Wil ook niet al te laat weg , in ieder geval voor het donker wordt. Zo te zien geen wandelweer vandaag Karel of het moet daar anders zijn maar hier is het nat. Ja en dat houden we de komende dagen ook dus de plu maar vast klaar zetten, neem ook even een kleine mee. Ik ga je nu vast een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Nu om 10 uur stond hier bezoek aan de deur...dus zo heel laat waren we niet.
    Nu zijn ze weer naar huis want guus moet slapen, maar was wel leuk ff
    Spelletje gedaan, boterham gegeten en koffie gedronken...
    De zondag draait...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Morgen vroeger? Morgen uitslapen hihi
    Dus jij al klaar voor vandaag en wat regen...tja dat kan gebeuren.
    Tot nu toe had je altijd nog geluk met het weer ;)
    Geniet je rust...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Even snel een berichtje, ik word zo verbannen van achter mijn buro.
    Neil is bezig om alle rolgordijnen te vervangen voor nieuwe.
    Niks past en alles moet op maat gemaakt worden.
    Voorlopig zit ik in de rotzooi.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vannacht maar 5 1/2 uurtje, dus heb wat in te halen...is te weinig hoor hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is laat en wat is vroeg...gewoon te weinig geslapen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na middernacht is juist vroeg hoor hihi
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lolbroek...
    Jij op tijd je mandje in om morgen de regen te trotseren hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen